mysterygirl Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 24. juni 2008 Men det er bare bra! -hvis du spør han ut på fredag, og er opptatt lørdag! Da viser du han at du har et liv, og at du ikke er en sånn jente som blir helt opphengt og fiksert i han bare fordi dere har gått ut én gang. Triks jeg har lært: Først skal du vise interesse, SÅ skal du leke kostbar! Det gjør gutta gærne! Lykke til, stå på! Hehe ja det er sant,har mest lyst til og være igjen for og treffe han men. Overlever nok hehe Hva tror dere a folkens,gutter? Er han interessert liksom? Kan fortsatt ikke helt få meg til og tro det hehe=) Får se om jeg får spurt han på fredaen,har jo tenkt og få det til og være hverdkselig. Er jo bare korsleig synes jeg,ikke noe stress liksom=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 1. juli 2008 Hehe ja det er sant,har mest lyst til og være igjen for og treffe han men. Overlever nok hehe Hva tror dere a folkens,gutter? Er han interessert liksom? Kan fortsatt ikke helt få meg til og tro det hehe=) Får se om jeg får spurt han på fredaen,har jo tenkt og få det til og være hverdkselig. Er jo bare korsleig synes jeg,ikke noe stress liksom=) Hm har ikke skjedd noes særlig mer enda,bortsett fra at han forge uke var utrolig blid når han så meg,oghilsa mer en tidligere. men har ikke sett stort til han denne uka heller. Får se til helga om det skjer noe da. Ååå jeg er å lei av og være singel! Ting er så meningsløst alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 3. juli 2008 Hm har ikke skjedd noes særlig mer enda,bortsett fra at han forge uke var utrolig blid når han så meg,oghilsa mer en tidligere. men har ikke sett stort til han denne uka heller. Får se til helga om det skjer noe da. Ååå jeg er å lei av og være singel! Ting er så meningsløst alene Sendte mel t an på nette i dag,fikk svar 1 time etter jeg sendte. I tilegg til at min kjære mor syns han oppførte seg merelig rundt meg når vi var i byen,måtte se på noe di har der han jobber hehe Diverse gikk unødvendig og og bare kikka i noen esker,og så mot meg. Uten at han egentlig trengte og se i di eskene virket det som. Fikk et sjenert hei når jeg var ute en tur på byen i dag=) Får se til helga,har troen på at det vil skje mere da=) Å han er så hygelig den fyren=) Men nå er jeg lei av og gå rundt grøten:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 3. juli 2008 #44 Del Skrevet 3. juli 2008 Dersom du vet hva slags musikk han liker så kan du jo tipse ham om en konsert eller noe som du også skal på...? Fordelen med å være jente/dame, er at vi sjeldent går i det som gutter/menn kaller kompisfella (andre enn den kompisfella der vi tror at kompiser er kompiser og så er de egentlig helt på knærne ) .. vel det jeg skulle frem til er at derfor kan vi foreslå typiske kompisting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 3. juli 2008 #45 Del Skrevet 3. juli 2008 .. det siste gjelder også utesteder der det er en liten konsert med band som ikke er så veldig store, -kanskje mest det, for da får man jo summet seg til å snakke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 3. juli 2008 .. det siste gjelder også utesteder der det er en liten konsert med band som ikke er så veldig store, -kanskje mest det, for da får man jo summet seg til å snakke litt. Takk for tipset=) Tror nok han vet litt hvor han har meg,han er bare litt sjenert:P Merker det på han,til og me venner ser hvor rart ha oppfører seg rundt meg. Men jeg er like feig selv til tider meg og torre og snakke med han om jeg ser han uten om på byen. Føler meg som sakt som en tenåring igjen rundt han hehe Jeg skrev at jeg fikk komme og hilse på han siden han skulle jobe i helga,dørvakt. Kanskje han da ikke jober neste helg,da er det en konsert. Som en kamerat av meg prøver og få folk med på,bande til hans bror=) Kanskje jeg skal spør om det=) Alle råd osv tas i mot me stort takk,setter så pris på tilbakemelding!!! Da skriver jeg også mer.*hint folkens* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 #47 Del Skrevet 3. juli 2008 En venninne sa hun hadde funnet drømmeprinsen. 1 uke senere slå de opp Hva din drømmeprins? Og finnes det enn, eller bare i hodet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 3. juli 2008 #48 Del Skrevet 3. juli 2008 Har titta innom her et par ganger, og heier på deg! Har selv crush på naboen min, og plukker opp tips. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) En venninne sa hun hadde funnet drømmeprinsen. 1 uke senere slå de opp Hva din drømmeprins? Og finnes det enn, eller bare i hodet ditt? Det er hva man gjør det til. Kjærlighet er uansett aldrig en dans på roser. Men den hadde vært kjedelig om den var helt perfekt=) Kommer også litt ann på alderen:P Er jo ikke sikkert han her er drømme prinsen for meg,selv om jeg har den asiasjonen. Har jo ikke blitt ordneteli kjent med han enda,men ser bare mer positivt på han jo mer jeg blir kjent me han.Må ta ting som di kommer. Og håpe på det beste=) Endret 3. juli 2008 av ThatGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 3. juli 2008 Har titta innom her et par ganger, og heier på deg! Har selv crush på naboen min, og plukker opp tips. Hehe. Da sier jeg lykke til til deg å:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 3. juli 2008 Da sier jeg lykke til til deg å:D Jeg skal i hvert fall skjerpe meg nå. I helga SKAL det skje ting. Er nok veldig opp til meg,han virker mer sjenert en meg:P Skal det skje noe må jeg rett og slet bidte tennene sammen og bare gå bort,han biter jo ikke. Er bare kjempe hyggelig han=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 3. juli 2008 #52 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal i hvert fall skjerpe meg nå. I helga SKAL det skje ting. Er nok veldig opp til meg,han virker mer sjenert en meg:P Skal det skje noe må jeg rett og slet bidte tennene sammen og bare gå bort,han biter jo ikke. Er bare kjempe hyggelig han=) Også gir du han et godt kyss.. Funker hver gang (med mindre han er på jobb da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 3. juli 2008 Også gir du han et godt kyss.. Funker hver gang (med mindre han er på jobb da..) Hehe vis han er på jobb ska han uansett få en god klem,og kanskje kyss på kinne:P Det kan umulig skade? Syns det er kjempe skumelt og prøve og kysse han(nå mener jeg ikke kinne altså),men kanskje det som må til hehe Er vel bare det at jeg lurer på reaksjonen hans om jeg hadde tort og gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #54 Del Skrevet 3. juli 2008 off vennen mine vil at jeg ska spør han ut i helga,vet ikke om jeg tørr. Får vondt i magen bare av tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 3. juli 2008 Tips til hvordan jeg kan be han ute,uten at det blir for formelt og stivt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tufsi Skrevet 4. juli 2008 #56 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis sjansen byr seg, så kan du jo spørre om han har lyst til å finne på noe en dag? Gå tur? Være med på arrangement (konsert, kino, idretts-kamp etc)? Eller ut og spise (evt et kafebesøk, ut og ta en pils?). Prøv å finne ting som kanskje ikke blir altfor formelle, men som også gir deg muligheten til å bli litt kjent og få pratet litt. Gleder meg til å se hvordan helga har vært! Er litt i samme situasjon selv, og ser jo at det er mye enklere å gi råd til andre enn å gjøre noe selv.. *sukk* Er litt betatt/interessert i en fyr, ser han flere ganger i uka, men det blir med Hei og Ha det... Huff... Må virkelig ta meg sammen! Men uansett, er moro å følge med hvordan det går med deg, håper virkelig det går bra! Virker jo som om du har han på kroken Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2008 #57 Del Skrevet 4. juli 2008 Tips til hvordan jeg kan be han ute,uten at det blir for formelt og stivt??? Hva med utepils? Eller fotballkamp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2008 #58 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis dere jobber vis a vis hverandre og slutter på jobben samtidig, må det jo være perfekt å spørre om dere skal ta en kaffe eller utepils etter jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysterygirl Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei folkens=) Hm helga har ikke gått helt etter mine planer i det hele tatt egentlig. Snakka litt me han på fredagen men,ble bare små prat. Blir så usikker osv fort. I går,lørdagen ble jeg alt for full. Noe jeg egentlig ikke pleier hehe off Men snakka vist litt me han da. Sto litt unna an og snakka for høyt tror jeg. Vennna mi ville at jeg skulle snakke me han,men nei uff det var så flsaut osv Noe jeg tror han hørte hehe off..... Så han faktisk i dag også,tokk en kopp kakao me ei vennine. Men blir liksom bare hei. Så han sto og holdt litt rundt ene vennine og surra. Skjønner ikke hva greia er me di 2, men aldrig noen gang sett di kysse eller noe sånt. Di er jo ikke sammen. Misterveldig mottet,ting går liksom ikke min vei. Føler meg ganske s tom akkurat nå egentlig. Blir litt misinnelig av og se på han å. Han har så mange venner,er en del av en stor gjeng. Noe jeg aldrig har vært,blir sånn når jeg er fra et mindre sted og bor et stykke fra byen. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre egentlig hmm off....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 6. juli 2008 #60 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei folkens=) Hm helga har ikke gått helt etter mine planer i det hele tatt egentlig. Snakka litt me han på fredagen men,ble bare små prat. Blir så usikker osv fort. I går,lørdagen ble jeg alt for full. Noe jeg egentlig ikke pleier hehe off Men snakka vist litt me han da. Sto litt unna an og snakka for høyt tror jeg. Vennna mi ville at jeg skulle snakke me han,men nei uff det var så flsaut osv Noe jeg tror han hørte hehe off..... Så han faktisk i dag også,tokk en kopp kakao me ei vennine. Men blir liksom bare hei. Så han sto og holdt litt rundt ene vennine og surra. Skjønner ikke hva greia er me di 2, men aldrig noen gang sett di kysse eller noe sånt. Di er jo ikke sammen. Misterveldig mottet,ting går liksom ikke min vei. Føler meg ganske s tom akkurat nå egentlig. Blir litt misinnelig av og se på han å. Han har så mange venner,er en del av en stor gjeng. Noe jeg aldrig har vært,blir sånn når jeg er fra et mindre sted og bor et stykke fra byen. Vet ikke helt hva jeg ska gjøre egentlig hmm off....... Kanskje du kan bli kjent med noen av damene i "gjengen" hans? ...man kan jo snike seg inn via bakveier også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå