Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Ja, ikke sant ;)

Her skal Mannen jobbe 12-21 de neste tre dagene. Så da blir jeg 'alenemor' de dagene, for snuppa er jo i seng innen han er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kose oss vi ja :) I morgen ettermiddag skal vi bl.a. i bursdag til ene onkelen min. Har ikke noen andre planer enda. Tenker på å begynne på julegaver. Og det kan være greit å gjøre bare vi to, uten stressa mann på slep ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ei samansetting av ulike urter som skal vera bra for amminga og sunt for mafen til babyen. :)

Inneheld brennesle, melisse, karve, anis, fennikel og jemurt. :)

Høres faktisk godt ut, spesielt med litt honning i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt med honning, men det tør eg ikkje bruka. Veit ikkje om babyar kan få det viruset gjennom morsmelka, men eg veit iallefall at små barn ikkje skal eta honning, for dei kan få botulisme (eller eit liknande ord) av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er superstas å ha stor seng! Han klatrar opp og ned heile tida.

Han har ein slik trappestol ved sida av stigen, så han slepp å gå heile stige opp og ned. Veldig greitt!

Hvor har du kjøpt Trappestolen, trenger en slik på kjøkkenet. :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda....

Skulle eigentleg til foreldra mine i dag. Etter at mannen hjelpte stesystra si med flytting. Eg og ungane var hos svigers imens. Dei bur berre eit lite steinkast unna der svigerinna mi med familie skal flytta, så me kan gå mellom husa på eit halvt minutt. Nok om det. Me var altså hos svigers, og H var så grinete som han aldri brukar å vera. Svigermor var overbevist om at han hadde feber, og eg begynte å ana uråd då han berre vart varmare og stillare...

Teen min er ferdig *Hente*

Enden på dagen vart at me kjørte tjue minuttar heimafrå, og snudde då han hylte så gale at me ikkje klarte tanken på at han skulle vera fast i bilen og ha det svært så ubehageleg.

Så me er heima i kveld også. Han har 39.6 i feber og har nett fått romperakett... Stakkar liten. Håpar han blir betre no!

Babyen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så imponert over hvor flink du er med barna dine. Jeg vet ikke om jeg hadde kommet på alle greiene når det gjelder barn... Nei, jeg er nok ikke skapt for å være mor. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. Men du, jeg vil ha besøk :P

Oi, det vil du ja...! ;)

Må rekne litt på det, for har litt dårlig råd for tida. Og med H sin bursdag snart og julepresangar til kreti og pleti, blir det vel gjerne ikkje betre med det første. Men skal sjekka litt. :)

Hvor har du kjøpt Trappestolen, trenger en slik på kjøkkenet. :kgbaby:

Ikea ;)

Jepsi-pepsi!

Huff da, ikke noe kjekt når de små er syke.

God bedring til den vesle pasienten!

Takk for det!

Han vart betre av pilla, så me reiste til foreldra mine på søndag og er her no. I kveld hadde han fått nokre prikkar/utslett på beina og armane sine. Men det såg ikkje ut som at han var plaga av det.

Jeg blir så imponert over hvor flink du er med barna dine. Jeg vet ikke om jeg hadde kommet på alle greiene når det gjelder barn... Nei, jeg er nok ikke skapt for å være mor. :riste:

:sjenert:

Eg trur nok du hadde klart deg heilt fint, lunacia! Fekk du ikkje med deg diskusjonen eg og Malama hadde om mammakunnskap? ;)

God bedring til H! :)

Tusen takk for det! Som eg skreiv til Malama vart han betre natt til søndag. Heldigvis!

~*~

Ja, så er me hos foreldra mine. Har feirt bursdagen til veslesystra mi og kost oss masse her utan pappaen til ungane. Han er heime i bydn og jobbar. Eg er litt usikker på når me skal heimatt, det blir kanskje torsdag og kanskje i/over helga?

I morgon skal me sjå gjennom bamsane me har hatt oppgjennom åra, og gje til Fretex eller noko.

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...