Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Kurs i hva?

Jeg har vært å handlet og skal sy etterhver. Litt komplisert mønster :P Regner med at du ikke har noe mot klær til E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her flyg dagane avgarde. Eg har ikkje tid/ork til å oppdatera så masse her for tida. Dei tre eg bur saman med er sjuke for tida, så eg opptrer for det meste som sjukepleiar her heima.

Nett no er mannen på jobb, E er i vogga og H leikar/ser på Playhouse Disney, så eg har eit par minuttar for meg sjølv.

Eg noterar ned orda som H har for tida, og det er så koseleg. Kjekt å ha og sjå tilbake på seinare også, kan eg tenkja meg. Eg noterte ein gong i april også, og no i sommar har han utvikla språket ein del, så no er det lett å sjå stor skilnad frå april til no. :)

E veks for kvar dag og i natt har ho tyranisert på soverommet og krevd pupp annankvar time. Sliiiiten no ja.. Eg som er blitt så godt vant med at ho våknar ein gong i ett-tida for smokk og så pupp i fem-tida. Jaja, det er vel nødvendig med litt auking innimellom også.

I går var me på barneklinikken med E, ho har hatt ein kul mellom auga og tinningen som me ville sjå på. Me fekk to legar som seg imellom fann ut vha ultralyd at det var ei epidermisk cyste, dvs ei cyste i overhuda. Mest sannsynleg restar frå då ho låg i magen, veldig vanleg og heilt ufarleg. Kjem til å forsvinna av seg sjølv med tida.

Elles trimmar me masse for tida, eg og mannen, no skal svangerskapskiloane vekk! Han har begynt på kickboksing og eg går og går og går.

Men der høyrer eg veslejenta igjen, ho er nok svolta igjen!

Sjåast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå er egentlig deilig. Hvor går du da?

Eg går stort sett dit eg skal. Til barnehagen for å henta H - det er vel 8 km tur-retur, på trilletur med naboen, til kurslokalet, til butikken, til babysang og så vidare.

Eg går ikkje alltid alle stader eg skal då, nokre gongar er eg lat og tek bilen, så sant han er tilgjengeleg gjer eg faktisk det. Men mellom 7 og 17 er ikkje bilen heima, så då blir det beina eller bussen.

Om eg har bekkenvondt tek eg helst bussen, om det passar sånn med tidene, men det er det ikkje alltid det gjer, for sjølv om eg bur rimeleg sentralt, så går det berre buss maks ein gong i timen.

Eg prøver å unngå å gå ned og opp bakkane med H i vogna, for då får eg som regel bekkenplager etterpå, men når eg berre har E med meg er det ikkje problematisk å gå og gå og gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjempefornuftig ut.

Gå, og gå, og gå, dit man skal.

Har ikke blitt så flink å gå så masse tur enda, men vi lufter da Harald i vogna så godt som daglig (ble ikke i går, det var en unntaktstilstand...) om ikke annet så i alle fall ned på Kiwi... (gjerne med omvei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg at du stikk innom Malama! :)

Eg kjenner meg sjølv og veit at det blir LITT meir tiltak å gå ut når det haustast litt meir, surare i vêret og sånt. Men eg må jo ut litt. No dei siste dagane har det ikkje blitt så masse trasking ute, rett og slett fordi ungane har vore forkjøla og eg har ikkje lyst at dei skal bli verre. Det var nemleg ikkje SÅ kjekt å ha to så små ungar hylande med såre halsar i kor...

Men no er dei heldigvis betre begge to, H er i barnehagen, og eg og E skal snart ut på trasketur. :)

Eg lurte på om eg skulle ta oss ein tur innom helsestasjonen, sidan me allereie har ærend ut, men så kom eg på at det er betre å spara det til fredag, når me IKKJE har ærend ut, for då har me plutseleg eit ærend ut likevel... *smart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som går så masse. Jeg går bare av og til. Når det regner blir det litt tiltak å komme seg ut...og når jeg bare går rundt alene er det ikke så vanskelig å bare droppe turen...:sjenert:

Har liksom tenkt at jeg skal bli flinkere, men det er alltid så masse rot å ta tak i hjemme...husarbeid og sånn..:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Kom på at det er godt over ei veke, om ikkje to, sidan sist eg var innom her. Så eg måtte inn og sjå om det hadde skjedd noke som eg ikkje har fått med meg. Men det ser ut for at familien har det bra. Kjekt å høra at ungane er blitt frisk igjen! Kjedelig tidspunkt å bli sjuk på, men vi tar det igjen snart.

Neste gang eg er barnevakt for E (ikkje no til helga men neste) skal eg passe dei tre andre tanteungane mine og, så då trur eg vi held oss heima. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som går så masse. Jeg går bare av og til. Når det regner blir det litt tiltak å komme seg ut...og når jeg bare går rundt alene er det ikke så vanskelig å bare droppe turen...:sjenert:

Har liksom tenkt at jeg skal bli flinkere, men det er alltid så masse rot å ta tak i hjemme...husarbeid og sånn..:ler:

Me kan godt avtala ein gong i veka me går på Fløyen om du vil ;)

Hei :hallo:

Kom på at det er godt over ei veke, om ikkje to, sidan sist eg var innom her. Så eg måtte inn og sjå om det hadde skjedd noke som eg ikkje har fått med meg. Men det ser ut for at familien har det bra. Kjekt å høra at ungane er blitt frisk igjen! Kjedelig tidspunkt å bli sjuk på, men vi tar det igjen snart.

Neste gang eg er barnevakt for E (ikkje no til helga men neste) skal eg passe dei tre andre tanteungane mine og, så då trur eg vi held oss heima. ;)

Ja, det høyres nok mest fornuftig ut. :ler:

Ja, du er veldig flink å gå!

:sjenert:

Over 10'000 steg i dag. 57 min med aerobic-steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me kan godt avtala ein gong i veka me går på Fløyen om du vil ;)

Det hadde nok vært en god idé. Da hadde jeg nok komt meg ut litt ihvertfall...kondisen er superdårlig...:sjenert: Hadde nok vært veldig greit for A og, for hun ser sjelden andre unger...:sjenert:

Er det en dag i uka som passer bra for deg da, eller tenker du å bare avtale for hver gang? *jeg har ikke noe liv, så det passer igrunn når som helst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal me sjå...

Mandagar tenkte eg å gå på babysang i kyrkja her nede, må berre bli med om du har lyst! Det må du også Malama! :)

Tirsdagar har eg ikkje store planar, trur eg. Det er småbarnssang i kyrkja på ettermiddag, men har ikkje vore der enno.

Onsdagar er det kurs på formiddag.

Torsdagar har eg ikkje planar trur eg.

Fredagar er det bæretreff, det har eg veldig lyst å vera med på, men det kan jo alle som er interessert i bæring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns babysang høres små-skummelt ut jeg...:sjenert:

Er ikke typen til å synge noe særlig liksom...så har ikke turt å gå opp i kirka her når de har babysang...:sjenert: I tillegg er jeg veldig sjenert da...

Vet de har åpen barnehage der noen dager i uka og, men det var så mye aktiviteter for litt større barn (male blomsterpotter og plante frø osv...) Så det har ikke blitt til at jeg har gått opp dit. Og barselgruppe; vel vi møtes bare på helsestasjonen når det er gruppe-time..

Hadde jo kanskje vært greit når jeg ikke går dit alene da...:sjenert:

Tirsdager får jeg besøk av bror min, men ikke før på kvelden.

Torsdager har ikke jeg heller planer. Mannen jobber sent, så vi er alene hele dagen (har gjort husarbeid den dagen, men det kan jo gjøres andre dager)

Så den dagen er jo veldig grei igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. babysang er det berre veldig koselig. Du treng ikkje synge verken høgt eller vakkert, det er jo berre du og A som treng å høyra deg. Me var såpass mange den første gongen eg var (no mandag), at ein høyrte ingen enkeltstemmer, berre eit kor av mammaer som sang for babyane sine. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...