Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Ja, vi kan godt ta en tur i morgen :)

(kom på at jeg ikke kan neste torsdag, tenkte meg hjem en tur onsdag til mandag neste uke, så i morgen er veldig greit)

Fløyen da? Og når/hvor treffes? Bestem du...bare ikke altfor tidlig :ler:

Hmm..kanskje jeg skal tørre være med på babysang da likevel...er jo mest for A sin skyld da, så hun får treffe andre unger og ikke bare se de samme hele tiden...:sjenert:

Får se neste mandag hvis du skal og...tør ikke gå alene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg tenkjer at det er greit å ha vog viss det regnar masse, for eg har ikkje fått tak i sydvest til yngsta. Men elles er eg veldig klar for bæretur til "fjells" :)

Einaste eg veit er at eg bør vera heima igjen til tja... Tre i Åsane "sentrum", så eg får henta H i barnehagen og rekk bussen heim. :)

Me kan jo godt møtast ved den nederste stasjonen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi våkne da ;)

Dvs, hun våkna nå nettopp, så jeg bare 'nett en kjapp tur på do før hun får pupp' ;)

Ja, tenkte at vogn er greiest i dette været..

Så i ti-elleve-tolv tida kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Saeria! :)

Hmm, bussane herifrå går kvar heile time og det står i ruta at ein skal rekna 25 min til sentrum. Så det må bli halv noko.. :)

Halv ti blir litt tidleg for meg, men halv elleve eller halv tolv passar like bra, begge deler. :) Eg MÅ jo ikkje vera i Åsane igjen til tre, men det er det seinaste eg kan vera der for å rekka å henta H og laga middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy å synge! :jepp:

:Nikke:

Halv tolv kanskje? Da kan jeg ta med mannen og sleppe han av på jobb i tillegg ;)

Genialt! Då seier me det! :)

Kos dere på tur!

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på tur ja :)

Føler meg ikke moden for å gå på fløyen enda, det er jo masse oppover det... MEr enn nok med å tusle rundt her i området jeg.

Men babysang høres jo koselig ut. Fikk lapp sammen med dåpsinvitasjon om at de har småbarnstreff i kirka her på onsdagene, med lek og prat og sang, men kjekt å gå sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også begynt med babysang. Her er det gjennom kulturskolen da, ikke kirken.

Bare vært der en gang, men det var kjempekoselig. Lillegutt sovnet der, så tydelig at han også likte seg. :)

Jeg er ingen sangfugl selv, men en fin måte å lære på synes jeg.

Ha en fin kveld, Linn3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for turen i dag :)

Var kjempekoselig. Må absolutt gjentas ;)

(og neste gang satser jeg på å komme tidsnok og kanskje planlegge mer med niste og sånn ;) )

Og hun lille snuppa som absolutt ikke skulle sove på tur, var en liten smule sutrete når vi kom hjem. For da var hun visst trøtt og ville sove litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men babysang høres jo koselig ut. Fikk lapp sammen med dåpsinvitasjon om at de har småbarnstreff i kirka her på onsdagene, med lek og prat og sang, men kjekt å gå sammen med noen.

Dåpsinvitasjon? :klø: Hva går det egentlig ut på? Jeg trodde det var noe man sendte ut i forbindelse med å skulle døpe ungen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente79: Ja, det virka veldig koselig! Me kom litt for seint den første gongen, så me fekk ikkje med oss begynnelsen. Men neste gong skal me vera tidsnok, så me får med oss heile "greia". :)

liv: Ja, det hugsar eg du fortalte om. Men på den tida syns eg at klokka tolv var alt for tidleg å gå på nokre aktivitetar.. Skal sei det har endra seg.. :ler:

Capri: Ho var litt trøtt, ja.. Hihi, all fjellufta veit du! ;) Gler meg til neste gong! :)

lunacia: Kyrkja får beskjed om barn som er fødde i soknet, og sender ut informasjon om dåpsgudstenester i den kyrkja husstanden soknar til, det er nok det Malama meinar. :)

Faktisk overraskande LITE støl i dag! Leggane er for eksempel mykje betre i dag enn i går. Mulig folk syns eg såg bittelitt rar ut der eg strekte ut på bussen, men who cares... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt husarbeid må til på fredagen:

¤ Rydde generelt

-> Stova

-> Kjøkkenet

-> Badet

-> Soverommet

-> Nede

--> Gong

--> Soverom

--> Vaskerom

--> Bod

¤ Laga middag

¤ Støvsuga

¤ Vaska golv

¤ Tørka støv

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina)

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina

¤ Vaska kle

¤ Henga opp kle

¤ Leggja saman tørre kle

¤ Leggja på plass kle

¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...