Gå til innhold

Ikke "mainstream" parfymer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Som smittet av parfymebasillen, irriterer det meg at vi bare får tak i såkalte mainstreamparfymer her i landet. I utlandet har jeg hatt sjansen til å teste mer spesielle saker, som for eksempel parfymer fra Creed eller Annick Goutal eller Artisan Parfumeur, men det er trist at man ikke har sjansen til å få kjøpt dem i Norge. Så resultatet er at jeg får mine utenlandske venninner til å sende meg prøver, og får hjelp til å skaffe dem.

Akkurat nå sitter jeg med Eau de Charlotte fra Annick Goutal på håndleddet; lukter frukt og vanilje, og blir vanvittig god etter noen timer.

Noen andre som har erfaringer med slike dufter? Eller som vet om noen steder i Norge som selger uvanlige dufter??

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel å ta i å kalle dem uvanlige, men Guerlain har ivertfall endel parfymer som ikke er vanlige, eller veldig godt kjente her i landet.

Jeg har "Nahema", "L'Heure Bleu" og den godt kjente "Shalimar" og liker alle veldig godt. Får ikke tak i dem noe annet sted enn i Oslo - tror det var i parfymeriet på Steen og Strøm.

Suz - også sær på lukt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg bestilte prøver på fredag, og gleder meg til de kommer. Iflg folk jeg kjenner i Tyskland, er servisen fantastisk bra, og hvis man har spørsmål om noe som helst, får man svar ganske raskt. Det eneste som bekymrer meg, er evt toll og moms, men jeg vurderer å betale en av mine tyske venninner for å kjøpe for meg, for så å sende til meg i posten.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...