Gå til innhold

Hvilken tidsalder

Fremhevede innlegg

Skrevet

å vært 60 nå hadde vært helt greit, fått med meg mye bra musikk som jeg for alltid har gått glipp av. Ellers hadde det faktisk vært fasinerende å levd 40-50 år fram i tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du liker byllepest, kolera, og kopper ;)

Selv vil jeg ikke dø av kopper så en gang etter 1978 når kopper ble utrydda

En holdt seg frisk i middelalderen også...

Skrevet

En holdt seg frisk i middelalderen også...

Mange døde, og mange ble svært svekket av diverse smittsomme sykdommer. Hvor mange var egentlig 100% friske på den tiden?

Anonymous poster hash: 8288f...206

Skrevet

Jeg nevner bare en ting - utedo og manglende toalettpapir :P

Skrevet

Jeg ville levd i en romantisert utgave av den britiske renessansen, eller en romantisert versjon av middelalderen, eller en romantisert verden under det romerske imperium. Klarer ikke å velge, as.

Anonymous poster hash: 06743...f99
Skrevet

Det glade 20-tall. Kanskje ikke i Norge, men i New York eller Paris. Munter musikk, mye som skjedde på kulturfronten i form av bøker, billedkunst og skuespill. Optimisme og oppgangstider.

Anonymous poster hash: 6700e...979
Skrevet

Mange døde, og mange ble svært svekket av diverse smittsomme sykdommer. Hvor mange var egentlig 100% friske på den tiden?

Anonymous poster hash: 8288f...206

Jeg liker den tidsepoken likevel jeg. Det var jo det TS spurte om i innlegget

Anonymous poster hash: 9b7ad...0d7

Skrevet

Jeg liker den tidsepoken likevel jeg. Det var jo det TS spurte om i innlegget

Anonymous poster hash: 9b7ad...0d7

Oi, mente ikke å være anonym...

Skrevet

Siden jeg vet i dag hva slags medisiner og muligheter vi har så ville det vært vanskelig å gå tilbake tid uten å savne det.

Men om jeg ikke hadde visst det så ville jeg ha levd i vikingtiden, vært husfrue. Eller på 20 tallet.

Anonymous poster hash: 5cffd...9a3
Skrevet

Tatt i betraktning at alt har blitt bedre for alle i en fin progresjon siden 1700-tallet, så tror jeg at jeg vil leve en eller annen gang i fremtiden. Noen hundre år ville være helt topp. Eller kanskje et par tusen. Under forutsetning at menneskeheta overlever og fortsetter å gjøre fremskritt, selvsagt. Å sitte på en radioaktiv grushaug med bare muterte kakkerlakker til selskap ville ikke være noe kult.

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det skal sies at jeg har en psyko power fantasi hvor jeg drar tilbake til år 200 fkr. Tar med meg masse moderne utstyr og kunnskap, etter jeg nuker Roma, og utsletter et par romerske legioner med artilleri og B52 bombefly med napalm. Tar jeg over den antikke verden, tar med meg forskere og inginører og flytter det 21 århundre 2000 år bakover, setter en stoppe for kristendom og islam før de starter. ikke med vold men med kunnskap osv.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg ville vært 15 år i 70-80 eller 90-tallet. Trur det var ein kjempekul tid og lurer på kordan skulen min var på den tida :P

Skrevet

Det skal sies at jeg har en psyko power fantasi hvor jeg drar tilbake til år 200 fkr. Tar med meg masse moderne utstyr og kunnskap, etter jeg nuker Roma, og utsletter et par romerske legioner med artilleri og B52 bombefly med napalm. Tar jeg over den antikke verden, tar med meg forskere og inginører og flytter det 21 århundre 2000 år bakover, setter en stoppe for kristendom og islam før de starter. ikke med vold men med kunnskap osv.

Åssen skal du klare det? Drepe Jesus? Det har vært forsøkt før. Funka ikke.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Åssen skal du klare det? Drepe Jesus? Det har vært forsøkt før. Funka ikke.

Som jeg sa med kunnskap, jesus lurer ingen når jeg tar med meg james randi i salen når jesus gjør sine barnebursdags triks

Skrevet

Er selv født på 90-tallet, men måtte jeg velge, så 50-60 tallet

Anonymous poster hash: 97ef4...4e8
Gjest Hummels
Skrevet

Ville levd i vikingtiden og kjempet som viking:D

Skrevet

Vikingtiden 😄da hadde jeg hatt treller som gjorde drittarbeidet.

Skrevet

tja, i en romantisert middelalder, hehe.

Der kvinner behandles som kveg og alle stinker og har råtne tenner, lus, sykdommer, osv.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...