Gå til innhold

Grace og gutta!

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig!!

(Og jeg har nettopp oppdaget at jeg får til å bruke "hurtigsvar" her fra jobb, etter å ha irritert meg i et halvår over at jeg ikke får til å skrive på KG her fra jobb... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig!!

(Og jeg har nettopp oppdaget at jeg får til å bruke "hurtigsvar" her fra jobb, etter å ha irritert meg i et halvår over at jeg ikke får til å skrive på KG her fra jobb... ;))

:hoppe: Jippi! Da er du endelig tilbake........ :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~
Vi skal til fotografen i dag, ble sånn bråbestemt i går og fikk time i dag. Blir spennende. :)

Det blir spennende ja :jepp: Er lillemann fotogen? Har en veninne med en liten jente som er rene modellen, lager de glisene når en kommer og skal ta bilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos fotografen!! :) Du aner ikke hvor glad du kommer til å være for de bildene i ettertid :hjerte:

Ja, jeg er tilbake!! Har jo nett hjemme også, men er ikke så aktiv der lenger når jeg sitter 8 timer foran PC på jobb...

Ferdig på jobb om et kvarter og da skal jeg på shopping! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos fotografen! Hvor går dere? Jeg var med tulla hos Sturlason forrige torsdag og gleder meg til å hente bildene i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for i dag, det var kjempekoselig! :klem: Jeg kunne tenkt meg å stjele den skjønne lille gutten din... Han var skikkelig stilig i dag også. Også så blid! :hjerte:

Jeg prøvde kjolen, men synes du var mye finere i den... Skal prøve den hjemme en gang før jeg bestemmer meg. Utrolig snilt av deg å låne den bort, mamma syntes den var kjempefin og mente jeg burde ha den på.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig skjønning du har ja :Nikke:

Slapp du bot? :sprettoy: Vi traff på skikkelig kø hjem, hadde vist skjedd noe, så kjørte bakveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, jeg har faktisk ikke vært skikkelig fyllesyk etter at jeg gikk gravid og fikk barn. Orker ikke tanken, for kvalmen de tre første månedene var som å være kronisk fyllesyk :sprettoy: så jeg stopper å drikke mye tidligere enn før. *snusfornuftig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...