Malama Skrevet 1. oktober 2008 #641 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mammakunnskapen er fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #642 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er sant! ~*~*~ Då er me heima frå den vesle haustferien vår, eg og ungane. Foreldra mine har hatt ei fantastisk veka med barnebarna sine og me har kost oss masse allesaman. Eg er blitt forkjøla så det held og er i grunn glad for å vera heima i eige hus, sidan det er lettare å be mannen om å ta ungane, enn det er foreldre og syskjen. Elisabeth har vore vanskeleg å legga desse dagane, og eg har styrt masse med begge. Det er hardt å vera åleinemor til to. Men det er jo alltid kos å vera heima hos mammaen og pappaen sin då. Og alltid greitt å komma heim igjen til seg sjølv etter å ha vore vekke. Mannen har vore kjempeflink å rydda når me har vore vekke, så her er nesten ingenting å gjera... Det einaste er å vaska kleda eg og ungane brukte då me var vekke og legga saman klesvasken mannen har vaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2008 #643 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så gøy at dere har kost dere i ferien! Kjekt at du fikk komme hjem til ryddig hus også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. oktober 2008 #644 Del Skrevet 3. oktober 2008 Deilig å komme hjem til nyvaska hus Rydder og vasker her. Lagt sammen og bort en gigahaug med tøy nå nettopp. Kjedlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #645 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjipt at eg kjem heim og rotar med ein gong, einaste.. For eg er kjempetrøtt og supersliten og absolutt ikkje i form i dag. Då blir det til at eg finn det eg skal og ikkje orkar å legga det som låg oppå idet eg leita på plass igjen etterpå... Er heilt satt ut i dag. Orkar nada! Heldigvis søv E akkurat no. Har skikkeleg feber- og influensafølelse her.. Har ikkje noko lyst å gå for å henta H. Skal be mannen kjempefint om han kan henta han. :smilefintmedsukkerpå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2008 #646 Del Skrevet 3. oktober 2008 God bedring, Linn3c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #647 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mannen kunne henta, han sa ja utan å mukke. Snille mannen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. oktober 2008 #648 Del Skrevet 3. oktober 2008 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2008 #649 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ha en fin helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #650 Del Skrevet 5. oktober 2008 I like så MarianneE! Og ja, det var deilig Saeria! Henrik er inspirert av Spartacus her, og står på føtene med handflatene i golvet og ser bakover og seier "oppåni" (oppned). Men det eg skulle fortelja var at Elisabeth har knekt "bevegeseg-koden". No snur ho seg både frå rygg til mage, (det har ho gjort i to månader) og frå mage til rygg! Det begynte ho med i går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2008 #651 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så gøy! :-D Synes jeg ser H der han står på stuegulvet! Han er sikkert kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #652 Del Skrevet 5. oktober 2008 Eg skl prøva å ta bilde av han, men det er ikkje lange øyeblikka han står sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2008 #653 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det er uluempen med barn. De har ikke tid til å bedrive søte aktiviteter lenge nok til at foreldrene kan få dokumentert dem for ettertiden. Skulle nesten tro at de skjønte at det er disse øyeblikkene som foreldrene velvilligst kommer til å dele med fremtidige kompiser og kjærester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. oktober 2008 #654 Del Skrevet 5. oktober 2008 Eg trur nok du hadde klart deg heilt fint, lunacia! Fekk du ikkje med deg diskusjonen eg og Malama hadde om mammakunnskap? Nei, det fikk jeg ikke med meg... Men jeg tror faktisk ikke alle er skapt for å ha barn. Og da er det bedre å ha selvinnsikt nok til å ære klar ver det og ta følgene, enn å sette uønskede barn til verden som ikke vil få det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. oktober 2008 #655 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tror jeg falt ut herfra for en god stund siden.. Men jeg skal oppdatere meg på sidene jeg har mistet i løpet av uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #656 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tjoho! I kveld har eg og naboen vore på svømming. Herleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. oktober 2008 #657 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #658 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ka i hulaste har skjedd med Kg'en min??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. oktober 2008 #659 Del Skrevet 9. oktober 2008 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #660 Del Skrevet 10. oktober 2008 GAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå