Bokormen Skrevet 30. september 2008 #21 Skrevet 30. september 2008 Ååååå, kan ikke Deli de luca komme til Stavanger???? ...og til Trondheim!
Gjest Gjest_Jens_* Skrevet 7. oktober 2008 #22 Skrevet 7. oktober 2008 Jenter, ventetiden er over. Fikk kjøpt min store favorit "Chunkey Monkey" hos Seven Eleven nå i helgen, så nå er iskremen kommet til Norge!! Ble helt i hundre når jeg så reklamen for Ben & Jerry i vinduet:-)
flickan Skrevet 13. februar 2009 #23 Skrevet 13. februar 2009 Noen som vet om denne isen kan kjøpes i Trondheim noe sted? *fikk såå lyst på av å lese is-testen på KG*
Gjest Gaby Skrevet 13. februar 2009 #24 Skrevet 13. februar 2009 Chocolate Fudge Brownie er min favoritt! Mmmmm Det er 7eleven i Trondheim ja? Sjekk der!
Siiw Skrevet 15. april 2009 #25 Skrevet 15. april 2009 Var i sverige - og plutselig, så ser jeg noe som ligner på ben og jerry fryseskap:DDDDD og jeg tenkte nei dm kan da aldri ha det på en matbutikk?!! og joda!!!! fullt skap med ben og jerry! handlet is for 400 kr:p og hagen daaz = ikke god!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #26 Skrevet 3. mai 2009 Synd Chunky Monkey inneholder mørk sjokolade. Liker resten, men lar all sjokoladen være igjen...
Mermaid Blues Skrevet 3. mai 2009 #27 Skrevet 3. mai 2009 Noen som vet om denne isen kan kjøpes i Trondheim noe sted? *fikk såå lyst på av å lese is-testen på KG* 7-11 i Munkegata hadde 8 forskjellige sorter sist jeg var og kjøpte =) Farlig å bo i sentrum etter at den isen kom altså :gjeiper:
Gjest slikkmunnen Skrevet 4. mai 2009 #28 Skrevet 4. mai 2009 Cookie Dough.. mmmmmmmm Samme her, samt alle de andre med noe seigt og fetende i. Og det er i grunnen godt at jeg ikke får kjøpt den hvor som helst syns jeg da, så klarer jeg å begrense meg.
Lyra Skrevet 5. mai 2009 #30 Skrevet 5. mai 2009 Hva koster Ben & Jerry's i Sverige og Danmark? Er det de samme hårreisende prisene som her? Koster jo 60 kr for en her på 7-11. Har sååå lyst å smake, men 60 kr er myyye for litt is... Er det virkelig verdt det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå