Gå til innhold

Grace og gutta!


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det vært stille!

:kyss:

Ja, jeg depper for tiden, og det gidder jeg ikke vrenge ut her for da blir det bare sutrebok. så da holder jeg meg heller borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hus til salgs rett over gata her :sjarmor:

Litt for langt ut av byen for meg...

Aller helst vil jeg bo i borettslaget til mammaen og pappaen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for langt ut av byen for meg...

Aller helst vil jeg bo i borettslaget til mammaen og pappaen din :)

Eller, tror jeg da.... Om jeg har skjønt det rett hvor de bor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma og pappa holdt av en leilighet der, men så ombestemte de seg :ler: hvis du fortsatt vil bo der du snakket om sist :jepp: fint sted da. :-D mamma og pappa bor i åsen til høyre :fnise: hvis det sier deg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa holdt av en leilighet der, men så ombestemte de seg :ler: hvis du fortsatt vil bo der du snakket om sist :jepp: fint sted da. :-D mamma og pappa bor i åsen til høyre :fnise: hvis det sier deg noe.

Ja vi har vel egentlig gått bort fra det vi snakket om sist. Så etter å ha vært på visning der hvor de bor er vi helt forelsket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vi har vel egentlig gått bort fra det vi snakket om sist. Så etter å ha vært på visning der hvor de bor er vi helt forelsket.....

Ja, det er fantastisk fint der oppe :-D har jo bodd der selv i noen år også (i en av de minste leilighetene da) synd prisene er så horrible selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger en større leilighet? Hvor i Oslo, helst?

jepp. Tar sted på PM vi.. ;) Ikke så langt fra her vi bor nå :)

Ja, det er fantastisk fint der oppe :-D har jo bodd der selv i noen år også (i en av de minste leilighetene da) synd prisene er så horrible selv nå.

ja det er helt ville priser der oppe..

Men sitter på gjerdet og venter så lenge jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fantastisk fint der oppe :-D har jo bodd der selv i noen år også (i en av de minste leilighetene da) synd prisene er så horrible selv nå.
Der du bodde før du bor nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...