Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hvilken tidsalder ville du levd i om du kunne velge? Jeg ville levd i den tiden vi lever i nå.
Tabris Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ville nok også levd i en romantisert middelalder.
Gjest Gjest-M- Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ville levd på 60-tallet, make love not war
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 60-70 tallet...Kan ikke hippie tiden komme tilbake=) Eller den magiske og romantiske middelalderen
Gjest StockDama Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg vil leve i denne...for det første så må man ikke slite seg halvt ihjel for å få mat som man måtte i den "romantiske" middelalderen. Mindre sjangser for å dø av sykdommer er det også. 50-60 tallet ble samer og utlendiger fortsatt "nektet" bosted flere steder i sør norge....ikke noe jeg har så veldig lyst til å oppleve. Syns det meste virker mer spennende nå enn det var før. Å være kvinne i gamledager var svarten meg ikke en dans på tornefrie roser for å si det slik.
Karmela Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ville vært ungdom på 50-tallet, det tror jeg hadde vært utrolig spennende -alL teknologien som begynner å komme, popkulturen, ALT! 1
Gjest *Ulla* Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er fornøyd med å leve akkurat nå. Men ville gjerne prøvd å leve litt i alle tidsepoker igrunn.
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 (endret) 60/70 tallet, hipialder. Musikken! Eller framtiden, kanskje 500 år fra nå. Endret 1. oktober 2014 av Bond
Gjest Lamia Lenis Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Enten for et par hundre år siden, eeeeller på 50-tallet! Rockabilly :juhu:
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Hvis jeg skulle levd i fortiden måtte jeg i hvert fall ha mistet hukommelsen min. Jeg tror jeg hadde krepert uten Internett og annen moderne teknologi etter å ha blitt så vant til det. Fremtiden derimot...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Når jeg tenker med fornuften så ville jeg nok valgt nå. Rett og slett fordi det er nå vi har medisiner mot all slags sykdommer, kvinner har mer rettigheter enn før, vi lever i fred, osv. Men når jeg drømmer meg bort ville jeg nok levd enten i vikingtiden eller i middelalderen. Når jeg drømmer så er jeg selvsagt ikke syk og trenger ikke medisiner, i tillegg til at jeg aldri drømmer om at jeg må på do (hull i bakken neitakk) eller har mensen (tamponger er en fin oppfinnelse).
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 21. mai 2008 #14 Skrevet 21. mai 2008 I fremtiden. Når vi har begynt å reise mellom stjernene og slikt. Hvis vi kommer så langt da. Hadde vært dødskult å truffet "aliens". Av praktiske årsaker er jeg glad jeg ikke lever i fortiden. Internett, medisiner, sjokolade, te, bil/buss osv. osv.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Er fornøyd med å leve nå, men skulle gjerne tilhørt foreldregenerasjonen min; etterkrigsbarna. De har hatt noen fordeler i form av bygge landet-optimisme, mulighet til å få god opplæring gjennom jobb (framfor/i tillegg til utdanning), gode pensjonsordninger osv, i tillegg til den gode musikken og tildels hippietida. Jeg tror at framtida er mer usikker for oss, selv om tidene er veldig gode materielt sett akkurat nå.
Gjest mann36 Skrevet 21. mai 2008 #16 Skrevet 21. mai 2008 There is no time like the present ...... men måtte jeg velge så hadde Romerriket rundt republikkens fall og Jesu fødsel vært spennende. Renesansen i Nord-Italia hadde også vært fint.
mysan Skrevet 21. mai 2008 #17 Skrevet 21. mai 2008 Hvis menneskene snart kunne ta til fornuft og skyte alle de grådige slik at verden ble et bedre sted for alle, så ville jeg leve den dagen i fremtiden hvor dette har skjedd. Ellers ville jeg levd som husfrue i vikingtiden.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #18 Skrevet 1. oktober 2014 Ville vært ung på 50-tallet. Anonymous poster hash: a010a...fdd
Honey Dew Skrevet 1. oktober 2014 #19 Skrevet 1. oktober 2014 Hvilken tidsalder ville du levd i om du kunne velge? Jeg ville levd i den tiden vi lever i nå. Middelalderen. En spennende tidsalder.
Gjest Gunfreak Skrevet 1. oktober 2014 #20 Skrevet 1. oktober 2014 Middelalderen. En spennende tidsalder. Håper du liker byllepest, kolera, og kopper Selv vil jeg ikke dø av kopper så en gang etter 1978 når kopper ble utrydda 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå