Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #601 Del Skrevet 22. september 2008 Ja, det er superstas å ha stor seng! Han klatrar opp og ned heile tida. Han har ein slik trappestol ved sida av stigen, så han slepp å gå heile stige opp og ned. Veldig greitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. september 2008 #602 Del Skrevet 22. september 2008 For en skjønn trappestol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #603 Del Skrevet 22. september 2008 IKEA baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2008 #604 Del Skrevet 22. september 2008 IKEA FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #605 Del Skrevet 22. september 2008 Yup! IKEA PWNS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #606 Del Skrevet 22. september 2008 :ROFL: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #607 Del Skrevet 22. september 2008 I dag har eg gjort husarbeid medan ungane søv: ¤ Rydde generelt -> Stova -> Kjøkkenet -> Badet -> Soverommet -> Nede --> Gong --> Soverom --> Vaskerom --> Bod ¤ Laga middag (pølse og potetstappe) ¤ Støvsuga ¤ Vaska golv ¤ Tørka støv ¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) ¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina ¤ Vaska kle ¤ Henga opp kle ¤ Leggja saman tørre kle ¤ Leggja på plass kle ¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. september 2008 #608 Del Skrevet 22. september 2008 Fiiin seng Når blir det "nytt" rom til lillesøster da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #609 Del Skrevet 22. september 2008 Takk liv! Først skal me laga ferdig rommet til storebror; måla og få opp wallies og nattlampe og sånt. Håpar me kan få det klart til bursdagen hans. Så blir det rom til systra når ho er klar til å slutta med puppen om natta. Sannsynligvis i november/desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. september 2008 Forfatter #610 Del Skrevet 22. september 2008 *ventar på ammeteen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2008 #611 Del Skrevet 23. september 2008 Hva slags te er ammete? Nå ble jeg nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. september 2008 Forfatter #612 Del Skrevet 23. september 2008 Det er ei samansetting av ulike urter som skal vera bra for amminga og sunt for mafen til babyen. Inneheld brennesle, melisse, karve, anis, fennikel og jemurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2008 #613 Del Skrevet 23. september 2008 og smaker æsj... I allefall om det er det greie jeg prøvde meg på. Brakk meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. september 2008 #614 Del Skrevet 23. september 2008 Min ammete er brennesle, kavre, anis og fenikkel, 1/4 av hver, og smaker ikke så godt nei, men med ei skje sukker i en kopp, så er det drikkbart, på et vis. Og om det er det som har virket eller noe annet vet jeg ikke, men mini har minder luftproblemer nå. (men ikke at det nødvendigvis betyr han skriker mindre da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. september 2008 #615 Del Skrevet 23. september 2008 Men, det jeg egentlig skille skrive: Stilig storebrorseng! (Og ja, den er det plass til å leke under ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. september 2008 Forfatter #616 Del Skrevet 23. september 2008 Eg har som eg skreiv i Malama si bok, safta frå ein liten limebåt oppi teen min. Då blir han kjempegod! Deilig å krølle seg saman i sofakroken med koseleg selskap og kjekk under haldning på tv, med te-koppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. september 2008 #617 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har prøvd sitrondråper, og likte det slett ikke, men lime har jeg ikke prøvd da. Jeg har det handicapet at jeg ikke liker te i utgangspunktet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. september 2008 #618 Del Skrevet 23. september 2008 jeg og er litt handicapet da, ikke noe glad i noe varmt generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. september 2008 #619 Del Skrevet 23. september 2008 jeg liker kakao... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. september 2008 Forfatter #620 Del Skrevet 23. september 2008 Eg er absolutt ikkje tedrikkar i utgangspunktet, men idéen om te har eg alltid likt. Stormande haustkveldar ute, lyst og varmt med pledd og tekopp inne. Den einaste teen eg drikk til vanleg er nypete, og då med tre teskjeier sukker i. Så strengt tatt er det vel ikkje te lengre då... Og om ein spør ein tedrikkar, er vel ikkje nypete "skikkeleg" te uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå