Malama Skrevet 7. august 2008 #401 Del Skrevet 7. august 2008 Åhh, det er i dag de åpner ja... dit hadde jeg jo tenkt meg, men det har jeg helt glemt av... (har ikke rørt symaskina på lenge, så jeg trenger egentlig ikke noe, hadde bare lyst... da jeg hadde ny symaskin og masse syinspirasjon....) Viderebringer til min mann at det passer dere best om vi kommer til dere da... men NÅR er det? (Altså, når er du tilbake fra stoff og stil?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. august 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, du skjønar dei har opningstilbod på ei symaskin, stod det på reklamen som kom i postkassen her. Og eg må sjekka om det tilbodet gjeld berre for i dag, eller om det gjeld vidare framover også. For om det f.eks gjeld til etter dåpen kan eg kjøpa ho då. Om ikkje må eg sjekka om eg har råd til å kjøpa ho no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. august 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 7. august 2008 Er i heftig middagsdiskusjon med mannen på msn no, for eg må begynna på maten no, for å ha den klar til han kjem heim, for å eta og kjøra til Salhusvegen med ein gong me er ferdige å eta, for å vera tilbake her, så me kan få besøk av Malama, magen og mannen. Tippar me er tilbake her litt over seks. For eg må begynna leggingane rundt halv sju. Eg tenker at det sikkert er greit om dåke er komt før dei skal legga seg. H er så forfryktelig nysgjerrig at han ikkje får sova om han høyrer at det kjem folk etter han har lagt seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 7. august 2008 #404 Del Skrevet 7. august 2008 Den er grei, jeg henter min mann på togstasjonen om en halvtime, så spiser vi middag, så rekker vi fint komme til dere mellom 6 og halv sju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. august 2008 Forfatter #405 Del Skrevet 7. august 2008 Supert! Det blir koseleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. august 2008 #406 Del Skrevet 8. august 2008 God helg Linn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. august 2008 #407 Del Skrevet 8. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. august 2008 #408 Del Skrevet 8. august 2008 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2008 #409 Del Skrevet 8. august 2008 Innom for å ønske deg og dine en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. august 2008 Forfatter #410 Del Skrevet 9. august 2008 E sin dåp, 17. august Det som trengs til dåpen: Har skaffa, må skaffast Bord og stolar til 4-5 personar - på salet på Jysk? -> me har til 20 sjølve Dukar - må sjekka om det er eg eller mamma som har dei no for tida Lys Lysestakar Blomar Vasar - kjøper eg på Fretex Asjettar Glas Bestikk Snittar, ca 400 stykk: Roastbiff, 1 kg Svinesteik, 2 kg Kaker: Kransekake (pappa) Oreo-kake (eg) Ostekake Charlotte Rossau (rullekake-kaka) Verdens beste Gul kake - sånn med mandelbotn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2008 #411 Del Skrevet 9. august 2008 Åhh. Nå fikk jeg lyst på kake, særlig sånn suksessterte/suksesskake. Er så godt med den gule kremen på nøttebunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. august 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 9. august 2008 E sin dåp, 17. august Det som trengs til dåpen: Har skaffa, må skaffast Bord og stolar til 4-5 personar - på salet på Jysk? -> me har til 20 sjølve Dukar - må sjekka om det er eg eller mamma som har dei no for tida Lys Lysestakar Blomar - kjøper potteplantar på Plantasjen Vasar - kjøper eg på Fretex Band til lysestakane - kjøper me på Binders Asjettar Glas Bestikk Snittar, ca ? stykk (5-7 pr pers?): Roastbiff, 1 kg Svinesteik, 2 kg Hermetikk - kjøper me på Europris Pluss Grønt - kjøper me på Rema1000 Brød - sjekke pris, mest sannsynleg Rema Kaker: Kransekake (pappa) Oreo-kake (eg) Ostekake (tanta til mannen) Brownies (tanta til mannen) Charlotte Rossau (rullekake-kaka) (systra mi) Verdens beste Gul kake - sånn med mandelbotn Bordkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2008 #413 Del Skrevet 12. august 2008 Lykke til med barndåpen til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2008 #414 Del Skrevet 12. august 2008 Det nærmer seg dåp med stormskritt nå, men det ser nå ut til at du har full kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. august 2008 #415 Del Skrevet 12. august 2008 Gleder meg til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SallyBrown Skrevet 12. august 2008 #416 Del Skrevet 12. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #417 Del Skrevet 13. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. august 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 13. august 2008 Urk, dårlig dag i dag. Eg er svimmel, har vondt i hovudet og er kvalm. Har begge ungane heime og hadde time til HS med vesla. Det seier seg sjølv at det ikkje fungerar. Heldigvis har eg verdas snillaste og mest forståelsesfulle mann som hoppa i bilen og kom heim for å følgja vesla til HS for meg. H er i seng og eg har prøvd å roa ned med litt surfing. Eg er roleg, men framleis dårleg, så eg legg meg litt no. Huset ser ikkje ut, men eg får heller gjera eit forsøk på å få rydda i kveld. Me har jo dåp til helga og skal halda det heima.. Ikkje veit eg koss det skal gå til, sånn som det ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. august 2008 #419 Del Skrevet 13. august 2008 Vi tar en generalvask på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. august 2008 #420 Del Skrevet 13. august 2008 God bedring til dere. Kjenner jeg deg rett, kommer nok det til å ordne seg med dåpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå