Gå til innhold

Pacific blue vender tilbake:)

The Kitten

Anbefalte innlegg

NEI! :fnise:

Det første jeg tenkte da jeg så tråden var "åh, nei..."

Men så kom jeg på at jeg har mange kanaler å velge mellom, og til og med en avknapp! :)

Har aldri likt Pacific Blue, men så mye på den serien en sommer for noen år siden da jeg bodde midlertidig på en hybel uten kabel-TV der det ikke var mye å velge mellom. Beklager TS, men jeg synes den serien er i overkant overflatisk og fordummende. Morsom eller spennende er den heller ikke. Så hva er igjen?

Du trenger da ikke unnskylde. Serien er ikke bra kvalitetsmessig, men jeg har gode minner fra da jeg så den som barn:)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det?? Ååååå, det er så gode minner i pacific blue:) Husker jeg løp hjem om kvelden fra venner for å rekke pacific, da var det sommer da:) Konge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg :popcorn:

Gjør du?

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gleder meg ikke såååå mye til å se den, men gleder meg til den begynner fordi det er det sikreste tegnet på at sommeren har kommet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det bestandig da jeg var fjortis, så det handler ikke om kvaliteten på serien, men alle minnene som følger med. Gleder meg! Håper det er gamle episoder.

Lt. Palermo! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det sendt ifjor? Kan ikke huske at jeg så på det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke i fjor, nei. Leste noe i VG om at de hadde hatt en pause, men pga. en gruppe på facebook og stort engasjement, har de bestemt seg for å sende det i år igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Det gikk ikke i fjor, nei. Leste noe i VG om at de hadde hatt en pause, men pga. en gruppe på facebook og stort engasjement, har de bestemt seg for å sende det i år igjen.

Hehe, og det sies at facebook ikke kan brukes til noe fornuftig!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gleder meg. Bare synd jeg har blitt fornuftig med åra og sannsynligvis sover når det begynner om kvelda.

Noen som vet når det begynner eller*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
:hoppe: Gleder meg. Bare synd jeg har blitt fornuftig med åra og sannsynligvis sover når det begynner om kvelda.

Noen som vet når det begynner eller*?

Episode nr 1 begynner mandag 9. juni klokken 22:50 på Tv2 Zebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Gleder meg! Liker så godt den serien :)

Endret av *Butterfly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så det bestandig da jeg var fjortis, så det handler ikke om kvaliteten på serien, men alle minnene som følger med. Gleder meg! Håper det er gamle episoder.

Lt. Palermo! :lur:

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har også mange gode minner fra denne serien: Ligge på sofaen å sløve etter en lang, varm og deilig sommerdag. :)

Vet ikke om jeg kommer til å se så mye på det nå, men jeg likte serien godt den gang - likte også de eldste episodene best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...