Gå til innhold

På melding til treff i Oslo


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mulig for en mann og være med på dette treffet ????

Akkurat kutta med samboen og kunne tenkt meg å bli med............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for en mann og være med på dette treffet ????

Akkurat kutta med samboen og kunne tenkt meg å bli med............

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig for en mann og være med på dette treffet ????

Akkurat kutta med samboen og kunne tenkt meg å bli med............

:ler: Selvfølgelig kan en mann få være med... Men om det spiller noe rolle om du akkurat har kutta med samboeren eller ei, det stiller jeg meg mer tvilende til....... Dette KG-treffet er ikke akkurat noe "meet the man/girl of your dreams" treff, da.......

Det er nok helst for å treffes og bli kjent IRL istedenfor kun over nettet... :blunke:

Lillian - skal på treffet OG har samboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dere er kjempemodige som tør dette jeg!!! :P

Må jo ha ganske bra selvtillitt for å bli med på noe sånt?

Skrekkscenario: å bli sittende alene fordi ingen liker èn og ingen vil snakke med èn... Grøsse :sur: Dere er modige! Ja, for det er vel ikke så mange av dere som kjenner hverandre fra før?

Ooops, nå gikk det opp for meg at det kun er de som ønsker å melde seg på som skulle svare i denne tråden :oops: . Sorry... jeg ønsker ikke å melde meg på i tilfelle noen trodde det. Sorry igjen , ønsker ikke å lage rot for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg tror jeg skal være med! Hvis jeg kan.. Vet ikke om det er så lurt, men det er i allefalll utrolig spennende!! Hvis vi kan beholde nickene, vel og merke. Har ikke lyst til å fortelle hva jeg heter IRL... Så da sees vi, kanskje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, OM jeg er i Oslo som sagt, så er jeg der! Jeg har tenkt en del på dette, og er mer og mer nysgjerrig og lysten på å møte dere!

Å sjansene er vel 70/30 for at jeg er der. Så da sees vi vel sikkert da! :D

Jippiii, gleder meg jenter!

Hilsen Skusla ( 25) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal, som nevnt tidligere, på sommerfest m jobben den fredagen, men vi begynner tidlig, og blir d mot formodning kjedelig, så kommer jeg innom Peppe's og ser om dere fortsatt er der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ja! Se der ja!!! Enda en grunn til å komme... hmmm.. Er jo festival i Oslo, så jeg er jo der... Må høre med følget (som er her også..) om det er intr... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Kommer du Lasse? Kanskje jeg også kommer da... *tenker*

Åja, kan ikke du komme da, Tusenfryd!! *hopper opp og ned og vifter med armene i ekstase*

Og Aline - hvis du leser dette, kan ikke du vurdere å komme også!! Og Care: kom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bare skrive litt her for å flytte innlegget over på første siden igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Minne folk på det, Veslejenta? :blunke:

Det jeg lurer på, er om det er muligheter for en skikkelig veibeskrivelse til denne Peppes Pizza ved Stortinget?!? Jeg er svææært lite kjent i Oslo, og jeg er ikke sikker på hvor denne Peppes'en er.. Kommer til å ta tog/buss inn til Oslo S og gå derfra... Noen som vil forklare meg veien?

Og en ting til: Er det noen som skal bestille bord? Og hvordan vet vi hvem som er KG-folk?? :roll:

Skal vi bruke nickene våre når vi presenterer oss, eller vårt ekte navn?

Bare noen småting jeg plutselig kom på, liksom.......

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Poirot
Det jeg lurer på, er om det er muligheter for en skikkelig veibeskrivelse til denne Peppes Pizza ved Stortinget?!? Jeg er svææært lite kjent i Oslo, og jeg er ikke sikker på hvor denne Peppes'en er.. Kommer til å ta tog/buss inn til Oslo S og gå derfra... Noen som vil forklare meg veien?

Ta toget til Nationaltheateret. Gå til fontenen på utsiden, der Narvesen er (OBS er 2 utganger, velg den lengst unna der du må gå forbi t-banen)

På venstre side er Karl Johans gate. På høyre side går det trikker i veien (Når du står foran stasjonen og ser på den runde fontenen). Det er stortingsgaten. Gå mot stortinget (bare følg trikkesporet), dvs retning øst.

Litt før du er ved Stortinget (på din venstre side), er Peppes på din høyre.

Omtrent her: http://tux2.aftenposten.no/kart/mapNavigat...15&utmy=6649419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, den 13. juni har jeg bursdag. Ellers hadde jeg selvsagt tatt meg en tur.

Og jada, jeg vet tråden ikke var beregnet på de som ikke kommer, men jeg måtte bare få sagt jeg har bursdag da.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK, DonPedro! :D

Da skal jeg nok kanskje klare å finne fram!....hehe.. Jeg får nok være ute i god tid slik at jeg er sikker på jeg finner fram.. Er så flaut og komme for sent... :oops:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange blir vi egentlig?

Disse har jeg fått med meg at helt sikkert kommer:

* Indianlady

* Jordbær

* Veslejenta

* Pjusk

* Lillian

* Starie

* Leo

* Madison??

* MzFire??

* Oslomann??

* Embla S??

* Skusla??

* Chimp??

* Lasse??

* Tusenfryd??

Jeg har "kursviet" de som jeg ikke er sikre på.

Hvis det er noen som kommer, men som ikke har navnet sin på denne listen, kan de ikke kopiere og lime inn og skrive på sitt eget navn, da?

Og de som vi er usikre på, kanskje de kunne si sånn "antageligvis" eller "sannsynligvis ikke"? Fyll på eller trekk dere fra fra listen, da! :)

Gleder meg!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...