Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Har brukt å kjøpe en pakke bleier og lagt ved gaven til barnet, det kommer alltid godt med for bleier er forbruksmateriale.. Har ellers variert mellom å kjøpe leker, bøker, koseklut, teppe, selnetøy, håndduk... Til tanteunger (og andre barn som står meg nært) har jeg pleid å kjøpe en bok som heter "Gjett hvor glad jeg er i deg" når de blir litt større.

Kan ende opp med å bli ubrukt om de satser på tøybleier eller ulike papiralternativer for å unngå ftalater.

Støtter tanken om badehåndklede, en god babyolje (weleda har en fin en), kanskje en såpe av liknede type osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Kan ende opp med å bli ubrukt om de satser på tøybleier eller ulike papiralternativer for å unngå ftalater.

Støtter tanken om badehåndklede, en god babyolje (weleda har en fin en), kanskje en såpe av liknede type osv.

Det var jeg som hadde vært så hodeløs å kjøpe papirbleier :sukk: til den nyfødte.. Hvis det hadde vært så himla galt, kunne foreldrene ha det til "krisealterantiv" eller cafe-bleier. Eller i øko-vennliges tegn: donere det videre til andre som ikke gidder mer vask enn det de allerede har fått mellom nevene. Til dere andre: jeg fikk god mottakelse for gaven, og den BLE brukt, selv om jeg ikke hadde sjekket på forhånd.

Har forøvrig ikke brukt å kjøpe alt til alle babyer, heller en liten miks av det ene eller det andre!

Gjest ballongjenta
Skrevet

Ballongbukett er kult :jepp:

Det får du kjøpt på balooncompany, og du får sikkert en fin bukett med ballonger i den prisklassen du er ute etter.

Siden det er gassballonger holder de bare noen uker, men det er en gave som er litt mer kreativ enn en teddybjørn :)

Skrevet
Ballongbukett er kult :jepp:

Det får du kjøpt på balooncompany, og du får sikkert en fin bukett med ballonger i den prisklassen du er ute etter.

Siden det er gassballonger holder de bare noen uker, men det er en gave som er litt mer kreativ enn en teddybjørn :)

En nyfødt baby har lite bruk for en ballongbukett da.

Men jeg kunne sikkert fått en sånn istedenfor en eller flere av blomsterbukettene jeg fikk. Fra jobben og sånt.

Men nå synes jeg det var mye ekstra styr med å få 5 blomsterbuketter på en gang når man så vidt er gjennom døra med liten baby. Man har uansett ikke tid til å glede seg over de blomstene.

Til babyen hadde jeg heller kjøpt noe "nyttig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...