MarianneE Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Om nøyaktig tre måneder fyller jeg 25år!! HURRA FOR MEG SOM SNART FYLLER ÅR, JA MEG VIL JEG SNART GRATULERE!!!!! Så kanskje dere husker det til Den Store Dagen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Gratulerer med dagen på forskudd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Gratulerer så mye med dagen på forskudd MarianneE. Du får glede deg så lenge du kan, for jeg mistenker at du snart slutter å se frem til bursdagen din. Har ikke gledet meg så voldsomt til de 2 siste akkurat, de 2 etter den 25'ende... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 hurra-hei-og-hoppe! Da skal vi drekke til vi stoppe Dæns, dæns, dæns åppå bore!...blabla.... Ja, dere vet,- den Folk og røvere-BigBrother låta - Gleder vårs til megaparteyyyy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Hah! Slår deg med tre år og to dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå