Tjorven Skrevet 15. mai 2003 #1 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg fikk beskjeden for noen dager siden, og har fått hint om det lenge før det, men nå er altså alt helt fastsatt… Jeg begynte i 60% i januar i en veldig spennende bedrift. Hun jeg jobber sammen med gav meg tidlig beskjed om at hun ønsket å trappe ned etterhvert, men jeg hadde aldri trodd det skulle skjedd så fort… Før jul hadde jeg en tragisk jobb med medarbeidere som var opptatt av kun seg selv og ikke ønsket å skape noe godt arbeidsmiljø. Etter mye om og men sluttet jeg der og fikk altså denne jobben jeg har nå etter noen måneder! Dette var faktisk det eneste intervjuet jeg var på av sikkert 40-50 søknader. Gjett om jeg var glas da jeg fikk jobben!?! Og nå….ja, nå begynner jeg altså i 100% stilling rett over sommeren. Utrolig deilig følelse og ikke minst godt å ha en jobb det er spennende å gå til hver eneste dag! …bare noen gledestanker fra meg som slet litt på jobbfronten før jul…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2003 #2 Del Skrevet 15. mai 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulips Skrevet 15. mai 2003 #3 Del Skrevet 15. mai 2003 Gratulerer! Det er fint når ting ordner seg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Tusen takk! Det er virkelig en stor lettelse, og ikke minst deilig når ting ordner seg til slutt etter så mye styr jeg har vært igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Grattis, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 GRATULERE :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 GRATULERER!!! Så deilig å ha noe å kose seg over og glede seg til da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 15. mai 2003 Så deilig å ha noe å kose seg over og glede seg til da!! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. mai 2003 #9 Del Skrevet 16. mai 2003 Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Gratulere Tusen, tusen takk! Du kan tro jeg er lykkelig nå, og ikke minst lettet!!! (Og gleder meg ennå mer til å dra på Hurtigruta-tur med jobben...) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 16. mai 2003 #11 Del Skrevet 16. mai 2003 Gratulere så masse. Det er godt å ha en jobb som man trives i. Det fortjener alle! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå