Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Nydelig jente. Kjempe flott navn.

H begynner vel å bli stor gutt? Husker ikke helt når du fikk han.

Hils Veslo når du snakker med henne.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Klarer ikke helt å henge med.

Blitt så mange KG barn.

Ja, du sier noe. Men det er moro å se hvordan livet tusler avsted med alle. Ekstra oro med de man har fulgt noen år nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt jente :rødme:

Også klare å rulle fra rygg til mage da :) Lillegutt er ikke kommet så langt. Han har kommet fra mage til siden da, så regner ikke med det er langt igjen til han er på ryggen. Men virker som han trives med å ligge på rygg :ler:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost er fine greier, prøver meg på det jeg også.

Blir ikke noe babysang på meg i dag, det passer litt dårlig, men prøver gjerne en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikkje så farleg vennen. Eg er litt usikker på om eg kjem meg avgarde også, for plutseleg vart Henrik også heima her... Me kom på, idèt Henrik og pappaen skulle gå til bilen, kvart over sju - litt i seinaste laget - at setet til Henrik ikkje var montert. Noko som gjerne tek eit kvarter, for å få det skikkeleg. Så då vart han plutseleg heima, og dagen min starta litt bråare enn planlagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dag startet også mer brått enn planlagt, da gutten ikke sovnet igjen etter "tidelig morgenamming", han bare skreik når jeg prøvde amme mer. Så da tok pappa'n gutten på brystet, også sovna de begge to. Men... når han måtte stå opp for å gå på jobb, ja da våkna Harald, og det var helt uaktuelt å sove mer, må vite... Så da starta dagen vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...