Bokalven Skrevet 18. august 2008 #461 Del Skrevet 18. august 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. august 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 18. august 2008 Sladring for Malama i boka hennar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 19. august 2008 Malama har fødd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2008 #464 Del Skrevet 19. august 2008 Den gikk sykt fort den fødselen! Men hurra for mamma og flink sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Ungane i seng, og eg samlar motivasjon til å ordna litt her. Er eigentleg supersliten, og burde nok ha sove litt, men eg er så møkkalei av at det ALLTID er så forbaska rotete her heile tida. ¤ Rydde generelt -> Stova -> Kjøkkenet -> Badet -> Soverommet -> Nede --> Gong --> Soverom --> Vaskerom --> Bod ¤ Laga middag ¤ Støvsuga ¤ Vaska golv ¤ Tørka støv ¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) ¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina ¤ Vaska kle ¤ Henga opp kle ¤ Leggja saman tørre kle ¤ Leggja på plass kle ¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane Endret 19. august 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2008 #466 Del Skrevet 19. august 2008 Sånn er det vel å ha små. Det blir fort rot, og litt for lite tid å rydde. Hvertfall når det skal ammes, stelles, koses med,lekes, spises(for a mor), være litt kone, elskerinne. For å ikke snakke om at man gjerne vil sove, dusje, ha rene klær i hus, og sladre for gravide venner, samt holde kontakt med venner og familie! Jeg synes du er vannvittig flink! Det er ikke SÅ lenge siden du fødte minstegull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 19. august 2008 Åh, tusen takk Saeria! Det trengte eg no! Det skal eg gøyme i hjartet mitt og ta fram når eg føler at eg treng litt oppmuntring! Du er god du! :smask: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 19. august 2008 Ungane i seng, og eg samlar motivasjon til å ordna litt her. Er eigentleg supersliten, og burde nok ha sove litt, men eg er så møkkalei av at det ALLTID er så forbaska rotete her heile tida... ¤ Rydde generelt -> Stova -> Kjøkkenet -> Badet -> Soverommet -> Nede --> Gong --> Soverom --> Vaskerom --> Bod ¤ Laga middag ¤ Støvsuga ¤ Vaska golv ¤ Tørka støv ¤ Vaska opp (setje i oppvaskemaskina) :Nikke: ¤ Setja på plass ting frå oppvaskemaskina :Nikke: ¤ Vaska kle :Nikke: ¤ Henga opp kle ¤ Leggja saman tørre kle ¤ Leggja på plass kle ¤ Hengja opp bilete og måleri på veggane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2008 #469 Del Skrevet 19. august 2008 MEKTIG imponert! Forresten...jeg er alltid ærlig i min sak og er glad for at den ble verdsatt med et smask. Dessuten er det fint å kunne være til oppmuntring i en hektisk mammahverdag. Nei... Jeg har hatt lang skoledag, og får en lang en i morgen. Så jeg må nok legge meg snart. Er rart hvor utmattende det kan være å få informasjon på informasjon en hel dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. august 2008 Forfatter #470 Del Skrevet 19. august 2008 Sov godt snuppis, og ha ein fantastisk dag i morgon! Eg skal ha ein super dag i morgon, har eg tenkt, for eg skal sjå bebisen til Malama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2008 #471 Del Skrevet 19. august 2008 Åhh! Kose dere! Natti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 19. august 2008 #472 Del Skrevet 19. august 2008 Eg skal ha ein super dag i morgon, har eg tenkt, for eg skal sjå bebisen til Malama! Kos deg masse i morgen. Heldig du som skal få se nyfødt Syns du er flink som får gjort så masse. Her er det halvferdig husarbeid over alt. Jeg får som regel tatt hele leiligheten bare A sover en liten time...men det ble ikke dag visst... Satser på at hun sover litt i morgen. Resten av dagen går jo med til å snu henne tilbake til ryggen. Hun snur seg fort over på magen, men kommer seg ikke tilbake Så når hun blir lei, evt kaver i gulpet sitt, må mamma hjelpe til litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 21. august 2008 No er snart Malama heime med søte vesle babyen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2008 #474 Del Skrevet 21. august 2008 Det var sikkert deilig for dem! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 21. august 2008 Vil tru det, ja! Eg har fått begge gullungane i seng, så her er det roleg no. Eg held på å sovna her eg sit, for eg har passa naboguten heile dagen i tillegg til å hatt begge mine her. Kan trygt sei at eg er litt sliten, ja. No skal eg setja meg og brodera på julekalenderen til H og sjå på fjernsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. august 2008 #476 Del Skrevet 21. august 2008 Babypågang hos naboen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. august 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 21. august 2008 Veldig høgt blodtrykk på den kommande mammaen. Så eg tilbaud meg å ha han som avlasting etter at ho trengte barnevakt for å gå til jordmor og bli strippa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. august 2008 #478 Del Skrevet 22. august 2008 Det var nå snilt av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. august 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 23. august 2008 Jaha! Eg glimtar til sånn innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. august 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 23. august 2008 I dag skal me i bursdagsbesøk til steoldemora til ungane. Ho nærmar seg nitti med stormsteg og me feirar stort kvart år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå