Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt til mandag!!!!

Rapitap

Anbefalte innlegg

Ja - jenter....jeg har kjøpt ny bukse, som da er litt *pokker!!* for liten !!!

Krise!!! Derfor er jeg på jakt etter en 'mirakel' kur.....Hva anbefales? jeg vil han denne deilige buksen på meg på jobb på mandag!!!!!

:grine:

Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engle_pus

Det letteste er vel å spise lite fram til da. Direkte sunt er det vel ikke akkurat.. Evt. en fastekur.

Hilsen Englepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde L men den var for stor...tok M som da er litt trang....og må holde magen inne for å få buksen igjen. Jeg lukket øyner og all fornuft og gikk i kassen...kjøpt og betalt...bing bang ..og nå....

:o og :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Hehe, det der har jeg og gjort en gang. Kom inn i buksa på under en måned. :ler:

Legg buksa bakerst i skapet, begynn å tren (evt tren mer dersom du allerede trener) og spis SUNN mat.

Ta så buksa fram etter en måned eller to, så skal du se at den passer perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er da bare triste svar. Bortsett fra forslaget om å bytte til L. Det ville jeg gjort. *drømmer om den gang man vekslet mellom M og L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, men det er uaktuelt å bytte til Large. *Sukk*

Jeg må medgi at jeg var på let etter en super slankekur.....ingen som vet om en som funker, og funker BRA og FOOOOOORT!!

Slutte å spise går jo ikke....og har drukket mye vann i dag....må vel bare fortsette med det og trene...*sukk*

Men - slankeKUR?!

Anybody??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream on, Anafugia; En kjapp slankekur i løpet av så få dager fører bare til at kroppen mister væske og innhold i tarmene -> gir utslag på buksestørrelse.

Skal du slankes og ikke føkke opp kroppen din sin metabolisme og saltbalanse samtidig, må du nok smøre deg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream on, Anafugia; En kjapp slankekur i løpet av så få dager fører bare til at kroppen mister væske og innhold i tarmene -> gir utslag på buksestørrelse.

Skal du slankes og ikke føkke opp kroppen din sin metabolisme og saltbalanse samtidig, må du nok smøre deg med tålmodighet.

Pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jo! Hoppe tau i regnfrakk!!! Boksere og brytere gjør det når de skal raskt ned i vekt!

i regnfrakk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Har vel noe med å svette ekstra mye tenker jeg....?

Men Anafugia.....Er det så viktig å bruke buksa på mandag? Antakeligvis, hvis du mot all formodning skulle klare det, er den allerede for trang igjen på mandagskvelden!!!!!

Er deg ikke bedre å gi deg selv en uke eller to, så kanskje du kan bruke den flotte buksa mer enn en gang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjempe deg inn i en hold-in-stømpebukse!!! :D

Jeg har faktisk brukt det under trange kjoler av og til ( til fest o.l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...