Gå til innhold

Ben & Jerry`s


mee mee

Anbefalte innlegg

Hjemme i Norge spiser jeg sjelden is, men studerer nå i England, og har falt pladask for Ben & jerry`s.

Så hva er din favoritt?

Min er half baked :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cookie Dough.. mmmmmmmm

Men det er år siden jeg fikk det sist!

HVORFOR kan ikke noen importere denne fantastiske iskremen til Norge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om det en gang, men fikk litt lyst på strawberry cheeskake fra 7/11 nå. Eller cookies and cream fra det andre merket. Mon man skal kjøpe litt is i morgen ... Det er jo sommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, er denne isen bedre enn Haagen Dazs?

Smaken er som baken..

men, om jeg skulle svart deg min personlige mening: JAAAAA! :fnise: Absolutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm, er denne isen bedre enn Haagen Dazs?

For det meste ja, men strawberry cheesecake er bedre hos HD enn hos B&J faktisk... men det er den eneste ;)

...jeg hadde og dilla da jeg studerte i UK, 2 for £5 :-D Var i Tyskland for noen måneder siden og spiste New York Super Fudge Chunk - den var rågod! Namnam! Ellers så elsker jeg Half Baked, Chocolate Fudge Brownie, Chocolate Chip Cookie Dough, Cherry Garcia, Dublin Mudslide... Tror jeg kan spise det aller meste! :-D

Hvorfor selges det ikke i Norge? De har jo B&J både i Sverige, Danmark, Finland og på Island. Jeg virkelig savner B&J!

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fan av Ben & Jerry's.. altså selve isen er god den altså, men jeg foretrekker "enkel" is og ikke så kompliserte smakssammensetninger som de ofte har.. Kan jo risikere å gå til en B&J sjappe og ikke kunne få en enkel sjokolade og vanilje og av og til er det enkle det beste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocolate fudge brownie og Chunky monkey.

Nam nam

Hvorfor finnes B&J i både Sverige og Danmark, men ikke i Norge? Synes noen med kiosk burde ta initiativ til å starte import.

Endret av Supraspinatus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad i Cookie Dough og Chocolate Fudge Brownie, eller var det Caramel Fudge Brownie...

Tjolahopp: de selger nå fairtrade plain vaniljeis om dagen, så mulig å få noe enkelt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest NysgjerrigGjest
Jeg gikk med tanker om å starte import av B&J-is hit til Norge, men fikk beskjed om at de ikke tillater flere søknader om det for tiden... :(

Sa de noe om hvorfor? Har de fått inn endel eller vil de ikke at noen skal starte import?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortvil ikke! I løpet av oktober vil Deli de Luca lansere Ben & Jerry's i Norge! De starter smått med 6 smaker. Eksakt dato for når det blir tilgjengelig er ikke gitt, men det er iallfall ikke lenge til. Dette fikk jeg bekreftet på e-post fra en i ledelsen i Deli de Luca. På flere av kioskene kan man nå også se et lite B&J-klistremerke på kjøleskapsdørene. Den viser logoen, en ku og en snakkeboble med teksten "MØØØ-tes i oktober!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...