kompi Skrevet 15. mai 2008 #1 Del Skrevet 15. mai 2008 Er ganske ny her og tenkte jeg skulle starte en dagbok ang bryllupet. Er en jente på 24,blir 25 i november,har vært sammen med min kjære i 6 år. Han fridde sommeren 06, og nå synes vi det var på tide med en dato for bryllupet snart! Vi har satt datoen den 8 august 2009. Har bestilt kirke og lokale i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronjadatterdatter Skrevet 15. mai 2008 #2 Del Skrevet 15. mai 2008 Heia! Velkommen hit! Du har masse å sjå fram tell! Gled deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 15. mai 2008 #3 Del Skrevet 15. mai 2008 gratulere så mye med fastsetting av dato, kirke og lokale Velkommen inn til oss. Hvilket type lokale er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #4 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer så mye med det forestående bryllupet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. mai 2008 #5 Del Skrevet 15. mai 2008 Gratulerer med forestående bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi skal ha Gressvik kirke og Pavilijongen. Vi betaler 5000 kr og har det får fredag kl 17 til søndag/mandag. Det vi har ordnet så langt er: - Kirke kl 14.30 -lokale -mamma har sagt seg villig til å kjøpe inn all mat og lage det meste , vi skal ha koldtbord. Ho elsker å lage mat altså,så ho ville gjøre det;) -Forlvoere -brudesvenn (vår sønn som da er 5 år) -har smykke og øredobber (hvite perler) -farger: hvit,perler,rosa og orkideer -bil Det som skal ordnes iløpet av sommer er -bestille kjole,sko og undertøy -dress til mannen -frisør (min søster har da 1 år igjen av lærlingtiden sin som frisør da..mulig ho skal gjøre det)får bare øve seg masse...) -fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mai 2008 #7 Del Skrevet 16. mai 2008 Samme dag som meg jo :-D Vi er bra mange 8.8.09 bruder inne på KG nå Gratulerer så mye med det forestående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mai 2008 #8 Del Skrevet 16. mai 2008 Gratulere med fastsatt dato og bookingene!!! Gressvik kirke er fin!! Men paviljongen er jeg usikkert på hvor er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2008 #9 Del Skrevet 16. mai 2008 Gratulerer så mye med det forestående bryllupet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 16. mai 2008 Samme dag som meg jo :-D Vi er bra mange 8.8.09 bruder inne på KG nå Gratulerer så mye med det forestående Ja,vi er en liten gjeng;) Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mai 2008 Gratulere med fastsatt dato og bookingene!!! Gressvik kirke er fin!! Men paviljongen er jeg usikkert på hvor er... Pavilijongen ligger langs veien rett før Gressvik sentrum. I parken der lissom. Er et gult selskapslokale,ganske stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. mai 2008 #12 Del Skrevet 16. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 20. mai 2008 Lurer på om vi skal ha sjokoladetema,vi er ikke noe glad i marsipankake... så vi vil heller ha en bryllupskake av hvit/brun sjokolade;) Ha sjokoladefontene og små gaveesker til gjestene med en god konfekt. Så da tar vi fargene: creme,brun,og noe rosa innimellom... Hva synes dere? vil gjerne ha noen nettsider hvor man får kjøpt gaveesker som er creme og gjerne med brunt lokk... så skal jeg feste en rosa sløyfe på de;) Skal ha creme fargede duker med brun løper. forslag på hvor jeg kan kjøpe? skal ha hvite orkidee blader strødd på den brune løperen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mai 2008 #14 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg vil også ha sjokoladekake, men gubben er veldig bestemt på marsipan her Jeg er ikke noe glad i bløtkaken inni liksom... bare marsipanen... så jeg har fåreslått en sjokoladekake med marsipanlokk til han, men tror han ikke helt likte ideèn Endret 20. mai 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 20. mai 2008 #15 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Lurer på om vi skal ha sjokoladetema,vi er ikke noe glad i marsipankake... så vi vil heller ha en bryllupskake av hvit/brun sjokolade;) Ha sjokoladefontene og små gaveesker til gjestene med en god konfekt. Så da tar vi fargene: creme,brun,og noe rosa innimellom... Hva synes dere? vil gjerne ha noen nettsider hvor man får kjøpt gaveesker som er creme og gjerne med brunt lokk... så skal jeg feste en rosa sløyfe på de;) Skal ha creme fargede duker med brun løper. forslag på hvor jeg kan kjøpe? skal ha hvite orkidee blader strødd på den brune løperen. Tror det blir superfint!!! Vi skal også ha creme, brunt og rosa som farger, synes det er helt nydelig sammen! Et tips om du skal lage invitasjoner og sånt selv, dra på PapirGalleriet i oslo!( hvis du bor i nærheten av oslo da..) Der har de nydelig brunt papir med skimmer, og utrolig mange flotte løsninger! Det ligger bilde av våre i daboka mi, hvis du vil se Og sjokoladekake er jo skikkelig nammenam!!! Endret 20. mai 2008 av *Siri* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. mai 2008 #16 Del Skrevet 20. mai 2008 Velkommen hit til bryllupsdagbøkene gratulerer masse med det kommende bryllupet, blir koselig og spennende å følge deg videre morsomt med enda en østfold brud :-D Ang kake har vi planer om å ha tre kakedeler med hvit glasur og røde/vinrøde blomster som "klatrer" nedover. Vi lurte på om vi skulle ha forskjellig smak i de tre delene! en sjokoladekake i hvertfall, så får vi se hva de to andre smakene blir! En liten bryllupskakevri ha en kjempefin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk alle sammen;) Tror det kommer til å bli kjempefint selv! Vi bor ca 1,5 time fra oslo. så det er ikke så langt unna nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. mai 2008 #18 Del Skrevet 22. mai 2008 tror ikke jeg har sett den da nei... har ikke vært noe særlig på gressvik, bodde selv i oredalen så er liksom ikke på veien til noe... :rødme: Jeg tror creme brunt og rosa blir kjempefint jeg!! Passer veldig godt sammen! Er selv ikke noe glad i verken bøltkake eller marsipan, men min kjære satt ned foten der.. var viktig at noe var tradisjonelt.. i tillegg til at han elsker sånn kake , men blir nok av kaker der til meg så lider ingen nød... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kompi Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 24. mai 2008 Da har vi bestilt fotograf. Betaler 7900! Vi bestilte samtidlig en time for å ta 4 års bilder av vår sønn nå i august. Så får vi testet henne ut litt...hehe! Hun hadde 3 forskjellige pakker vi kunne velge mellom til bryllupet. Den ene kostet 5000,den andre 6200,den siste (som vi valgte) 7900. Var utrolig fint album til den siste altså,bestemte oss med en gang! Hvor mye må dere andre betale? var ikke så gal pris vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. mai 2008 #20 Del Skrevet 24. mai 2008 Syntes det hørtes ut som en grei pris! Hva er inkludert? Hvor lenge har dere med fotografen? Vi beataler 10500. Da er fotografen med fra jeg ankommer kirken, tar bilder under vielsen og utenfor kirken etterpå, og tilslutt bilder ute på location, og når vi ankommer lokalet. Også får vi et 24 bilders album, og et lite skrytealbum til å ha i veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå