Gjest Yoghurt Skrevet 1. juni 2008 #41 Skrevet 1. juni 2008 (endret) Eller ikke velge kjøtt hver dag? Si at du nå spiser kjøtt hver dag, og velger alternativet som har 2/3 av prisen til det sunneste alternativet. Hvis du da kutter ned kjøttforbruket ditt kan du enkelt velge det sunneste alternativet, og de andre dagene bruke gode, billige og ikke minst sunne belgfrukter istedenfor kjøttet. Bare et tips Her går det bra, har ikke småspist denne uka. Var på stor bursdagsfest hos venninne i helga, masse kake, masse alkohol. Men siden målet mitt er å ta tak i hverdagslivsstilen med litt for mye småspising mellom måltidene og litt for lite aktivitet så er ikke det noe fyfy, jeg vil ikke ha en livsstil der jeg ikke kan være med å feire venner. Må jobbe med å få til en mosjonsaktivitet til, da det ikke er så altfor mye utbytte fra de daglige turene med den gamle hunden min, og yogan som jeg gjør går på styrke. Fikk til en lang, hurtig kveldsstur denne uka, men skal prøve å gjøre plass til flere. I tillegg kunne jeg veldig tenkt meg å bruke svømming som aktivitet, men det er ikke noe sted å gjøre det her - det blir enten et sted der det koster 110 kroner å komme inn uansett om du kun har planer om å være der i en time, eller et ganske gammelt lite basseng som riktignok er billig, men som jeg må farte laangt for å komme til... Men når sjøen blir varmere skal jeg prøve meg litt Endret 1. juni 2008 av Yoghurt
Gjest LanaLane Skrevet 1. juni 2008 #42 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk for tips! Skal bytte kjøtt med bønner et par ganger i uka fra nå av:) Har vært syk denne uka,og pga masse hoste og vondt i halsen har jeg bøtta nedpå med sukkerfrie pastiller. Magen min har blitt ganske rar av det for å si det sånn! Må kjøpe meg ny vekt for den gamle har klikka.Vindushoppa bikini i dag...siklesikle...Men jeg må nok vente en måned til,har avtale men en venninne om å kjøpe dag så jeg har litt ekstra motivasjon. Skal trene 50 min med pilates i dag og gleder meg faktisk. I VG stod det også at 1 times moderat trening hver dag gir deg 16% mindre sjanse for å få kreft. 30 minutter hver dag gir deg 33% bedre sjanse til å overleve kreften. Siden jeg har kreft på begge sider av familien ga dette meg enda mer motivasjon. Lykke til alle sammen!
Mischa Skrevet 2. juni 2008 #43 Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hm.. gikk ikke helt min vei denne uken. Vekten har variert fra 55.5 til 58 så jeg skjønner ikke helt hvilken vei det bærer. Har trent 3 ganger + gått 2-3 lange turer. Er nok kostholdet mitt som kanskje har vært litt usunt. Vi var ute og spiste en gang, full pakke med vin og kake til dessert, var stappmett etterpå, men man har bare bursdag én dag i året Har også småspist Brie og andre osterester etter et selskap.. og ost er jo ikke akkurat magert :S men men, ny uke nå så da får jeg bli mer bevisst på hva jeg får i meg da Endret 2. juni 2008 av Mischa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå