Gå til innhold

Klubben for oss som liker det stooort


Gjest Kvinne77

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Dette er altså tråden for kvinner med et fattig og underutviklet seksualliv. Når man ikke finner eget seksualliv særlig tilfredsstillende er det helt typisk å forsøke å plassere problemet et annet sted enn hos seg selv. Og enda mer typisk og lettvint er det da å skylde på pikkens størrelse. For disse har jo sex med pikken - ikke mannen.

En kvinne med selvsikkerhet og velutviklet seksualitet vil kunne ha god sex med nærmest hvem som helst,- til og med kvinner. Og kvinner har som kjent ikke pikk.

Denne tråden sier for øvrig en god del om en del av dagens kvinner. Man betrakter mannen som en ståpikkmaskin som er til kun for å tilfredsstille kvinner. Storforlangende og bortskjemte legger de seg på rygg og forlanger å bli "betjent".

"Jeg er supertrang, men forlanger hestekuk" :skratte:

Her må det ligge sårede følelser bak. Ærlig talt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er heller ingen statistikk, så hvor mange jeg må feie over for å ha møtt disse jeg har møtt, kan ingen si noe om andre en meg.

Nei, det var jo heller ikke meningen - men statistisk sett så må du faktisk teste ganske mange menn for å finne en(eller flere) med så stor penis.

I slike tråder, og når man hører menn skryte, så får man nesten inntrykk av at peniser på 18 eller 20 cm "gror på trær".

Når det i virkeligheten er slik at cirka halvparten av alle peniser er under 15 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Elvira_*

Ja, hva er nå problemet med å si at man liker det ene eller det andre? Hvor ofte ligger det ikke ute tråder med menn som aldeles ikke greier å tenne på bryster med stor areola, små pupper, hengepupper osv. Så hvorfor så touchy når det gjelder damer som sier at de tenner på menn med stor kuk? Og hvorfor kan ikke kvinner tenne visuelt på en mann med stor pikk?

Og det med at jeg som selvsikker og velutviklet seksualitet skal kunne tenne på hvem som helst - også damer - vel da foretrekker jeg og være sneversynt og prippen, da det ikke stemmer for min del iallfall. Kun menn jeg tenner på, og også kun en viss type menn (og nei, for min del har ikke pikken så mye å si ;-) Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store bryster har da ingenting med seksuell tilfredstillelse for mannen å gjøre. Det går på rent visuell tenning.

At man eventuelt tenner på store peniser kun visuelt, tror jeg ingen menn tror på... Og jeg vet ikke om jeg tror på det heller.

At tråder som dette gjør menn med helt normalt og tilfredstillende utstyr usikre skjønner jeg gort, og det provoserer meg. Tråden som sådan, altså!

ja, det går på visuell tenning, for meg går det også på visuell tenning når jeg liker en penis som er litt større en gjennomsnittet.

Har da hatt flere kjærester som har vært gjennomsnitlige en de som har vært store, og har hatt fullgod sex med de også (har ihvertfall ikke hatt med størrelsen å gjøre når det ikke har vært så bra), men tenner altså ekstra på en større en, og det er hovedsakelig visuellt ja.

Om menn eller du tror på det eller ikke, kan jeg på en måte ikke gjøre så mye med, jeg har både selvsikkerhet (i motsetning til hva en tidligere påstår om jenter som liker litt størrelse på pikk) og trygghet på mine seksuelle tenninger i forhold til dette.

Og følelsesmessig, er det ikke så innmari kult at man vet at menn liker store bryster, at dersom man som kvinne liker store pikker så er man slafsefitter eller alt annet som kommer frem i slike og andre tråder om seksuelle preferanser.

Jeg synes forsåvidt heller ikke tråder som denne er nødvendig, men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være galt å si at man tenner ekstra på en litt større pikk.. Jeg hopper ikke opp og dømmer en mann som sier han tenner på kvinnekjønn som har små kjønnslepper. Det er når han sier at han synes det er stygt med slafsefitte jeg reagerer.

Og ingen her har da sagt at gjennomsnitlige pikker er stygge og ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Mhm... for jeg tenner på helt andre ting enn størrelsen på pikken, (og jeg hører at du sier at det ikke betyr alt :kyss: )

Og jeg syns heller ikke pupper har noe med sex å gjøre... Sånn helt direkte, som jeg da mener en pikk har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm... for jeg tenner på helt andre ting enn størrelsen på pikken, (og jeg hører at du sier at det ikke betyr alt :kyss: )

Og jeg syns heller ikke pupper har noe med sex å gjøre... Sånn helt direkte, som jeg da mener en pikk har...

nei, jeg synes ikke størrelsen på pikken betyr alt, men når den er litt større en gjennomsnitt er det ett pluss som har gjort meg enda litt mer penis-fiksert ihvertfall i det forholdet jeg er i nå... :fnise:

og ang pupper er jeg uenig med deg, jeg synes det har mye med sex å gjøre, helt direkte. Det har ikke direkte med selve penetreringsdelen nei, men sex er så mye mer en bare penetreringen, og både de visuelle ved pupper, følelsen av å ta på dem og hvordan de føles å kose med etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som nå er med i denne klubben, hva vil dere gjøre? Skal dere ha egne klubblokaler og møtes en gang i blant for å drøfte temaer som relater seg til preferansene deres? Arrangere seminarer, eller studieturer til Gambia? Blir dette en klubb med hemmelig medlemsliste eller skal dere gå med bottums som reklamerer for klubben? Statsstøtte må dere ihvertfall søke!

Hva skal klubben hete? Må vel bli noe med Harry i navnet, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, kommentar til "hvordan vet du hvor stor han er, uten å måle".

De fleste tar rundt pikken på mannen når de har sex (håper jeg). De fleste vet sånn ca hvor lang innsiden av hånden sin er? Legg sammen de to, så har dere da fort et begrep om lengden.

Jeg hører for øvrig til klubben dere har lyst på :ler: ..

Min erfaring er likevel at ønsket og det visuelle ofte er større enn selve behovet for stort, når det først kommer til realiteten.. desverre :P Å alltid være forsiktig er ikke noe gøy heller.

Og nei, jeg er ikke ute etter å "skryte". Jeg har antagelig mer enn nok selvtillit fra før, og er sammen med ei som passer i klubben deres :P.

Forresten..

Statistikk er subjektiv. En gitt prosentsats av menn over x cm, avhenger statistisk ofte sammen med snittlengde. Husk at en høyere prosentsats tilhører de under 5 cm, og derfor vil snittstørrelsen generellt gå ned. I min treningsklubb ser det i såfall ut som de fleste av de 5%'ene dere har lyst på er medlem :P

Endret av caso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Jeg hører for øvrig til klubben dere har lyst på :ler: ..
:hjerter:

Hvilken kategori sorteres du under? feit og lang?neger? hest? elefant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dere som nå er med i denne klubben, hva vil dere gjøre? Skal dere ha egne klubblokaler og møtes en gang i blant for å drøfte temaer som relater seg til preferansene deres? Arrangere seminarer, eller studieturer til Gambia? Blir dette en klubb med hemmelig medlemsliste eller skal dere gå med bottums som reklamerer for klubben? Statsstøtte må dere ihvertfall søke!

Hva skal klubben hete? Må vel bli noe med Harry i navnet, kanskje.

Er det noe galt i det da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Damen_*
Dere som nå er med i denne klubben, hva vil dere gjøre? Skal dere ha egne klubblokaler og møtes en gang i blant for å drøfte temaer som relater seg til preferansene deres? Arrangere seminarer, eller studieturer til Gambia? Blir dette en klubb med hemmelig medlemsliste eller skal dere gå med bottums som reklamerer for klubben? Statsstøtte må dere ihvertfall søke!

Hva skal klubben hete? Må vel bli noe med Harry i navnet, kanskje.

Kansje gjør vi det. Får buttons og lager seminar. Hva angår det deg, du er visst en av dem som føler seg truet av ærlige damer. Dette er først og fremst klubben for dem som elsker sex i sin alminnelighet og store pikker spsielt.

Jeg er av dem som elsker stooore pikker og melder meg hermed inn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Hvilken kategori sorteres du under? feit og lang?neger? hest? elefant?

Det er faktisk en internasjonal klubb for oss også, seriøst :ler: Ganske komisk.

Er mange forskjellige kategorier, den "øverste" er da fritt oversatt "slappe over 25" :ler:

Endret av caso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Store bryster har da ingenting med seksuell tilfredstillelse for mannen å gjøre. Det går på rent visuell tenning.

At man eventuelt tenner på store peniser kun visuelt, tror jeg ingen menn tror på... Og jeg vet ikke om jeg tror på det heller.

At tråder som dette gjør menn med helt normalt og tilfredstillende utstyr usikre skjønner jeg gort, og det provoserer meg. Tråden som sådan, altså!

Ta det med ro... over halvparten av disse gjestene er nok pubertale gutter, som ønsker å provosere. Slike tråder trekker med seg mye rart, og det vet heldigvis vi menn. Heldigvis er det nok av kvinner i den virkelige verden som er fornøyd med mine 15 cm, og som ikke trenger mer hverken visuelt eller håndfast... ;)

Nå er det ikke noe galt i å like stort, men når man prater om mannen som en eneste stor pikk, blir det vel litt sært? Jeg ville ikke likt å vite at partner drømte om større.... uansett hvor sikker jeg måtte være på mine egne kunstner. De fleste kvinner jeg har møtt er begeistret for en finger inn.... når den fingeren blir en pikk, skal de liksom ikke kjenne den? Jeg kjøper den ikke. Jeg tror det rett og slett går mye på psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Det er faktisk en internasjonal klubb for oss også, seriøst :ler: Ganske komisk.

Er mange forskjellige kategorier, den "øverste" er da fritt oversatt "slappe over 25" :ler:

25 tommer, ja.... regner med at etterkommerne til Rex Rodney er registrert der da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 tommer, ja.... regner med at etterkommerne til Rex Rodney er registrert der da.....

" = slutt på setning i anførselstegn, ikke tommer.

Endret av caso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Først, kommentar til "hvordan vet du hvor stor han er, uten å måle".

De fleste tar rundt pikken på mannen når de har sex (håper jeg). De fleste vet sånn ca hvor lang innsiden av hånden sin er? Legg sammen de to, så har dere da fort et begrep om lengden.

Jeg hører for øvrig til klubben dere har lyst på :ler: ..

Min erfaring er likevel at ønsket og det visuelle ofte er større enn selve behovet for stort, når det først kommer til realiteten.. desverre :P Å alltid være forsiktig er ikke noe gøy heller.

Og nei, jeg er ikke ute etter å "skryte". Jeg har antagelig mer enn nok selvtillit fra før, og er sammen med ei som passer i klubben deres :P.

Forresten..

Statistikk er subjektiv. En gitt prosentsats av menn over x cm, avhenger statistisk ofte sammen med snittlengde. Husk at en høyere prosentsats tilhører de under 5 cm, og derfor vil snittstørrelsen generellt gå ned. I min treningsklubb ser det i såfall ut som de fleste av de 5%'ene dere har lyst på er medlem :P

Em høyere prosentsats tilhører de under 5 cm.... Har du tallmateriale som underbygger denne påstanden?

Du vet også at i statistikkens verden blir ekstremverdiene fjernet for å få et mest mulig korrekt grunnlag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Melder meg inn :jepp:

Har hatt et sted mellom 50-60 partnere og av de er det 3 stykker som har vært store, uten at jeg har dratt frem målebåndet. :fnise: Stor, lang og tykk. Husker at det å gi en blowjob plutselig ble en ny opplevelse siden jeg knapt kunne gape over kukhodet.

Ellers har jeg opplevd mange med god størrelse og jeg er godt fornøyd med at mannen jeg giftet meg med også er normal pluss size. Jeg kan knipe godt rundt fingeren min så en mindre størrelse hadde vært greit det og, men det er noe ved det visuelle og det å ta et grepa tak rundt pikken når jeg skal suge.

Men mindre pikker kan jeg ikke det, da forsvinner jo hele pikken omtrent, så da blir det nesten pinsett-grep med to fingre istedet for en hel hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de jeg har ligget med har hatt mindre enn 18cm i buksa... Helt tilfeldig det altså; det er ikke sånn at jeg går etter de med stor pikk. Meeeen, når sant skal sies så liker jeg det stort når jeg får det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at det sikkert blir litt rart når den dagen kommer, at jeg møter en med "liten" pikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...