Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lister er meeeeeget praktiske, og gode å ha når man lurer på hva man har glemt...

(Vi har forresten bestikk til 12 som du kan låne om du vil, om det er slikt bestikk du vil ha da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet Malama! :)

Eg trur eg får nok likevel då, for mamma og pappa har sett som me får låne. Men takk likevel! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei vet du.

Bare skrik ut om behovet skulle oppstå, vi har kanskje så komplett til middag, kaffe og servering, etter bryllupet :Nikke:

Tenk at lille E allerede har blitt så stor at det er på tide å planlegge dåp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med det var stort sett alle planane mine utsett til seinare i dag eller ein annan dag eg har bil. Mannen ringte nett og sa at han fann bankkortet mitt i lomma si.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy nå fikk jeg lyst på marsipankake!! :sikle:

Ser ut som om dere har kommet ganske langt med dåpen da, er jo bare ett par ting som trengs! :tommelsmil:

Ha en fin dag Linn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan står det til i dag da?

Det er visst ikke så lett å planlegge noe med denne mannen min, han er inne i en fase hvor han prøver å "bli ferdig med en del saker", sånn i tilfelle han plutselig blir borte i to uker, og dessuten skal "rydde sammen kontoret sitt", i tilfelle de to fraværsukene skulle komme til å inkludere de dagene kontoret deres skal flyttes til nytt bygg. Da må han ha pakka sammen og merket sakene sine, slik at flyttefolka gjør rett med dem...

Dette gjør at han innimellom sitter noen timer ekstra en kveld for å gjøre disse tingene. Han TROR ikke han skal det i dag, men skal gi meg beskjed når han vet...

Jeg hadde opprinnelig tenkt at vi kunne invitere dere hit, så kunne jeg lage mat (synes vi har vært uforholdsmessig mange ganger hos dere i det siste... men det har jo logisk nok noe å gjøre med at dere har baby og vi ikke da altså) men så var det dette med at du helst holder deg hjemme siden du skal være barnevakt, i tillegg til at dere har jo to små å ta hen syn til, så det er kanskje ikke så lett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle til å svara deg i stad, Malama, sånn litt over tolv, men då våkna E for mat, og eg la meg ned med henne. Og jammen sovna eg ikkje og fekk sova 1,5 fantastiske timar saman med henne! Herleg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god løsning det, å sove.

Sendte deg en sms jeg, vet ikke om du har merka det da... Ettersom min mann tok kontakt med meg og sa han jobber kort dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, eg svarte jo ikkje no.. Hehe.

Eg skal ein tur til Stoff&Stil i dag, få med meg opningsdagen, tenkte eg. Dei opnar ny butikk i Salhusvegen, der Europris haldt til før, så det blir Skandinavias største søm- og metervarehus! :hoppe:

Men etter at eg har vore der, er eg klar for kva det skal vera! Det blir vel gjerne litt dumt å komma til dåke då, for då er det ikkje lenge til ungane skal leggast, men om de vil, kan de godt komma til oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde du skrive medan eg skreiv til deg Malama. Jo, eg såg meldinga di, sånn i halvsøvne, og vidaresendte den til min mann. Skal lesa den ein gong til no, så eg veit kva eg svarar på... Hihi ;)

*lese*

Ja, no veit eg altså kva eg svarar på og eg står ved det eg sa i stad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...