The Kitten Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 24. mai 2008 NEI! Det første jeg tenkte da jeg så tråden var "åh, nei..." Men så kom jeg på at jeg har mange kanaler å velge mellom, og til og med en avknapp! Har aldri likt Pacific Blue, men så mye på den serien en sommer for noen år siden da jeg bodde midlertidig på en hybel uten kabel-TV der det ikke var mye å velge mellom. Beklager TS, men jeg synes den serien er i overkant overflatisk og fordummende. Morsom eller spennende er den heller ikke. Så hva er igjen? Du trenger da ikke unnskylde. Serien er ikke bra kvalitetsmessig, men jeg har gode minner fra da jeg så den som barn:) Hilsen The Kitten :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. mai 2008 #22 Del Skrevet 24. mai 2008 Sommarferieminner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 24. mai 2008 #23 Del Skrevet 24. mai 2008 Gjør det?? Ååååå, det er så gode minner i pacific blue:) Husker jeg løp hjem om kvelden fra venner for å rekke pacific, da var det sommer da:) Konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 25. mai 2008 #24 Del Skrevet 25. mai 2008 Pacific Blue er for sommerferien det Tre nøtter til Askepott er for julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mai 2008 #25 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er ikke sommer uten Pacific Blue altså. Dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 26. mai 2008 #26 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg gleder meg Gjør du? Hilsen The Kitten :banantroll: Gleder meg ikke såååå mye til å se den, men gleder meg til den begynner fordi det er det sikreste tegnet på at sommeren har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #27 Del Skrevet 26. mai 2008 Når begynner den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 26. mai 2008 #28 Del Skrevet 26. mai 2008 Så det bestandig da jeg var fjortis, så det handler ikke om kvaliteten på serien, men alle minnene som følger med. Gleder meg! Håper det er gamle episoder. Lt. Palermo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #29 Del Skrevet 26. mai 2008 Lt. Palermo! M M M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 26. mai 2008 #30 Del Skrevet 26. mai 2008 Ble det sendt ifjor? Kan ikke huske at jeg så på det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 26. mai 2008 #31 Del Skrevet 26. mai 2008 Det gikk ikke i fjor, nei. Leste noe i VG om at de hadde hatt en pause, men pga. en gruppe på facebook og stort engasjement, har de bestemt seg for å sende det i år igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. mai 2008 #32 Del Skrevet 26. mai 2008 Det gikk ikke i fjor, nei. Leste noe i VG om at de hadde hatt en pause, men pga. en gruppe på facebook og stort engasjement, har de bestemt seg for å sende det i år igjen. Hehe, og det sies at facebook ikke kan brukes til noe fornuftig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. mai 2008 #33 Del Skrevet 26. mai 2008 Gleder meg. Bare synd jeg har blitt fornuftig med åra og sannsynligvis sover når det begynner om kvelda. Noen som vet når det begynner eller*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #34 Del Skrevet 27. mai 2008 Gleder meg. Bare synd jeg har blitt fornuftig med åra og sannsynligvis sover når det begynner om kvelda. Noen som vet når det begynner eller*? Episode nr 1 begynner mandag 9. juni klokken 22:50 på Tv2 Zebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 30. mai 2008 #35 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jippi! Gleder meg! Liker så godt den serien Endret 30. mai 2008 av *Butterfly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 30. mai 2008 #36 Del Skrevet 30. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 30. mai 2008 #37 Del Skrevet 30. mai 2008 Sommerferieserie nr 1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. mai 2008 #38 Del Skrevet 30. mai 2008 Så det bestandig da jeg var fjortis, så det handler ikke om kvaliteten på serien, men alle minnene som følger med. Gleder meg! Håper det er gamle episoder. Lt. Palermo! Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 31. mai 2008 #39 Del Skrevet 31. mai 2008 Hurra :juhu: Må si meg enig at det er for minnene, og ikke for kvaliteten jeg er glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. juni 2008 #40 Del Skrevet 1. juni 2008 Har også mange gode minner fra denne serien: Ligge på sofaen å sløve etter en lang, varm og deilig sommerdag. Vet ikke om jeg kommer til å se så mye på det nå, men jeg likte serien godt den gang - likte også de eldste episodene best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå