Linn3c Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) § støvsuga § rydde kjøkenet § ta ut av oppvaskemaskina § setja i oppvaskemaskina § setja på klesvasken § henga opp klesvasken § leggja saman tørre kle § leggja på plass reine kle § rydda litt på soveromma § rydda stova § rydda leikar i stova § ryda litt rundt pc'en § bera ned klesvask § rydda vasken på badet § rydda og vaska benkane på kjøkenet § rydda og vaska bordet på kjøkenet § rydda og vaska bordet i stova § rydda stellebordet § rydda kassar og vogga som skal opp på lofet - dit dei skal Endret 6. mars 2009 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2009 #842 Del Skrevet 6. mars 2009 Nyt den siste biten av permisjonen, Linn3c. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) § støvsuga § rydde kjøkenet § ta ut av oppvaskemaskina § setja i oppvaskemaskina § setja på klesvasken § henga opp klesvasken § leggja saman tørre kle § leggja på plass reine kle § rydda litt på soveromma § rydda stova § rydda leikar i stova § ryda litt rundt pc'en § bera ned klesvask § rydda vasken på badet § rydda og vaska benkane på kjøkenet § rydda og vaska bordet på kjøkenet § rydda og vaska bordet i stova § rydda stellebordet § rydda kassar og vogga som skal opp på lofet - dit dei skal § skru ned halve og flytta resten av bodhylla § finne ein plass til spela mine § rydde vekk symaskina? Endret 11. mars 2009 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 11. mars 2009 Saeria: Åja, det gjer eg. Eg har H heima OFTE no, og me kosar oss, me tre. Eg og ungane. Mest sannsynleg siste gong eg er heima i permisjon. Vemodig. Men me kosar og leikar og har det fint i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. mars 2009 #845 Del Skrevet 11. mars 2009 Huff, skjønner detr er vemodig ja. Synes det er ille nok at min permisjon går mot slutten jeg, men jeg håper i det minste at jeg sksl få en permisjonsgrunn til etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mars 2009 #846 Del Skrevet 11. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Uff, ein tøff dag vart det i dag... Pusen vår er ikkje frisk... I går kveld begynte eg å synast at det var lenge sidan pusen vår hadde vore inne, så eg opna døra ho vanlegvis skrapar eller heng på for å komma inn. Der sat ho. Heilt samankropen, inntil husveggen, under døra. Då ho ikkje kom sprettande med ein gong eg opna, visste eg at her var noko gale. Eg løfta ho inn og sette ho på golvet. Ho gjekk litt ustøtt bortover golvet og stoppa. Ho storma ikkje til matskåla som ho pleier. Så eg bar ho til maten, men ho ville ikkje eta. Ho drakk litt vatn, berre. Så la ho seg ved matskåla og kvila seg. Ei lita stund gjekk og eg høyrte lydar frå henne. Ho dreiv og kasta opp. Noko var gale. Så la eg ho opp på klatrestativet. Ho berre låg der. Lettare paralysert. Ho pleier jo aldri å berre ligga på stativet. Noko var definitivt gale. Eg tok henne med bort til stova og hadde henne på fanget og kosa litt. Ho berre låg der. Mol ikkje. Kosa ikkje tilbake. Berre låg der. Og så ville ho gå, så då sette eg ho ned på golvet. Og ho la seg unger spisebordet som vanleg. Så då tenkte eg ikkje så mykje på henne, for E ville ikkje sova, så eg hadde i grunn nok med henne. Innimellom turane ned til E, kom pusen fram og eg bar henne inn i senga vår. Der kosa me masse og ein pitteliten motor let seg høyra. Eg børsta henne og kosa masse. E haldt det gåande og eg måtte ta ho opp. Pusen sov i senga vår. Som vanleg. Men då E endeleg var i seng, og eg og mannen kunne legga oss, hoppa katten på golvet og ville ikkje kosa med oss. Merkeleg. Og heilt uvanleg. Me merka fort at ho hadde tissa i senga vår. Igjen. Det har ho gjort oftare og oftare i det siste. Kanskje kvar tredje til fjerde dag. Altså ikkje så veldig ofte, men ofte nok. Me har heile tida tenkt at det var sjalusi mtp ungane som har fått litt ekstra oppmerksomhet i forhold til det pusen har fått, så me har ikkje reagert så veldig sterkt, men har kjefta når ho har gjort det og hatt henne ut når me har merka det. Har tenkt som så at det er greitt at ho straffar oss, og ikkje har vore stygg med ungane. Me har dobbeldyne, så når den blir tissa på må begge ha ekstra dyne medan me vaskar den doble. Så då henta eg nye enkle dyner og la på dei. Og me la oss til å sova. Pusen på golvet og me i senga. I morges våkna eg av pusen som mjaua HØGlytt. Ho stavra seg bortover golvet, medan ho mjaua og mjaua. Og så sette ho seg plutseleg ned og tissa på det brukte dynetrekket eg hadde tatt av ei av dei enkle dynene. Eg prøvde å abryte tissinga, for å ha ho ned i kassen, men ho slutta ikkje før ho var ferdig. Så då tørka eg opp, og bar ho ned til kassen då ho begynte å mjaua igjen like etterpå. Skikkeleg sår mjauing, som om ho hadde vondt. Då me kom til kassen, begynte ho å brekka seg igjen, så eg haldt henne halvvegs inn i kassen, så ho kunne kaste opp inn i kassen. Ho brakk seg masse, men kasta ikkje opp. Så braut ho seg laus frå meg, så eg let ho gå. Ho sjangla bortover golvet. Stakar pusen vår! Inn på rommet til H gjekk ho. Dit skulle jo eg også, så eg fulgte etter. Ho falt utmatta saman midt på golvet og sovna. Eg let ho sova og vekte H i staden. Gjorde han klar for barnehagen. Så kom mannen opp med katten i armane. Ho hadde mjaua og ville opp trappa, men orka ikkje å gå. Eg bad han bera henne opp til matskåla. Ho åt ingenting, men drakk og drakk og drakk. Og drakk. Så begynte ho å mjaua igjen. Så eg gjekk opp til matskåla og henta henne og bar henne ned til kassen. På veg ned mjaua ho masse og vrei seg litt. Eg haldt henne over vasken og ho brakk seg. Alt vatnet ho nett hadde drukke kom oppatt. Ingenting anna. Eg sette ho forsiktig ned på golvet. Og ho sjangla inn på rommet til H igjen, og la seg midt på golvet, inntil den opne døra hans. Eg tok på H ytterkle og let ho berre få kvila seg der. Mannen fant reiseburet, og me gjorde det klart. La i nytt handkle. Så tok eg farvel og fortalte henne at eg er kjempeglad i henne. Mannen kjørte henne til veterinæren. Han ringte no nettopp og fortalte at dei vil ta ein del blodprøvar og kanskje legga henne i narkose. Så får me håpa at me får den gode, snille pusen vår tilbake, frisk og fin! Endret 16. mars 2009 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. mars 2009 #848 Del Skrevet 16. mars 2009 Huff da, håper de finner ut av det, gode pusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2009 #849 Del Skrevet 16. mars 2009 Håper de finner ut av det. Stakkars pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mars 2009 #850 Del Skrevet 16. mars 2009 Dakar pusen! Håper de finner ut hva som feiler henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2009 #851 Del Skrevet 16. mars 2009 Håper det blir bedre med det nye foret og antibiotikaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 16. mars 2009 #852 Del Skrevet 16. mars 2009 Stakkar fine pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #853 Del Skrevet 16. mars 2009 Du har snakka med min mann ser eg, liv. Pusen klarar seg! Me måtte sjølve ta standpunkt til om me ville la henne leva eller ikkje. Det heile kokte ned til eit spørsmål om pengar. Er det ikkje merkeleg? Alt dreier seg om økonomi i desse dagar. Vel, katten har pådratt seg ein kraftig infeksjon og i tillegg har ho truleg over tid utvikla kronisk nyresvikt. Og me som har trudd at ho har vore sjalu på ungane... Ho er innlagt på dyreklinikken fram til helga, får intravenøst antibiotika og greier. Så då blir det nok betre, skal me sjå. Ho må leva på spesialfôr resten av livet, men herlighet det har me då råd til for å spara eit liv! Det er då ikkje opp til oss å leika Gud, er det dèt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mars 2009 #854 Del Skrevet 16. mars 2009 Så godt at det ordner seg for pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er visst ikkje heilt 100% sikkert at fôret fungerar, men me kryssar fingrane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mars 2009 #856 Del Skrevet 16. mars 2009 *krysser med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 18. mars 2009 #857 Del Skrevet 18. mars 2009 Er dårlig til å legge igjen spor for tida, men jeg leser Har ordnet meg dagbok igjen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2009 #858 Del Skrevet 18. mars 2009 Innom og hilser på før Den Siste Ferietur Før Babyen Kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 3. april 2009 Halaisen-taisen! Har det svært så travelt for tida, og gløymer reint heile KG... Får oppdatera litt. Snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. april 2009 #860 Del Skrevet 3. april 2009 Sånn er det vel fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå