Gå til innhold

Grace og gutta!

Grace

Anbefalte innlegg

*skål*

:ler:

Jo, takk det samme ;) det smaker jammen godt.

Gjett hvem som har vært å hanldet nyyyydelig Floyd kjoler i dag???? :sjarmor:

Selv om jeg nå vurderer å boikotte Floyd pga en veldig irriterende og frekk butikkansatt.!.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv og klag! ;)

Vet du, det tenkte jeg faktisk å gjøre, men jeg er jo så kleint dårlig på å skrive så spørs om det blir brukbart det jeg får rablet ned..

Greia vett, var at det er salg på Floyd. Jeg var jo der å prøvde hundre kjoler før dåpen til M så jeg har vel vært gjennom det meste av det jeg likte der.

Fant meg hvertfall to kjoler, rålekre syns nå jeg og går til kassen.

Der står det en ung jente antagligvis noen år yngre enn meg. (Jeg er så voksen jeg vett for jeg er mor;) )

Legger kjolen på disken og venter på at hun skal begynne å ekspedere meg. Spør henne så om hun har den knappen som mangler til den ene kjolen.

Nei den har jeg ikke og vet ikke hvor den er heller, får jeg til svar.

Greit nok det det er tross alt 70% så jeg gidder ikke mase om prisavslag.

Då ser hun på meg å spør; skal du ikke prøve dem?? Neida, svarer jeg og smiler blidt.

Nei assa, vi bytter ikke noen slagsvarer uansett altså sier jente.

Neida det går bra sier jeg og kjenner at jeg blir litt irritert. Om jeg vil ha de kjolene så vær nå fornøyd med at du får salg på kassa di!! (jeg sa det ikke men jeg tenkte det.) Det hang tre eller fire store lapper om at de IKKE byttet salgsvarer uansett grunn..

Hallo, jeg ække dum... Jeg kan lese....

Og når hun begynner å slå inn varene er hun mer inntresert i å få kollegaen sin til å komme fem minutter før en eller annen dag fordi hun skulle til legen...............

Hele senteret var så og si tomt, det var ingen andre kunder innom på de 20 minuttene jeg brukte der, da kunne hun vel søren meg brukt tiden sin på å ekspedere meg og heller snakke meg kollegaen sin etterpå??

Det var vel egentlig bare en bagatell, men skal hvertfall ikke handle der mer om det er hun som står i kassa!

Og det er egentlig veldig synd for hun jeg handlet av før barnedåpen var kjempehjelpsom og ordentlig flink ekspeditør så syns at sånne teitinger skal ødelegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj så irriterende med sånne ekspeditører. Men flott du har fått deg kjole, også på salg da :hoppe: Hvordan ser den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Slik du beskriver det forstår jeg det bare slik at hun ville sikre seg at du ble fornøyd. :klø: Og du aner ikke hvor mange som ikke ser sånne lapper. Jeg har vært på "andre siden" av disken, og det er utrolig hva folk kommer og klager på, selv om det fullt og helt er deres feil. Så slik jeg ser det ville hun bare forsikre seg om at du ble fornøyd. Og hun kunne jo ikke vite at du hadde prøvd kjolene ved en tidligere anledning, ikke sant?

En sak har alltid mer enn én, side, kan være lurt å forsøke å se den andre siden før man irriterer seg. ;)

Edit: rettet skrivefeil

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida selvfølgelig kunne hun ikke vite det. Men det var måten hun sa det på..

Samme kan det være egentlig, jeg syns hun var frekk i tonen men kjøpte to flotte kjoler likevel. :)

Skal få lagt ut bilde når det bildegreien funker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å være småbarnsmamma når man legger seg etter fire og er oppe igjen halv sju............... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det tror jeg bare man gjør en gang... jeg legger meg aldri sent mer når Maja er hjemme. *snusfornuftig*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hvertfall nå at jeg aldri skal gjøre det igjen!

Fy fader jeg er trøtt...

Sambo kom hjem for en time siden.

Vært på nach hos vår felles venn, han klarte nesten ikke snakke når han kom inn så tror ikke han våkner på noen timer.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiser jeg på tur! Muligens på tv (nyhetene) fredag eller lørdag men vet ikke..

Regner bare med at det blir vist noe derfra.

Cherio! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du borte igjen! Jeg er klar for besøk neste uke! har leiligheten heeelt for meg selv hele uka :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen. Eller har vært hjemme noen dager men uten pc;)

Men nå er jeg på nett og hjemme... I en dag hvertfall ;)

Reiser bort igjen i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har kjolen din i bilen :-D er jo ofte i nærheten så stikker innom en dag.

Ja stemmer, det sa jo Lillesky... (og jeg har glemt å svare på den sms også..... :sjenert:)

Men supert! Haster ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Sunshine i dag. Har bakt brownies, men jeg får aldri til å skjøre den opp uten at den "sprekker"... Argh!!!

Men men får håpe den smaker godt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...