Gå til innhold

Knallrød kjole på 17 mai...?


kitekatt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Ja, la det gå sport i å screw alle tradisjoner systematisk, av rent prinsipp... for det er SÅ den eneste sunne riktige måten å gjøre ting på :roll:

Sort er sørgefargen. Hvorfor skulle noen ønske å bruke sort i noens bryllup? Eller på en nasjonaldag?

Noen ganger er det trangsynt å ikke la seg oppdra til et minimum av sosial intelligens. Opposisjon er kult i tenårene, men de fleste av oss vokser det vel av seg?

Altså, sorte SKO eller støvletter har da ingenting med sorg å gjøre. Hvis du tror det synes jeg du skal ta en titt på føttene til folk neste gang du går en tur i byen, da vil du se et ganske stort antall sørgende :skratte: Tror du vil få se ganske mange sorte jakker og kåper også uten å behøve å gå i begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.mai går nå folk i utrolig mye forskjellig, så det skal mye til å "bomme"... Bunad og utvaskede dongeribukser side om side...

Mitt beste tips for dagen: gode sko!

Hehe... Veldig bra sagt! Og glem ikke den illeluktende, skitne, bakfulle russen da! Ser alltid mye rart på 17. mai jeg også, Norge er ikke akkurat verdens motemekka... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

La oss nå få beholde bunaden og klær i rødt,hvitt og blått EN gang i året. 17.mai må få være Norges dag med nasjonalfarger og feiring som vi ønsker.

Moteslaver kan vi være resten av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Rød kjole kan du vel ha :) Men jeg ville godt for hvite sko, hvit veske, og et eller annet i blått kanskje - et sjal eller smykker feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...