Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

BURSDAG I MORGON!!!

Så utrolig fort tiden har gått!! Husker jeg var på jobb da jeg fikk melding fra Silvius :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i morgon er det jobb igjen?

Jeg begynner på jobb igjen i morgen ja...:sjenert:

Gleder meg jo bare sååå vanvittig lite...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

No har eg fått begge ungane i seng og skal nytta sovetida til husarbeid og så skal eg gjera eit forsøk på å sy ferdig ein genser til mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Tida flyr!

Og skamfulle meg har ikke gitt henne dåpsgsave engang :flau:

Tenk, åler seg av sted! Ja, tida flyr, og jenta vokser. Har ikke sett henne på en stund, hun er nok vesentlig større nå enn sist jeg så henne.

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H har fått hånd-munn-fotsyka igjen. I tillegg har han fått ein bakteriell infeksjon rundt munnen, så han er heime for tida. Det begynte på søndag kveld med høg feber, sov lite om natta, hadde vondt i kroppen.

Mandag var han sur, trøtt, grinete og febersjuk. Mandag kveld begynte det å komma utslett. Sovna ikkje for natta før kvart på to, etter at eg hadde massert beina hans ein halvtimes tid.

I går var me på legevakta, og fekk konstatert kva dette var, etter mistankar om det meste mellom himmel og jord, sidan me ikkje trudde at han kunne få hmf-syka fleire gongar.

Kjøpte salve til såret på apoteket og reinsar og vaskar og smør morgon og kveld. Og han blir hysterisk berre han nærmar seg badet på grunn av det...

Huset ser heilt bomba ut, for eg orkar ingenting sidan eg ikkje søv om natta, H som er sjuk og vaknar OFTE og E som aukar melkeproduksjon og vaknar nesten like ofte. SLITEN, ja... Så på dagtid søv eg når ungane søv og er dårleg mor og let dei sjå på fjernsyn viss eg treng å kvila litt meir enn dei også. :sjenert:

Derfor blir det lite tid til oppdatering av dagbok på kg for tida, må prioritere å rydda når eg orkar, og då orkar eg iallefall ikkje når eg er ferdig og klar til å setja meg nedpå ved maskina. Då blir det helst til at eg les andre sine dagbøker utan å legga igjen spor, eller lese skravletrådane på dei private månadsklubbane eg er med i... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, god bedring til H. Økingen til E er i det minste ikke evigvarende. (Men her er jeg nok irriterende som kommenterer på dette, siden jeg ikke har merket noe som helst til øking i det hele tatt så langt...)

Og ikke minst vil jeg egentlig si: du er ingen dårlig mor! Slett ikke! La dem se på tv du, og hvil deg litt!

Har dere noen planer neste mandag forresten? Ikke nå førstkommende, men 24.? Jeg mistenker at vi har en god del rester etter kakebordet på søndagen, så vi kan sikkert avtale at dere kan få komme og smake på om dere vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...