Saeria Skrevet 12. november 2008 #721 Del Skrevet 12. november 2008 Enig med Malama. Du er ingen dårlig mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. november 2008 Forfatter #722 Del Skrevet 12. november 2008 Neida, det er ikkje evigvarande, men det passa så dårleg akkurat no. Men eg veit jo grunnen, så det er jo greit. Ho er jo begynt med fast føde og er oppe i to måltid allereie. Ho får middag og kvelds. Og til begge dei måltida brukar eg morsmelk, noko som gjer at eg pumpar ut melk til to måltid til henne i tillegg til at ho et det same som ho har gjort, og kanskje litt meir enn ho har gjort før. Så då må produksjonen opp, og det er det berre ho som får til. Ein liten "situasjon" som nett utspelte seg her: E ligg på magen på golvet i stova og leikar seg, og så kjem H springande rundt hjørnet, ut frå soverommet vårt. "Suss!" høyrer eg og tenker at no må eg vera klar til å ta han vekk frå henne, så han ikkje smittar henne. Og der slenger han seg ned ved sida av henne og kooooosar henne masse-masse, på ryggen og på hovudet. Herlege storebroren som er så gla i systra si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. november 2008 #723 Del Skrevet 12. november 2008 Så herlig søskenkjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. november 2008 #724 Del Skrevet 12. november 2008 Naaah! Skjønne storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. november 2008 Forfatter #725 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, han er herleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2008 Forfatter #726 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hei! Sjuk mann på jobb, sovande jente i senga si og ein gut med krympande, nysmurt utslett ser på Playhouse Disney og et ku-ke-kek (gulrot) Endret 14. november 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2008 Forfatter #727 Del Skrevet 14. november 2008 Har sove i tre timar i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. november 2008 #728 Del Skrevet 14. november 2008 Huff da, da håper jeg du får sove litt på dagen i dag. Noe jeg kan gjøre? Trille dem en tur så du får sove litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. november 2008 Forfatter #729 Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk Malama, så snilt av deg. Eg sløvar litt på sofaen fram mot formiddagskvilen deira, ca kl tolv, så det går nok bra. Eg berre syns så forferdeleg synd på meg sjølv som opptrer som sjukepleiar for gutane og meieri for jenta heile natta. E åt kvar halvtime i natt og H hadde mareritt og var våken i to timar midt på natta, i tillegg til at mannen låg og stønna og orka seg, hutra og svetta om kvarandre for han hadde så masse feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. november 2008 #730 Del Skrevet 14. november 2008 Skjønner du synes litt synd på deg selv ja, jeg synes også synd på deg. Så gi en lyd da, om du ombestemmer deg. Min mann er også syk i dag, men ikke så veldig syk, så jeg slipper passe ham, bare sånn at han er hjemme. Han jobber (har hjemmekontor) men tar pauser, for egentlig er han syk. Så han kan trille en vogn, og jeg kan trille en, så får vi med oss alle tre. Men, med E som spiser en gang i timen kommer vi vel ikke så langt før vi må snu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. november 2008 Forfatter #731 Del Skrevet 17. november 2008 Heima etter helg hos foreldra mine. Deilig å vera der og få avlasting med ungane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. november 2008 #732 Del Skrevet 17. november 2008 Det var det nok. Regner med at ungene koste seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. november 2008 #733 Del Skrevet 18. november 2008 Avlastning er fine greier. Sier hun som har importert sin mor for en ukes avlastning og hjelp til barnedåpen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. november 2008 Forfatter #734 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) E i dag *link vekke* Endret 25. november 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. november 2008 #735 Del Skrevet 22. november 2008 Så stor hun har blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. november 2008 #736 Del Skrevet 22. november 2008 Fine jenta di Blitt så stor at. Snart på tide å prøve å treffes igjen eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. november 2008 #737 Del Skrevet 23. november 2008 Som hun vokser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. november 2008 #738 Del Skrevet 23. november 2008 Nydelig jente Akkurat som broren og mammaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 23. november 2008 #739 Del Skrevet 23. november 2008 Fina jento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. november 2008 Forfatter #740 Del Skrevet 25. november 2008 Tusen takk alle saman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå