Gå til innhold

Oppstrammende lotion

Fremhevede innlegg

Gjest lucy d-.-b
Skrevet (endret)

:gråte:

Jeg kjøpte den best i test -kremen fra L'oreal, perfect slim pro, og nå har jeg fått utslett over hele den brune nyslankete magen min! :(

De er nesten som brannsår, og det klør og er skikkelig kjipt. Jeg pleier aldri å reagere på kosmetikk, så dette var en skikkelig dårlig overraskelse. Er i kontakt med L'oreal, og de skal hjelpe meg osv, men jeg anbefaler virkelig ikke kremen.

STOR nedtur :(

Endret av lucy d-.-b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk utslett? Kan jo hende at det bare var et særtilfelle med deg (siden to andre testet den og det fungerte). Noen andre som har prøvd den og har sett resultater? Hvor kan den kjøpes?

Gjest Bolledeig
Skrevet

Uff så dumt. Sånne kremer inneholder ofte milde irriterende midler for at huden skal gispe litt og stramme seg sammen, men det var dumt at du reagerte sånn :( uff

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Det var vel tredje gangen jeg tok den på at jeg reagerte. Er i dialog med L'oreal da, så jeg får vel noe plaster på såret.. Akkurat nå flasser den flotte brunfargen min bort. Jeg reagerte jo på ett eller annet i den kremen, men vi får se om jeg finner ut hva.

Jeg kjøpte den på Vita, de har den der for folk som tør satse huden og sommerutseendet.

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg kjøpte en oppstrammende krem fra body shop, den reagerte jeg kraftig på!

Skrevet

hmm, høres ikke bra ut dette her. Jaja, har ikke noe desperat behov for kremen uansett, får bare la kroppen prøve å fikse det selv :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...