Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, det er ikkje evigvarande, men det passa så dårleg akkurat no. Men eg veit jo grunnen, så det er jo greit. Ho er jo begynt med fast føde og er oppe i to måltid allereie. Ho får middag og kvelds. Og til begge dei måltida brukar eg morsmelk, noko som gjer at eg pumpar ut melk til to måltid til henne i tillegg til at ho et det same som ho har gjort, og kanskje litt meir enn ho har gjort før. Så då må produksjonen opp, og det er det berre ho som får til. :)

Ein liten "situasjon" som nett utspelte seg her:

E ligg på magen på golvet i stova og leikar seg, og så kjem H springande rundt hjørnet, ut frå soverommet vårt. "Suss!" høyrer eg og tenker at no må eg vera klar til å ta han vekk frå henne, så han ikkje smittar henne. Og der slenger han seg ned ved sida av henne og kooooosar henne masse-masse, på ryggen og på hovudet. Herlege storebroren som er så gla i systra si! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sjuk mann på jobb, sovande jente i senga si og ein gut med krympande, nysmurt utslett ser på Playhouse Disney og et ku-ke-kek (gulrot)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Malama, så snilt av deg. Eg sløvar litt på sofaen fram mot formiddagskvilen deira, ca kl tolv, så det går nok bra.

Eg berre syns så forferdeleg synd på meg sjølv som opptrer som sjukepleiar for gutane og meieri for jenta heile natta. E åt kvar halvtime i natt og H hadde mareritt og var våken i to timar midt på natta, i tillegg til at mannen låg og stønna og orka seg, hutra og svetta om kvarandre for han hadde så masse feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du synes litt synd på deg selv ja, jeg synes også synd på deg.

Så gi en lyd da, om du ombestemmer deg. Min mann er også syk i dag, men ikke så veldig syk, så jeg slipper passe ham, bare sånn at han er hjemme. Han jobber (har hjemmekontor) men tar pauser, for egentlig er han syk. Så han kan trille en vogn, og jeg kan trille en, så får vi med oss alle tre. Men, med E som spiser en gang i timen kommer vi vel ikke så langt før vi må snu....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...