Gå til innhold

~Eowyns bryllupsdagbok~ ;o)


Eowyn

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det vel på tide at jeg oppretter meg en bryllupsdagbok!!! :wink:

Jeg og min kjære har kommet fram til at bryllupet skal stå i juli. Foreløpig dato er 4.juli. Er enda litt usikker på den datoen pga.sambo's jobb, men det blir i allefall i juli! Så nå tar jeg meg glede imot alle gode tips fra både dere som planlegger bryllup, og dere som allerede har giftet dere. Alle tips er gode å ha med på den lykkelige veien mot den store dagen. :P

Så nå starter den store kjolejakten for fullt, har tittet på noen men prisene er jo bare såååå høye på de jeg vil ha!! :ler: Men på en annen side, dette skal skje en gang i livet, og dagen skal være perfekt, så da må jeg ha en perfekt kjole! Den saken er klinkende klar iallefall. :blunke:

Og så er jeg så heldig å ha fått en kjempegod venninne her på KG som har vist seg å være en liten kunstner....Jeg spurte henne om hun ville lage tiaraen min, og hun var så snill og sa ja! , tuuuuuusen takk!! Gleder meg til å få se det ferdige kunststykket. :D

Har allerede fått sett bilde av n tiara hun har laget, ohg den var nydelig....Så jeg er kjempestolt av at hun skal lage tiaraen min, hun er så flink. :P

Så nå mens sambo er bortreist på øvelse, vil jeg benytte tiden på å lete etter kjole, tilbehør og kanskje finner jeg ut hvordan vi skal pynte til festen. Får se hvor mye jeg rekker da, men kan hende jeg venter med alt annet enn kjolen til han kommer hjem, dette skal jo gjøres i fellesskap. Men jeg kan jo finne flere alternativer som vi kan gå gjennom sammen når han kommer tilbake igjen.

Følg med videre da :wink:

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ så spennende da.. Gjett om jeg skal holde meg oppdatert på bryllupsfronten din da...

Blir spennende å se hvilken kjole du velger og hvordan du blir seende ut. Du blir sikkert en nyydelig brud

Har sett noe av det Diva har laget jeg også, og jeg må si det er helt utrolig.

Hun er så flink at.. :D

Lykke til med planleggingen da vennen min.. Blir neeesten, men bare nesten :ler: , litt misunnelig her jeg sitter.. :D

Gla i deg snuppa

Stooor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig hilsen og fine ord Skusla! Kos at du kommer til å følge med i bryllupsdagboken. Du må gjerne komme med mange tips, blir kjempeglad for det. Er så spent på tiden fram mot bryllupet, men mest av alt gleder jeg meg til å fortelle familie og venner det til sommeren... :P

Ja ikkesant at Diva er flink?!!? Er så imponert, skulle ønske jeg var halvparten så flink. :-? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: Ikke skryt så fært da! Har ikke kommet såå langt ennå :ler:

Hyggelige ord, vennen :D

Skal spesiallage drømmetiaraen din :)

Håper du koooser deg med planlegging og stas :D

Og legger ut linker så fort du finner ut noe om hva slags kjoler og tilbehør du skal ha - *nysgjerrig* :ler:

Good planlegging, Eowyn!

Skal bli morro å følge din vei til alters :D

Superklem fra Diva:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen Diva-vennen!! Blir spennende å se tiaraen, jeg er ganske så sikker på at den blir nydelig. :wink: Blir veldig spesielt å bruke en tiara som en venninne har laget, så det skal jeg jammen skryte av! :ler:

Ellers så har jeg i løpet av kvelden igår satt opp en liste over gjester vi skal be, det blir mange!! :o Hvor skal vi få plass til allesammen? :P Lurer på om det er normalt at vi skal betale f.eks hotell/overnatting for gjestene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se tiaraen' date= jeg er ganske så sikker på at den blir nydelig. :wink: Blir veldig spesielt å bruke en tiara som en venninne har laget, så det skal jeg jammen skryte av

Det er veldig spesielt å ha en tiara (eller andre ting) som ikke alle andre har. Jeg laget min egen tiara til dagen vår, og fikk masse skryt. Det kommer du også garantert til å få. (Har fått se bilde av en av Divas tiaraer og den var skikkelig fin!!)

Vil bare ønske lykke til med resten av planleggingen og den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nemlig det jeg tenkte på! Vi har jo plass til noen gjester hjemme, og det blir jo de aller nærmeste. Men når det er såpass mange blir det vanskelig å stappe allesammen på en plass! :ler: Men det er nok ikke noe problem at de betaler overnatting selv, de trenger jo ikke ta inn på det dyreste hotellet akkurat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos da Eowyn, men 4 juli er jo snart det....?!? Hadde nok blitt en smule stressa med tanke på alt som skal ordnes.... :D

Men det var kjempekos å høre at det er flere ekteskap på vei, og jeg gleder meg til å følge dagboka di.

Masse klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ja?!? Tenkte ikke så langt engang jeg - det er jo over ett år til :ler: Men jeg sjekka kalenderen og fant at 4. juli neste år er på en lørdag.....Sorry, my mistake :oops: (bra at du følger med meg ¤Arwen¤)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, neste år ja. :ler: Heeeelt i orden Monja! Takk for at du tittet innom dagboken min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hadde nok også vært litt stressa hvis det bare var en og en halv måned til.. Gratulerer med bryllupsdagbok forresten :wink: har helt glemt å si det jeg...

Skal nok titte innom her, kanskje jeg kan få noen gode tips til egen planlegging.

Ha en fortsatt fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Hmmm ... Leste litt bryllusdagbøker, og ble nesten litt misunnelig her. ;)

Følte bare for å sende en liten gratulasjon til Eowyn (og alle andre potensielle bruder ...) - morsomt å lese om dagen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig hilsen M-Ling! :blunke: Du har noe å se fram til iallefall :P

Jeg føler meg stresset allerede jeg, men roer meg ned på tanken at jeg har jo ett helt år på meg til å ordne istand bryllup!! :ler: Føler at det er så mye som må ordnes, og så har jeg ingen anelse om hva som bør ordnes først og slikt. Men det kommer vel av selg selv, har iallefall begynt å se etter kjoler, skal legge ut link etterhvert! :wink:

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann, vennen!

Så koselig å se at du har oppretta bryllupsdagbok - det skal bli så spennende å følge med på forberedelsene dine framover! :D

Håper du legger ut linker til bilder av både tiara, kjole, sko og ellers alt det du bestemmer deg for av ting og tang!

Gleder meg masse på dine vegne, Eowyn!

Stor klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kos hilsen Kverula! :P

Nå har jeg funnet de skoene jeg har lyst på. De var veldig elegante og stilrene samtidig som at de har tykk stiletthel som er mye mer behagelig å gå med enn tynn stiletthel.

Det er bilde av de her: http://www.dittbryllup.no/artikler/sko_2003/sko.asp

De er på 4 rekke ovenfra, helt til høryre.

Fant også en side hvor de selger brudekjoler som enten er brukt, eller så er de importert fra utlandet for å selges til lavere pris her i Norge. Har sett masse fint der, falt for en spesielt som jeg skal forhøre meg litt mer om! :wink:

Skal legge ut linken på den senere, når jeg har fått hørt om den fremdeles er til salgs.

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fått maaaaaaange fine kjoletips fra Diva, thank you vennen!!! Sitter bare og drømmer meg bort i bildene, er jo så mange flotte kjoler...

Er heldigvis en stund til jeg skal gifte meg, så jeg får bestemt meg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, drømmer meg bort jeg og :ler:

Jeg må "get a life" :lol:

Bare si ifra hvis du trenger flere tips :D

Men kan hende de begynner å bli "soo last year" - kven kveit. Men dei e fine å sjå på :D

Klemmer fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjoler går ikke av moten, ihvertfall ikke bare etter ett år :wink: Bare send flere tips du Diva-vennen!!! :P

Nå har vi blitt enige om hvilken sang vi skal bruke til "brude-valsen" (vel, blir ikke vals da, er ikke noe glad i den dansestilen :wink: ), og det skal være "To where you are" med Josh Groban. Han har en fantastisk stemme, og jeg kan ikke tenke meg en mer passende sang enn denne for den er så fiiiin!!!

Er også så heldig å kjenne mange talentfulle sangere etter å ha sunget i et mitt hjemsteds beste kor. :D Det er spesielt en som har en fantastisk stemme som jeg kjenner veldig godt. Så det er mulig at jeg skal få han til å synge i kirken. Da vil jeg at han skal synge enten "The rose" (med norsk tekst!!) eller "One" av U2. Han klarer å synge alt den karen, så det kan bli flott.

Har forøvrig skrevet ut en liste på www.modex.no , en bryllpusplanlegger. Er greit å ha en oversikt over hva som skal gjøres når.

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så spennende Eowyn..

Lykke til med planleggingen :wink:

Her skal jeg nok følge med ja..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...