Gå til innhold

Grace og gutta!

Grace

Anbefalte innlegg

I morgen starter jeg en slankekur... Eller vi startet den egentlig forrige uke men nå er vi på for fullt. Nå skal middagene være sultne og ikke noe utskeiing i uken. Om det er noen god ide gjennstår å se, men jeg ser ingen annen utvei akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem:

(det er ekstremt lite kalorier i jordbær, så det kan du nesten fråtse i og samtidig gå ned i vekt. Veldig greit alternativ til godteri nå på sommeren :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

(det er ekstremt lite kalorier i jordbær, så det kan du nesten fråtse i og samtidig gå ned i vekt. Veldig greit alternativ til godteri nå på sommeren :) )

Ja du har vel hørt om jordbærdietten til Victoria Beckham?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med jordbær med masse fløte og sukker da? Kan jeg spise det i en uke og gå ned i vekt? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere - Grace er verdens søteste!! Når jeg kom hjem fra jobb idag, sto verdens nydeligste blomsterbukett på trappa! :-D

(tihi.. jeg har bursdag idag...)

Slankekur... hva er det igjen...? Du må i alle fall ta en pause når du skal komme og besøke meg :Nikke:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere - Grace er verdens søteste!!
Jeg vet! :jepp: Jeg fikk sms fra henne her om dagen hvor det sto: gratulerer med navnedagen!

Og jeg visste ikke at jeg hadde det engang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ja mye stroppeløst, jeg kan heller ikke gå med det.

Jeg ser rett og slett helt jævlig ut med stroppeløs!

Problemet mitt er at jeg MÅ ha BH. Og stråppeløs BH funker bare ikke. Må ha stropper på, ellers ramler den av. Og uten BH kan jeg ikke gå (au, au, au).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...