Gå til innhold

~Eowyns bryllupsdagbok~ ;o)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du stakk innom bryllupsdagboken min Jinx!! :P

Skal komme med flere oppdateringer etterhvert, nå går tiden bare med på å lete etter kjole.

Spekulerer litt i hvilket tema vi skal ha i bryllupet, kom gjerne med forslag for jeg aaaaner ikke!! :D

Klem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

Ja her er jeg igjen, å du har alt kommet til side to.. Er det ikke moro med all planleggingen og alttingen???

Jeg gleder meg til det blir min tur. Lete etter brudekjole, sko osv. Det er jo så mange å velge mellom, men det er kanskje slik de sier, når du ser DIN kjole så vet du det med en gang..

Ikke vet jeg.. Men det blir spennende.

Skoene var kjempe fine da.. Litt mer behagelig å gå i enn tynne ja, å du skal tross alt gå i de hele dagen.

Veldig elegante!

Gleder meg hvertfall til du legger ut flere linker, å vi får se hvilken kjole du til slutt velger.

Hvor mange gjester regner dere med å ha?

Nei, jeg gleder meg som sagt til det er min tur ( SAMBO, FÅ UT FINGER'N..!! :ler: )

Skal stikke nesen innom her oftere ja, å se hvordan det går med planleggingen din vennen....

Stooor klem fra meg! :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på mange brudekjoler nå, side opp og side ned på internett. :D

Men det eren kjole jeg alltid MÅ se en gang til på når jeg er inne og kikker som jeg synes er nydelig. Så det er mulig at valget faller på den tilslutt, Skal dra å prøve den siden de har den brudebutikken her hvor jeg bor.

Her kan dere se den: http://www.modex.no

Klikk deg inn på Lohrengel, og så er det kjole nr.2 fra venstre på øverste rad. :blunke: Jeg liker også godt den på 6.rad, helt til høyre.

Er jo såååå mye pent å velge mellom!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH....

Drømte meg HEEELT bort på den siden jeg.. Klikka på alt mulig. Der var jo så mange pene kjoler. Men de to du nevnte var kjempe fine.. Særlig den nr to fra venstre.. :D

Du kommer til å bli kjempe vakker.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det vennen!!! :D

Har bestemt meg nå, det blir den nr.2 fra venstre....Det er den kjolen jeg vil ha som jeg tror vil passe best til meg og min stil.

Så når jeg kommer hjem nordover i sommerferien, så skal jeg å prøve den kjolen på brudesalonge, jeg gleder meg!!!! :P Blir gøy å se hvordan den blir på.

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Så fin kjole du har funnet deg! Nydelig. Skoene var også fine, og de så ut til å være gode å gå i, det er jo også viktig.

Gratulerer med valget av bryllupsdato, flott dag det, bursdagen til datteren min faktisk ;)

Lykke til videre med planleggingen, kommer til å titte innom her mere jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Ca.!!! Godt å høre at dere liker kjolen jeg har valgt ut! :wink:

Skoene er jeg også veldig fornøyd med, de ser riktig så komfortable ut å gå i. Det er jo viktig i og med at dagen kommer til å bli kjempelang! Da nytter det ikke å balansere rundt på tynne stiletthæler (for min del ihvertfall!). :D

Nå går diskusjonen på hvilken kirke vi skal gifte oss i. Vi må liksom tenke hensiktsmessig for både hans og min familie. Men vi kommer nok fram til en løsning som passer bra for alle parter!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Gratulerer så mye!!!!

Skal gifte meg lørdag den 3.juli neste år jeg,så da gifter vi oss jo så godt som på likt :wink:

Åh,har ikke helt streifet kjole og sko valg enda jeg.. Mer opptatt av hvor hyggelig og fint alle andre skal ha det foreløpig.. Men til vinteren,gjett som jeg skal fråtse i kjoler og stæsj..

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen!

Nå er det lenge siden jeg har titta innom her, og her har det skjedd ting ser jeg!

Jeg må si at kjolen var helt nydelig, og skoene like så! Gjett om du kommer til å se skjønn ut på dagen deres! Samboen din kan virkelig glede seg!!! Har han forresten sett hva du har valgt deg, eller er det en hemmelighet?

Hva gjør dere med ringer? Har dere forlovelsesringer? Skal dere bruke dem eller skaffe andre?

Jeg er helt grønn på området jeg, så jeg spør...

JEG VIL OGSÅ GIFTE MEG!!! Men jeg må jo fri først - bryllupsdatoen er ikke bestemt, men datoen for mitt frieri har vært bestemt lenge... :wink: OG DA BØR HAN SI JA!!!

LYKKE TIL MED VIDERE PLANLEGGING, VENNEN! Kos deg masse med forberedelsene!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at kjolen var helt nydelig, og skoene like så! Gjett om du kommer til å se skjønn ut på dagen deres! Samboen din kan virkelig glede seg!!! Har han forresten sett hva du har valgt deg, eller er det en hemmelighet?

Hva gjør dere med ringer? Har dere forlovelsesringer? Skal dere bruke dem eller skaffe andre?

Klem, Kverula

Tuuuuusen takk for det Kverula! :P Han har ikke sett hvilken kjole jeg har valgt meg, men han fikk se alle alternativene jeg hadde. Men han skal ikke få vite hvilken jeg endte opp med før på den store dagen.... :wink:

Vi har forlovelsesringer ja, men vi skal ha nye ringer til bryllupet som er litt bredere, og muligens i hvitt gull. Så skal vi ha andre inskripsjoner i dem. Men vi skal bruke begge ringene, forlovelsesringen flytter vi over til venstre hånd, og har gifteringen på høyre! :)

Lykke til med frieriet da :blunke:

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjesta

Hei på deg, Eowyn!

Så kjempelurt å gjøre det på den måten - med ringene mener jeg. Det var en løsning jeg falt veldig for! Skal notere meg det i min imaginære bryllupsdagbok... :wink:

Har det skjedd no' mer spennende på bryllupsfronten? Fortell, fortell! :D

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei vennen min...

Hur mår ni???? Å hvordan går det med planleggingen????

Sambo har nå begynt å snakke usedvanlig mye om forlovelse og giftemål i det siste, så hvem vet; Kanskje blir det min tur snart.

Han har sagt at når han frir skal han gjøre det skikkelig, og det blir en stor overaskelse. Noe jeg aldri kommer til å glemme...

Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Jeg har ingen hast med å gifte meg, men jeg skal ikke si at jeg ikke kunne tenkt meg å forlove meg snart..

Jeg syntes tradisjonen i USA er ganske grei sånn sett ang forlovelse. Da får bruden en nydelig ring, gjerne med diamanter som forlovelsesring, mens når hun gifter seg får hun den tradisjonelle gullringen..

Deres valg var veldig lurt faktisk... Skal notere det bak øret jeg også.. :D

Hvordan går det ellers da ???? Nyter du ferien? Kanskje du ER på ferie?? Det er en skam så lenge det er siden jeg var innom dagbøkene deres.. Jeg blir faktisk rett flau.. :oops:

Men man er ikke fullt så mye foran PC'n om sommeren... Jeg lover å komme sterkere tilbake...

Uansett, jeg håper du har det bra vennen min, og koser deg med planlegging og alt..

Håper vi snakkes snart.

Stor klem til deg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei på dere, og takk for koselige meldinger som jeg har fått mens jeg har vært på ferie! :P

Skusla, ja, kanskje din kjære begynner å bli gifteklar? Blir spennende å høre :wink:

I sommer pratet jeg med ei som nettopp hadde giftet seg, og hun gav meg et kjempelurt tips angående giftering/forlovelsesring. Så smart at vi fant ut at vi skulle gjøre det på samme måte :blunke:

Vi skal nemlig smelte sammen forlovelsesringen og gifteringen, (gifteringen skal være i hvitt gull)så får vi begge ringene sammen med inskripsjonene og amtidig en fin kontrast med tanke på fargene. Det var en ny vri, og kanskje ikke så mange som har gjort det før...?

Har vært lite planlegging i sommer, og nå som det kommer en liten baby rett før vi har planlagt å gifte oss, så kan det hende at det blir en aldri så liten utsettelse....Vil bruke myyye tid sammen med barnet! :D

Men planlegge skal vi fremdeles gjøre. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Du har vel mer enn nok med barnestell og kos om dagen du, men jeg kom over denne dagboka og må ærlig innrømme at jeg hadde glemt den... :oops:

Hvordan går det med planlegginga? Har det falt på plass noen flere brikker siden sist?

GOD HELG TIL DEG OG LILLE EMIL!

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei og hopp!

Vel, jeg må innrømme at da Emil kom inn i bildet som en liten knøtt inne i magen min, så glemte jeg også denne dagboken litt...Men nå har vi tatt opp temaet igjen, og tar sikte på neste sommer. Vi har jo planlagt en hel del, så mye er jo klargjort. Og nå har vi jammen en liten brudesvenn også! :ler:

Så nå blir det nok litt mer oppdatering her fremover, håper jeg.:) Vi er veldig gira på giftermål begge to, men økonomien må strekke til. Blir litt flere utgifter med en liten pjokk i huset. Men vi har begynt å spare på en egen konto nå... :wink: Så forhåpentligvis gifter vi oss neste sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj... jeg har ikke engang fått med meg at du har en liten spire i magen. Gratulerer, og lykke til med bryllups-planlegging!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...