Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Oi! Har jo ikkje skrive her på evigheter jo..

Har blitt så aktiv på eit anna forum, så blir dagboka mi litt nedprioritert, ser eg...

Eg skulle jo igrunn berre laga arbeidsliste for dagen då..

Må få unna litt før eg og H startar på dagens aktivitet. Julepynting!

Men før det må eg altså rydde og støvsuge og slikt.

Aller fyrst må eg visst henta E, for ho nektar visst å sova i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var E tilbake på golvet her, etter ti minuttar i senga. Og ho ser ikkje det spor trøytt ut no, sjølv om ho gjespa masse før eg bar ho ned.

H sovna i senga vår rundt halv ti, etter lang natt med masse mareritt.

Så då kan eg laga lista og begynna. Lagar det litt detaljert i dag, sidan eg kjenner at eg treng all motivasjonen eg kan få!

rydda stova

- barneleikar

- spisebordet

rydda kjøkenet

- ta ut av oppvaskemaskina

- setje i oppvaskemaskina

støvsuga

vaska golvet

vaska glas (vindauga)

hente ned julepynt

klesvask

- setja på vaskemaskina

- henga opp våte kle

- leggja saman kle

- leggja på plass kle

rydda badet

vaska badet

Trur det får halde.. Skal gjennom alt også. Helst i dag. Og det med to ungar i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo rart å ikkje vera så masse på kg som før, for eg har jo liksom grodd litt fast her etter 3,5 år som trufast brukar... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know.

Jeg har på et vis grodd fast her jeg også, samtidig merker jeg at jeg for tiden er her mindre og mindre.

Men dagboka som listetråd i det minste, det bruker jeg KG som periodevis. Også ser jeg innom andres dagbøker etter oppdatering, sånn som nettopp din :)

Detaljerte lister er tingen vet du, mine er superdetaljerte, da ser det ut som om jeg får unna mye, selv om jeg egentlig gjør lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rydda stova

- barneleikar

- spisebordet

rydda kjøkenet

støvsuga

vaska golvet

vaska glas (vindauga)

hente ned julepynt

klesvask

- setja på vaskemaskina

- henga opp våte kle

- leggja saman kle

- leggja på plass kle

rydda badet

vaska badet

- vaska speglet

- vaska vasken

Dette går sakte.. H er veldig klengete og vil berre sitta fanget og sjå på tv...

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rydda stova

:Nikke: - barneleikar

- spisebordet

:Nikke: rydda kjøkenet (denne skal mannen ha kred for altså! Det er strøkent der!!! :hoppe:

:Nikke: - ta ut av oppvaskemaskina

:Nikke: - setje i oppvaskemaskina

støvsuga

vaska golvet

:Nikke: vaska glas (vindauga)

hente ned julepynt

klesvask

- setja på vaskemaskina

- henga opp våte kle

- leggja saman kle

- leggja på plass kle

rydda badet

vaska badet

:Nikke: - vaska speglet

- vaska vasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er... her SKULLE vi gjøre fornuftige ting, men spiller settlers (eller pinoeers som det heter da) på pc'n (for vi kan ikke spille på brettspill, siden man må være tre, men på data'n kan vi spille mot et par innbilte, datastyrte spillere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Linn3c er jammen effektiv. Jeg har knapt rukket å dusje meg, lage til kaffe, spise litt og sitter nå med kaffekoppen foran meg og putler på KG. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan visst berre klistre innigjen lista eg hadde for eit par dagar sidan, så fortset eg berre på den. Det er typisk dei samme plassane som må ryddast framleis.. Og julepynten har komt til midt i trappa og ikkje lengre. Eller, dvs me HAR hatt pynten nede, og teke ut adventstinga, og så sett pynten oppatt midt i trappa så det ikkje rotar til her nede. For me kan i grunn ikkje pynta heilt enno, syns eg då...

Men eg får vel berre setja i gong. Eg orkar ikkje berre å sitja i ro og høyra på den sure, grinete, febersjuke guten som skal dullast med heile tida.. Nei, eg snakkar ikkje om mannen.. :ler: Det er H som er sjuk.

rydda stova

- barneleikar

- spisebordet

rydda kjøkenet

støvsuga

vaska golvet

vaska glas (vindauga)

hente ned julepynt

klesvask

- setja på vaskemaskina

- henga opp våte kle

- leggja saman kle

- leggja på plass kle

rydda badet

vaska badet

- vaska speglet

- vaska vasken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, kjedelig med syk gutt.

God bedring til den vesle, store gutten :)

Jeg må jo med skam innrømme at det gnager på samvittigheta at vi FORTSATT har dåpsgava til E liggende her... den burde jeg fått levert til dere snart, det er jo nærmere 4 mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H framleis heima, i dag tilsynelatande feberfri, men det er vanleg med ein feberfri dag heima før ein går i barnehagen igjen, etter sjukdom.

I dag har me bakt kakemenn, og dei vart kjempegode!! :)

No har eg nett lagt begge gullungane; fantastisk nok er dei synkrontrøtte igjen! Eg hadde ein fin periode der begge sov samtidig, men så har det sklidd heilt ut no ei stund. Men i dag var dei altså back on track igjen. Superdeilig!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Malama; ikkje tenk på den gåva då. Me er jo travle heimemammer begge to... :lol:

Eg har dåpsgåve til knotten din liggande også, you see ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som travel hjemmemammaer burde vi jo faktsik kunne klare å møtes, kanskje mens disse jobbepappaene jobber, siden vi ellers bruker tre uker på å finne en dag de begge slutter på jobb i rimelig tid, og ingen har andre planer på ettermiddagen :ler:

Hvordan gikk det med den nattbleien, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men klart me burde klara å treffast!

Hadde vore veldig koseleg om du og Harald tok ein tur innom ein dag, viss de orkar det altså! :D

Du er gjerne litt meir mobil enn meg, sidan du har bilen heime og vår bil er på andre sida av byen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen meldte sin ankomst i dag. *sukk*

Så her sit eg med voooondt med øyrene på stilk. Ungane leikar nede på rommet til H, og eg høyrer berre go'lydar. Herleg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...