Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Det er plutselig heilt anleis å vera på kg. Eg ser ikkje alle innlegga i emna lenger, ser berre ei liste over tidlegare innlegg. Det er jo ikkje noko gøy! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øverst til høyre står det en boks der det står "valg". Der skal det være merket av for "standard" . Hvis får endret innstillingene vet jeg det blir seende rart ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har eg! :)

Og ein fin mandag!

Var på posesalg på Reflex Smørås med naboen i formiddag, og så har eg vore å svømt med ein annan nabo i kveld. Herleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H stakk av med eplet eg fant til pappaen i går kveld (han gløymte å eta det), så no sitte/står han i "båten" sin (ei pappøskja) og et eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Han er sikkert kjempeskjønn der han står i den store, flotte båten sin og speider ut over havet, mens han spiser eplet han tok!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ham for meg i båten sin!

Så fort de vokser til, tenk at E allerede har passert 5 måneder.

Min vesle knott har ikke kommet stort lenger enn 8 uker han, men han vokser nå likevel. Vi målte ham i dag vi (de måler ham ikke på helsestasjonen, så han er ikke målt siden den dagen han ble født) og kom til 59 cm. Ikke rart noen av klærene begynner å bli små...(vi bruker stort sett 50 og 56 nå, mest 56 da) På tide å lete frem neste størrelse, snart kan du nok få igjen det vi lånte, men jeg tenkte vi kunne vente til alt var blitt for smått, så fikk du alt på en gang heller enn å få det i små posjoner, siden det opprinnelig kom ut av en boks i ditt hus, og sikkert skal tilbake i den samme... (eller en som ligner ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liv: Det skal eg gjera! :)

Malama: Det har inga hast. Det er ikkje akkurat som at eg ventar fleire gutar med det første.. Eg veit sant og sei ikkje om det blir fleire her i det heile tatt. Eg går og prøver å innstille meg på at det ikkje skal koma fleire i det heile tatt. Men føler liksom på at eg gjerne ikkje føler meg heilt ferdig. Men det får no berre vera. Dei skal følgjast opp også. *overbevise meg sjølv om at det å få to velskapte, nydelege ungar ikkje er sjølvsagt for alle, og at eg ikkje må vera storforlangande*

lunacia: Ja, det er eit godt spørsmål.. Ikkje veit eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bursdagsgave til Henrik så jeg stikker på posten snart. Det blir en dyr opplevelse. Jeg klarer jo ikke tenke logisk når jeg handler :P Det blir sendt som pakke så dere må på mega å hente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...