Gjest *stjernefisken* Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva slags smykke® skal dere ha på dere i bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Minst mulig, og enklest mulig. Ingen ringer, sannsynligvis et enkelt halskjede, samt kanskje øredobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg skal ha diamanter i ørene som jeg har fått av kjæresten min, strass-halssmykke som jeg har fått av kjæresten min, klokke som jeg har fått av kjæresten min (med våre og ungenes initialer på) pluss forlovelsesringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg skal ha perlesmykke, perleøredobber og forlovelsesringen som vi skal bruke til giftering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Det eneste jeg vet at jeg skal bruke mors diamantøredobber og at jeg ikke skal bruke perler av noe slag. ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikkeno!! Bortsett fra forlovelses/gifteringen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg skal ha en enkel, ganske stor perle som en gulltråd går igjennom. Ganske enkelt og stilig synes jeg og hadde sett etter ett sånt lenge, før jeg fikk en gullsmed til å lage det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. mai 2003 #8 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg valgte perler i vårt bryllup. Jeg hadde et enkelt perlekjede med en dråpeformet perle foran, enkle perleøredobber, perlearmbånd, perle-tiara og selvsagt gifteringen vår. Slik var resultatet: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/brudeparet4.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Minst mulig, og enklest mulig. Ingen ringer, sannsynligvis et enkelt halskjede, samt kanskje øredobber. Enig! Er klart nødt til å ta opp detaljer fra kjolen. Så smykker blir valgt deretter. Har både enkle diamant- og perlesmykker. Så når jeg endelig har bestemt meg for kjolen vil smykker være en enkel sak å velge. Men enig med Pusekatt! Less is more!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Søsteren til en venninne lager et smykke til meg av brune/gyldne ferskvannsperler med lår formet som et hjerte i børstet gull. Det tar igjen en del av buketten, samt at det er veldig "meg". I tillegg skal jeg få på meg ringen i kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 16. mai 2003 #11 Del Skrevet 16. mai 2003 Skal ha et nydelig gullsmykke som min mor hadde da hun giftet seg. Har hatt det til "overhaling" hos gullsmed, så nå er det helt nydelig. Det er veldig vanskelig å forklare hvordan det ser ut, men det er litt størrelse på det + at det er 5 bittesmå perler på. Passer utrolig godt til kjolen min! Er forresten i utgangspunktet ikke så glad i perler, men disse var så små og gjorde veldig lite ut av seg. Ble bare et "krydder"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. mai 2003 #12 Del Skrevet 16. mai 2003 Skal ikke ha noen smykker, men en brosje jeg har arvet etter farmoren min - den er i sølv med noen "diamanter" i. Kjempenydelig. Så skal jeg ha på forlovelsesringen ettersom den skal sitte på samme finger som gifteringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. mai 2003 #13 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg synes det viktig at det står i stil til kjolen og evt. ta opp detaljer derfira. Jeg skal ha perleørdobber, perlearmbånd og giftering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 16. mai 2003 #14 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg skal ivertfall ikke ha som mamma, gullkors.. det blir litt overkill, vi gifter jo oss i kirka uten å være blandt de mest trofaste, så et sted må man si stopp. Perler kanskje, er ikke så glad i diamanter.. så et bilde av en brud med et stilig, litt sånn moderne gullsmykke på, det var helt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2003 #15 Del Skrevet 17. mai 2003 Kjolen min er veldig alveaktig og jeg skal bruke dette smykke. Nå skal det sies at jeg er ikke noen fan av perler, og alle disse "vanlige" smykkene, men jeg liker de som er spesielle. Ikke misforstå meg, men jeg er ikke typen til å bruke "vanlige" smykker, men det er mange pene perlesmykker. Her er linken til smykke... http://www.tolkientown.com/TolkienShop/New...rwenPendant.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. mai 2003 #16 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg skal ha diamanter i ørene som jeg har fått av kjæresten min, strass-halssmykke som jeg har fått av kjæresten min, klokke som jeg har fått av kjæresten min (med våre og ungenes initialer på) pluss forlovelsesringen min. ..... også skal jeg ha en håndlaget sølvbrosje som oldemoren min bar på sin kjole den dagen hun giftet seg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå