Gå til innhold

Pacific blue vender tilbake:)

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Og da er det sommer. Sikkert en serie de fleste er lei av, men men, har jo gått hver sommer de siste ti årene uten on i fjor. Jeg gleder meg i hvertfall.

Det begynner 22:50 på tv2 Zebra og går fra mandag til torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Noen som vet om de begynner helt på begynnelsen? De tv reklamene jeg har sett har vært fra episoder etter at de fikk nye skuespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om jeg er våken så lenge, jeg var jo klar til å sovne på sofaen for et par timer sdien jeg... Rangling i helga, og jobb på hverdagene. Ikke akkurat sommerferiefeeling... men jeg har litt lyst å kose meg med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om de begynner helt på begynnelsen? De tv reklamene jeg har sett har vært fra episoder etter at de fikk nye skuespillere.

Tror jeg har lest at de skal begynne helt fra begynnelsen, ja. Dessverre er jo ikke Russ med da. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De begynner med sesong 1, ja! Litt artig å se den aller første episoden i går, jeg tror nemlig ikke at jeg har klart å få med meg den noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
De begynner med sesong 1, ja! Litt artig å se den aller første episoden i går, jeg tror nemlig ikke at jeg har klart å få med meg den noen gang.

Det tenkte jeg ogå, tror virkelig ikke jeg har greid å få med meg den første episoden noen gang.

Nå er sommeren her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er tidenes nostalgi-serie! Fantastisk dårlig. Huff, jeg ble litt skuffet over at TC ikke er så kjekk som jeg husket ham som, da... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tuppa_*
Pacific Blue er for sommerferien det Tre nøtter til Askepott er for julaften! :hoppe:

:jepp:

Men synes å huske at gutta var kjekkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

For å gjøre serien mer spennende, så vil jeg si at den er genialt laget, men man må bemerke seg kommentarene, måten scenen blir vist på, hetsingen av sykkelpolitiet, den dårlige etterforskningen, etc, etc. Det er som de spiller seriøse, men de leker med det. De vet da om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...