Linn3c Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #881 Del Skrevet 17. juli 2009 Hehe, takk for hjelpa uansett, Malama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. juli 2009 #882 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvordan står det til med dere? Lenge siden vi har sett dere nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #883 Del Skrevet 31. juli 2009 Travelt! Masse sjukdom og lite ork... Ferdig i det midlertidige vikariatet mitt idag, begynnar i ny jobb på mandag. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 31. juli 2009 #884 Del Skrevet 31. juli 2009 Du får oppdatere når du har overskudd da Tenker på dere innimellom, lenge siden sist, sikker på dine små har vokst markant siden sist vi så dem, det har i alle all vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. august 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 1. august 2009 Jadda, veks gjer dei jo sjølvsagt Eg anar ikkje kor mykje, men bortimot ein str i kle har dei nok gått opp kvar i løpet av sommaren. E kryp framleis, men spring når nokon held ho i hendene... H har slutta med smokk, dagbleier og kosepleddet er bortimot historie, det også... Me gler oss til starten på det nye tilveret i ny barnehage. Det blir nok ein stor overgang, men håpar det går greit. Kva meir kan eg sei? Spør, så får de svar! R drikk ut stebroren i kveld, så eg er heima åleina. No skal eg henta pizzaen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2009 #886 Del Skrevet 1. august 2009 Du får kose deg alene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 3. august 2009 #887 Del Skrevet 3. august 2009 Korleis gjekk første dagen i ny barnehage da? Eg har ei veke til med ferie eg. Og no er eg ferdig med all reising, så kanskje eg kan komme på besøk til dåke ein dag denne veka? Broderen kjem sikkert på besøk i slutten av veka, og E har bursdag på lørdag, men eg kjenner at eg treng litt tid vekke frå alt som heiter familie Kortid reiser dåke i bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2009 Forfatter #888 Del Skrevet 4. august 2009 Bryllupet er 15. Me reiser bort då og tilbake 16. Første dag i ny barnehage gjekk veldig fint! Eg er heilt pumpa no, og sidan silvius ringte meg for snart tre timar sidan og sa at ho vil koma på besøk i morgon, må eg nok rydda litt her før eg tek kveld... *piler avgarde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2009 #889 Del Skrevet 4. august 2009 Ikke slite seg ut da. *formaner pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 4. august 2009 #890 Del Skrevet 4. august 2009 Veldig enig med Saeria! Bedre at du er opplagt enn at det er ryddig i huset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. september 2009 Forfatter #891 Del Skrevet 13. september 2009 4. september: H slutta med nattbleie! 12. september: E gjekk 7 steg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 13. september 2009 #892 Del Skrevet 13. september 2009 Så flinke de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. september 2009 #893 Del Skrevet 13. september 2009 Gratulerer med to milepæler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. september 2009 #894 Del Skrevet 13. september 2009 Ting skjer, skjønner jeg! Gratulerer med passerte milepæler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. september 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 14. september 2009 Takk for gratusjonar! Ja, som de skjønar skjer det masse i Linn3c-heimen for tida. Eg er student og fungerande ped-leiar, og det er travelt! No jobbar eg med den første oppgåva mi på studiet og ser på Valet på fjernsyn - dette er spennande! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. september 2009 #896 Del Skrevet 14. september 2009 *imponert over kapasiteten din* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. september 2009 #897 Del Skrevet 14. september 2009 imponert jeg også, jeg klarer visst ikke engang strikke mens jeg ser på valget, havner glatt på pc'n igjen... Også sjonglerer jeg knapt nok EN unge og 40% jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. september 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 14. september 2009 Åh, spanande val då! Eg skjønar godt at du havnar på pcen, eg surfar inne på stortinget.no, for å oppdatera meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. september 2009 #899 Del Skrevet 14. september 2009 Litt for spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. november 2009 Forfatter #900 Del Skrevet 15. november 2009 Tjoho... Oppteka kvinne for tida, gitt! Ungar, jobb og skule tek opp all tida mi. Prøver å skvise inn litt tid til mannen innimellom, men det er neimen ikkje lett alltid.. Hehe - håpar det går bra med alle venene mine! Eg prøver så godt som eg kan å halda hovudet over vatnet! Ha ei god veke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå