Gå til innhold

Nivea Body Shimmering Lotion

MarianneE

Anbefalte innlegg

Denne kjøpte jeg på Vita idag for 49.50 etter og ha leita "en evighet" stor av forventning smurte jeg meg på armene og venta og se SÅÅÅ bra ut!! Jeg bare lurer på en ting, jeg!

Hvor er skimmeret??

(kanskje det uteble siden jeg er lys i håret og i huden???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Usj, jeg kjøpte den i fjor, brukte den bare en gang... Synes den luktet så sinnsykt mye parfyme, og ikke så god parfyme heller.... Når det gjelder skimmeret så vises det best i sollys, men den glitrer jo ikke akkurat... mer sånn diskret glans... skulle bare ønske at den ikke luktet så mye!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Har en sånn ubrukt flaske stående. Synes den ser fin ut, jeg?... Men hvis den ikke funker så er det vel bare å kaste.

Får vel prøve selv først. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, med fare for å bli nedstemt: Jeg synes den er kjempefin! Men den vises absolutt best i sollys, iallefall på meg som er litt gylden i huden fra før. Har fått mange komplimenter for "effekten" av skimmeret, og for at den ikke glitrer for mye, men nesten ser naturlig ut. Synes ikke lukten er så tullete heller egentlig. Dessuten luftes den raskt av.

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Jeg er en av de som liker shimmering lotion-en godt!

Den har diskret shimmer, og jeg fikk en gyllen glød i huden. Skriver "fikk" fordi jeg kjøpte den i fjor sommer da jeg var brun og fin, og da gav lotionen en ekstra glød til huden. Nå er en lang vinter over, og jeg er blek og har vært vinter-påkledd, så jeg har ikke brukt den. Men gleder meg til å få farge på kroppen, da skal jeg bruke lotionen igjen for å skimre litt på armer, ben og i utrigningen.

*gleder meg til sommeren - sukk...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Janna

Nå har jeg prøvd den.

Synes det ble kjempefint jeg! :D

Men kanskje det vises bedre på meg fordi jeg har bittelitt gyllen farge i huden fra før?...

Denne skal brukes opp! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den kjøpte jeg også ifjor. Den står nesten ubrukt på hylle fremdeles.

Den er helt grei, det er bare at jeg primært kjøpte den som hudkrem,. og den var ikke så god på min hud.

Skimmeret er kuult på brun hud, ja. Diskret. Man ønsker da ikke se ut som en glitterkule heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne noe for oss bleikinger da?

Tja.... jeg er en bleiking sjøl, og den var ikke noe særlig på meg.

Kanskje det hjelper seg når jeg får litt farge på kroppen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også prøvd ut denne lotionen, men synes den ga minimalt med skimmer. Vil oppnå en gyllen og skimrende effekt. Noen som kan anbefale en slik body lotion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...