Linn3c Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #801 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Overfører denne frå i går eg: § støvsuga § rydde kjøkenet § ta ut av oppvaskemaskina § setja i oppvaskemaskina § setja på klesvasken § henga opp klesvasken § leggja saman tørre kle § leggja på plass reine kle § rydda litt på soveromma § rydda stova § rydda leikar i stova § om H ikkje skal leika med ho - rydda vekk hytta frå i går § ryda litt rundt pc'en § bera ned klesvask § rydda vasken på badet § rydda og vaska benkane på kjøkenet § rydda og vaska bordet på kjøkenet § rydda og vaska bordet i stova § rydda stellebordet § rydda kassar og vogga som skal opp på lofet - dit dei skal Endret 14. januar 2009 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. januar 2009 #802 Del Skrevet 14. januar 2009 Flittig, flittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. januar 2009 #803 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvordan går det med fru SuperMom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 2. februar 2009 Sliten, feber og vondt i heile kroppen. Har vore sjukepleiar for heile familien i ei veke no, så no var det min tur å bli sjuk no som dei andre vart betre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. februar 2009 #805 Del Skrevet 2. februar 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for det, Saeria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. februar 2009 #807 Del Skrevet 2. februar 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøver å strikka desse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Takk Capri! Er du GRAVID??? Dette må eg undersøke i boka di! Endret 2. februar 2009 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. februar 2009 #810 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk Capri! Er du GRAVID??? Dette må eg undersøke i boka di! Har ikke skrevet i boka mi da...vil få ordentlig bekreftelse på at alt ser fint ut på UL om to uker først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 2. februar 2009 Men du verda så flott då! Gratulerar så masse-masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2009 #812 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer Capricorn her jeg også da. Gratulerer med spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. februar 2009 #813 Del Skrevet 3. februar 2009 Men du verda så flott då! Gratulerar så masse-masse! Takk Gratulerer Capricorn her jeg også da. Gratulerer med spiren! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #814 Del Skrevet 5. februar 2009 Mnogmne = tomlingane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. februar 2009 #815 Del Skrevet 5. februar 2009 De så søte ut da, de du ville strikke (Håper du ble frisk og rask fort?) Og en gratulasjon til Capricorn her fra meg også, litt treig av meg jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #816 Del Skrevet 10. februar 2009 § støvsuga/tørrmoppa § rydde kjøkenet § ta ut av oppvaskemaskina § setja i oppvaskemaskina § setja på klesvasken § henga opp klesvasken § leggja saman tørre kle § leggja på plass reine kle § rydda litt på soveromma § rydda stova § rydda leikar i stova § ryda litt rundt pc'en § bera ned klesvask § rydda vasken på badet § rydda og vaska benkane på kjøkenet § rydda og vaska bordet på kjøkenet § rydda og vaska bordet i stova § rydda stellebordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 10. februar 2009 De så søte ut da, de du ville strikke Ja, dei ser søte ut live også, er nesten ferdig. (Håper du ble frisk og rask fort?) Nja, det drog ut litt, og då eg var så og sei frisk att, fekk eg omgangssjuka. Men no satsar eg på at me er ferdig med sjukdom for ei stund.. Og en gratulasjon til Capricorn her fra meg også, litt treig av meg jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. februar 2009 #818 Del Skrevet 10. februar 2009 Huff da, da får en håpe du er frisk og rask igjen ja Går du på babyssang av og til? Tenkte jeg skulle høre om det, så kunne vi se om vi fant en dag det passet vi kunne gå sammen? Harald ELSKER jo at jeg synger til ham, med min håpløse stemme, så jeg har tenkt at vi burde gjøre det. Men så er det jo den sovinga hans da. Men nå har han jo lagt om soverytmen sin igjen, hn sover ikke 2,5 time lenger, mer bare halvannen, og vil sove to timer etter han våknet, så om han våkner åtte er han klar for vogna ti, og derved opplagt og ferdigsovet en gang mellom 11 og halv tolv. Derved er det ikke så umulig å få til babysang? (Han kan jo fint vekkes litt før, det er jo bare det at å vekke ham etter en time når han ville sove 2-3 timer ga en trøtt og grinete gutt, men nå som hanbare sover en time eller halvannen, så er han langt mer opplagt om jeg vekker ham etter en time. Ja, en gang det passer for oss alle da altså, om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. februar 2009 #819 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei hei Håper de to små er friske igjen fra feberen i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. februar 2009 #820 Del Skrevet 17. februar 2009 Er du heima på torsdag? Tenkte å komma på besøk ein tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå