Gå til innhold

Putlo og Småtten

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ungane i seng, og eg samlar motivasjon til å ordna litt her. Er eigentleg supersliten, og burde nok ha sove litt, men eg er så møkkalei av at det ALLTID er så forbaska rotete her heile tida.

¤ Rydde generelt

-> Stova

-> Kjøkkenet :Nikke:

-> Badet

-> Soverommet

-> Nede

--> Gong

--> Soverom

--> Vaskerom

--> Bod

¤ Laga middag

¤ Støvsuga

¤ Vaska golv

¤ Tørka støv

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke:

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina :Nikke:

¤ Vaska kle :Nikke:

¤ Henga opp kle

¤ Leggja saman tørre kle

¤ Leggja på plass kle

¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det vel å ha små. Det blir fort rot, og litt for lite tid å rydde. Hvertfall når det skal ammes, stelles, koses med,lekes, spises(for a mor), være litt kone, elskerinne.

For å ikke snakke om at man gjerne vil sove, dusje, ha rene klær i hus, og sladre for gravide venner, samt holde kontakt med venner og familie!

Jeg synes du er vannvittig flink! Det er ikke SÅ lenge siden du fødte minstegull. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tusen takk Saeria! :klemmer:

Det trengte eg no! Det skal eg gøyme i hjartet mitt og ta fram når eg føler at eg treng litt oppmuntring!

Du er god du! :smask:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungane i seng, og eg samlar motivasjon til å ordna litt her. Er eigentleg supersliten, og burde nok ha sove litt, men eg er så møkkalei av at det ALLTID er så forbaska rotete her heile tida...

¤ Rydde generelt

-> Stova :Nikke:

-> Kjøkkenet :Nikke:

-> Badet

-> Soverommet :Nikke:

-> Nede

--> Gong :Nikke:

--> Soverom

--> Vaskerom :Nikke:

--> Bod

¤ Laga middag :Nikke:

¤ Støvsuga

¤ Vaska golv

¤ Tørka støv

¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke: :Nikke:

¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina :Nikke: :Nikke:

¤ Vaska kle :Nikke: :Nikke:

¤ Henga opp kle :Nikke:

¤ Leggja saman tørre kle :Nikke:

¤ Leggja på plass kle

¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: MEKTIG imponert!

Forresten...jeg er alltid ærlig i min sak og er glad for at den ble verdsatt med et smask. :sjenert::) Dessuten er det fint å kunne være til oppmuntring i en hektisk mammahverdag.

Nei... Jeg har hatt lang skoledag, og får en lang en i morgen. Så jeg må nok legge meg snart. Er rart hvor utmattende det kan være å få informasjon på informasjon en hel dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt snuppis, og ha ein fantastisk dag i morgon! :)

Eg skal ha ein super dag i morgon, har eg tenkt, for eg skal sjå bebisen til Malama! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ha ein super dag i morgon, har eg tenkt, for eg skal sjå bebisen til Malama! :hoppe:

Kos deg masse i morgen. Heldig du som skal få se nyfødt :)

Syns du er flink som får gjort så masse. Her er det halvferdig husarbeid over alt. Jeg får som regel tatt hele leiligheten bare A sover en liten time...men det ble ikke dag visst...:ler: Satser på at hun sover litt i morgen. Resten av dagen går jo med til å snu henne tilbake til ryggen. Hun snur seg fort over på magen, men kommer seg ikke tilbake :ler: Så når hun blir lei, evt kaver i gulpet sitt, må mamma hjelpe til litt ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tru det, ja!

Eg har fått begge gullungane i seng, så her er det roleg no. Eg held på å sovna her eg sit, for eg har passa naboguten heile dagen i tillegg til å hatt begge mine her. Kan trygt sei at eg er litt sliten, ja. ;)

No skal eg setja meg og brodera på julekalenderen til H og sjå på fjernsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig høgt blodtrykk på den kommande mammaen. Så eg tilbaud meg å ha han som avlasting etter at ho trengte barnevakt for å gå til jordmor og bli strippa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal me i bursdagsbesøk til steoldemora til ungane. Ho nærmar seg nitti med stormsteg og me feirar stort kvart år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...