Gå til innhold

På melding til treff i Oslo


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :)

Etter Leas oppfordring her er linken på melding til treff i Oslo ,den 13 Juni kl.19 på Peppes Pizza ved Stortinget .

Indianlady kommer bombesikert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei.... Jeg kan komme, men jeg må innrømme jeg synes det er kjempeskummelt å gå dit alene. Ikke vet jeg helt hvor det er heller.... :oops:

Men jeg melder meg på, med bittelitt forbehold.... :lol:

Lillian (som nærmer seg 22)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLIR DET NOE AV DETTE ELLER??

Nå har jeg liksom bestemt meg for at jeg skal helt sikkert komme, da, også ser det ut til at dette bare koker bort likevel..... :-?

Hva blir det til, folkens??

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Kan ikke bare de som kommer melde fra om det, da blir det mer oversiktlig.

Og jo, det blir noe av (13. juni som avtalt). Hvorfor tror du det ikke blir noe av likevel, Lillian??

Gleder meg jeg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bare de som kommer melde fra om det, da blir det mer oversiktlig.

Og jo, det blir noe av (13. juni som avtalt). Hvorfor tror du det ikke blir noe av likevel, Lillian??

Gleder meg jeg!!! :D

Enig med deg, Pjusk! Det blir litt enklere for den som skal bestille bord at kun de som skal være med melder seg på i denne tråden, istedenfor at folk må kommentere at de ikke kommer.

Grunnen til at jeg ikke trodde det ble noe av, er fordi det er så få som ahr meldt seg på... Det var jo så mange som viste sin interesse før denne tråden kom.... :roll:

Men jeg har bestemt meg, jeg, for jeg kommer jeg, om jeg så må sitte der alene!! :wink:

Hvem bestiller bord forresten? Kanskje en idè at denne sender en PM til de som kommer og forteller hvilket navn bordet står på?

Gruegleder meg, jeg!! :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et liiite spørsmål bare.... Er det muligheter for at folket går ut på byen etter vi har vært på Peppes denne kvelden eller?? :lol:

Sånn at jeg evt kan begynne å lade opp, mener jeg... :ler: Neida, mener ikke sånn.. Men hvis noen av oss trives i hverandres selskap, er det muligheter for at folket setter av hele kvelden sånn til evt. en tur på byen eller noen andre festligheter etterpå?? :lol: ...kanskje?...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Hei Lillian! - og dere andre!

Jeg kan bestille bord. Gir de som er interesserte beksjed her på KG eller pr. PM.

"Ut på byen" etterpå er en mulighet, men jeg tar ting litt på sparket tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ut på byen" etterpå er en mulighet' date=' men jeg tar ting litt på sparket tror jeg.[/quote']

Det var det jeg tenkte jeg også... Men jeg liker å være forberedt.... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmmm..jeg skal tenke på det..hadde vært litt gøy..spennende..

skal på jobb ganske tidlig dagen etter,men går nok greit..)

Klem fra Madison(19)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...