Gå til innhold

Klubben for oss som liker det stooort


Gjest Kvinne77

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne77

Da åpner vi klubben for oss som har sans for større saker. Det betyr ikke at vi nødvendigvis bare vil ha store, men vi digger en stor kuk når vi får sjansen! Og vi kan drømme om det og inrømme at det er deilig. Tross alt skriver vi 2008! Jeg håper vi slipper alt for mange slaske fitte-angrep men det e vel ikke til å unngå.

Som medlem nr 1 vil jeg gjerne si at jeg er en stor fan av store saker, som det heldigvis er mange av. Ja til deilig sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Da åpner vi klubben for oss som har sans for større saker. Det betyr ikke at vi nødvendigvis bare vil ha store, men vi digger en stor kuk når vi får sjansen! Og vi kan drømme om det og inrømme at det er deilig. Tross alt skriver vi 2008! Jeg håper vi slipper alt for mange slaske fitte-angrep men det e vel ikke til å unngå.

Som medlem nr 1 vil jeg gjerne si at jeg er en stor fan av store saker, som det heldigvis er mange av. Ja til deilig sex!

Mange av...? Mener det er 10-15% av menn som ligger innenfor betegnelsen stor... Det vil si at av hver tiende du prøver, har du kun funnet 1 eller 2 som oppfyller dine fantasier. Lykke til med letingen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av...? Mener det er 10-15% av menn som ligger innenfor betegnelsen stor... Det vil si at av hver tiende du prøver, har du kun funnet 1 eller 2 som oppfyller dine fantasier. Lykke til med letingen.... ;)

mulig det virker umulig for endel, men jeg har ihvertfall møtt på to som er store (20 el mer i lengde) og to som er i øverkant av gjennomsnittet (17-18 cm).

Så det virker jo ikke uoverkommelig, og neida, de har ikke ligget med halve norge noen av dem, selv om ingen av dem var jomfru da jeg traff dem.

Men så sier jo også ts at hun/vi ikke BARE liker store, men at hun faktisk tenner på store, i tillegg til å tenne på mannen ellers.

Hvorfor er det så gæli å innrømme at man liker det stort? Det finnes plenty mannfolk som mer en gjerne innrømmer at de liker store pupper, eller har andre preferanser på utseendet på dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da åpner vi klubben for oss som har sans for større saker. Det betyr ikke at vi nødvendigvis bare vil ha store, men vi digger en stor kuk når vi får sjansen! Og vi kan drømme om det og inrømme at det er deilig. Tross alt skriver vi 2008! Jeg håper vi slipper alt for mange slaske fitte-angrep men det e vel ikke til å unngå.

Som medlem nr 1 vil jeg gjerne si at jeg er en stor fan av store saker, som det heldigvis er mange av. Ja til deilig sex!

Jeg melder meg inn! For meg er størrelse en vesentlig forutsetning for god sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
mulig det virker umulig for endel, men jeg har ihvertfall møtt på to som er store (20 el mer i lengde) og to som er i øverkant av gjennomsnittet (17-18 cm).

Så det virker jo ikke uoverkommelig, og neida, de har ikke ligget med halve norge noen av dem, selv om ingen av dem var jomfru da jeg traff dem.

Mulig du ikke har ligget med halve Norge, men statistiskk sett er det bare 5 % av menn som har mer enn 20cm lang penis. At du har hatt 2 over 20 betyr at sjansene er nede i 2,5 prosent. Statistisk sett må du feie over 40 stykker for å møte 2 av den dimensjonen...og legger vi på de andre så øker vel "forsøksgruppen" på enda mer.

Om det er "overkommelig" å teste et slikt antall for å finne det man søker er jo et åpent spørsmål.

En annen ting er jo om størrelsen er selvrapportert eller om du stadig er ute med målebåndet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida

Åh, jeg trodde det var snakk om store menn jeg. Breeede skuldre...mmm.

Rusler ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri målt eller spurt om hvor mange cm mine menn har vært men jeg har oftere hatt følelsen av å bli "fylt opp" enn tatt meg selv i å ønske at den skulle vært større. Jeg synes heller ikke det er noe galt i å si at man foretrekker det litt stort hvis man kunne velge. Har ikke noe med å være slaskete. Det er akkurat likt som gutter kan få seg til å si at de digger ei skikkelig bollemus. For å si det sånn her da : jeg ville valgt en dildo med litt størrelse framfor en tynn og liten om jeg ikke hadde type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
mulig det virker umulig for endel, men jeg har ihvertfall møtt på to som er store (20 el mer i lengde) og to som er i øverkant av gjennomsnittet (17-18 cm).

Så det virker jo ikke uoverkommelig, og neida, de har ikke ligget med halve norge noen av dem, selv om ingen av dem var jomfru da jeg traff dem.

Men så sier jo også ts at hun/vi ikke BARE liker store, men at hun faktisk tenner på store, i tillegg til å tenne på mannen ellers.

Hvorfor er det så gæli å innrømme at man liker det stort? Det finnes plenty mannfolk som mer en gjerne innrømmer at de liker store pupper, eller har andre preferanser på utseendet på dama.

Det er ikke noe galt i å like det stort. Det jeg sier er at om dette er et virkelig stort ønske, vil man som oftest gå skuffet hjem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå har jeg aldri målt eller spurt om hvor mange cm mine menn har vært men jeg har oftere hatt følelsen av å bli "fylt opp" enn tatt meg selv i å ønske at den skulle vært større. Jeg synes heller ikke det er noe galt i å si at man foretrekker det litt stort hvis man kunne velge. Har ikke noe med å være slaskete. Det er akkurat likt som gutter kan få seg til å si at de digger ei skikkelig bollemus. For å si det sånn her da : jeg ville valgt en dildo med litt størrelse framfor en tynn og liten om jeg ikke hadde type!

Selvsagt ville jeg foretrukket ei slank jente, med herlige kurver, med ei trang og arbeidsvillig mus... dette er det også liten sjanse for, så da foretrekker jeg å jobbe med realitetene, i stedet for å drømme meg bort og ønske ting var bedre og annerledes. Vi kan faktisk ikke gjøre noe med det vi har fått utlevert, men det kan dere. Så stopp sytinga, og knip i vei.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det virker umulig for endel, men jeg har ihvertfall møtt på to som er store (20 el mer i lengde) og to som er i øverkant av gjennomsnittet (17-18 cm).

Spør du hvor mange centimeter de har da eller måler du etter at de har sovnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I tillegg kan det jo nevnes at enkelte jenter har trodd jeg har 18-20 cm, mens jeg bare har 15.... så hva tidligere kjærester har fortalt dem.... ja, dere skjønner.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Nettopp, for ingen gutter skryter vel på seg noe heller?

Selv har jeg aldri tatt sjansen. Ville takle dårlig skuffelsen i ansiktet på en potensiell size-queen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ljuger nok alle litt. Jeg svarer iallefall ja uten å blunke om typen spør om han er stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså tråden for kvinner med et fattig og underutviklet seksualliv. Når man ikke finner eget seksualliv særlig tilfredsstillende er det helt typisk å forsøke å plassere problemet et annet sted enn hos seg selv. Og enda mer typisk og lettvint er det da å skylde på pikkens størrelse. For disse har jo sex med pikken - ikke mannen.

En kvinne med selvsikkerhet og velutviklet seksualitet vil kunne ha god sex med nærmest hvem som helst,- til og med kvinner. Og kvinner har som kjent ikke pikk.

Denne tråden sier for øvrig en god del om en del av dagens kvinner. Man betrakter mannen som en ståpikkmaskin som er til kun for å tilfredsstille kvinner. Storforlangende og bortskjemte legger de seg på rygg og forlanger å bli "betjent".

"Jeg er supertrang, men forlanger hestekuk" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg skal ikke legge skjul på at jeg digger størrelse. Suget i magen og prikkingen i kroppen av forventning når du oppdager at mannen har en stor og deilig en. Hvis han kan bruke den også er stor kuk en opplevelse det er verdt å vente på... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er altså tråden for kvinner med et fattig og underutviklet seksualliv. Når man ikke finner eget seksualliv særlig tilfredsstillende er det helt typisk å forsøke å plassere problemet et annet sted enn hos seg selv. Og enda mer typisk og lettvint er det da å skylde på pikkens størrelse. For disse har jo sex med pikken - ikke mannen.

Noe så sneversynt og arrogant! For min del har dette like mye med totalopplevelsen å gjøre, forspillet og det visuelt opphissende ved en stor og hard kuk. Jeg har hatt, og vil få, deilig sex med normalt utstyrte menn, men kicket ved å se og kjenne en stor en er fantastisk godt. Hva i alle dager er galt med det??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ikke har ligget med halve Norge, men statistiskk sett er det bare 5 % av menn som har mer enn 20cm lang penis. At du har hatt 2 over 20 betyr at sjansene er nede i 2,5 prosent. Statistisk sett må du feie over 40 stykker for å møte 2 av den dimensjonen...og legger vi på de andre så øker vel "forsøksgruppen" på enda mer.

Om det er "overkommelig" å teste et slikt antall for å finne det man søker er jo et åpent spørsmål.

En annen ting er jo om størrelsen er selvrapportert eller om du stadig er ute med målebåndet?

nei, har ikke ligget med halve norge, og har faktisk ikke ligget med NOEN i søk etter store peniser. Er overhode ikke på jakt etter en partner med stort utstyr, men benekter heller ikke at jeg liker det veldig godt om han er det jeg synes er akkurat passe stor. (ikke 20 eller større, det er for stort for min del.)

Jeg er heller ingen statistikk, så hvor mange jeg må feie over for å ha møtt disse jeg har møtt, kan ingen si noe om andre en meg.

Og jeg har faktisk nada problemer med å måle en penis på en våken mann jeg er sammen med, og synes faktisk hele greia er litt festlig.

Vi har begge sett det som en humoristisk greie, kanskje fordi de er noe over gjennomsnitt og ergo har målt og styrt på selv også?

Spør du hvor mange centimeter de har da eller måler du etter at de har sovnet?

Jeg snakker gjerne med min kjære om størrelsen på hans penis jeg, og første gang jeg så den, spurte jeg ja! rett og slett fordi jeg ble skikkelig fasinert. Og måle trenger jeg på ingen måte vente med til han sovnet, han har målt den selv og hadde ingen problemer med at jeg gjorde det, ender stort sett med mye moro det skjønner du. *gliser*

Dette er altså tråden for kvinner med et fattig og underutviklet seksualliv. Når man ikke finner eget seksualliv særlig tilfredsstillende er det helt typisk å forsøke å plassere problemet et annet sted enn hos seg selv. Og enda mer typisk og lettvint er det da å skylde på pikkens størrelse. For disse har jo sex med pikken - ikke mannen.

En kvinne med selvsikkerhet og velutviklet seksualitet vil kunne ha god sex med nærmest hvem som helst,- til og med kvinner. Og kvinner har som kjent ikke pikk.

Denne tråden sier for øvrig en god del om en del av dagens kvinner. Man betrakter mannen som en ståpikkmaskin som er til kun for å tilfredsstille kvinner. Storforlangende og bortskjemte legger de seg på rygg og forlanger å bli "betjent".

"Jeg er supertrang, men forlanger hestekuk" :skratte:

Nå GÅR det faktisk an å tenne på en stor pikk selv om man er selvsikker og har ett velutviklet seksualliv, og selv om man OGSÅ kan nyte sex med hvem som helst, også kvinner eller uten penetrering.

Ingen har da sagt at man BARE tenner på stor pikk, at ingenting annet kan tilfredsstille en.

Vil du da si at menn som tenner på store pupper har ett uutviklet seksualliv og dårlig selvsikkerhet?

Jeg betrakter overhode ikke mannen min som en ståpikkmaskin, han er så mye mer en kun til seksuell tilfredsstillelse, men jeg DIGGER pikken hans likevel. Og han elsker at jeg digger den og tenner masse på den.

Ingen her har sagt de forlanger hestekuk, din fordomsfulle mann. Skal jeg ta det som en selvfølge at du har liten pikk nå eller, siden du skriver som du gjør? siden du hinter om at vi som liker stor ikke kan være trange, ikke ha selvtillitt eller ha noe særlig til sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Store bryster har da ingenting med seksuell tilfredstillelse for mannen å gjøre. Det går på rent visuell tenning.

At man eventuelt tenner på store peniser kun visuelt, tror jeg ingen menn tror på... Og jeg vet ikke om jeg tror på det heller.

At tråder som dette gjør menn med helt normalt og tilfredstillende utstyr usikre skjønner jeg gort, og det provoserer meg. Tråden som sådan, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...