Gå til innhold

Hvordan bli kjent me drømmeprinsen?

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er modig! Stå på, er alt jeg kan si ;)

Jeg skulle inderlig ønske at jeg hadde det samme pågangsmotet, jeg gir opp før jeg har begynt. Dette viser jo at det finnes muligheter, dersom man bare tørr :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan det går da! :) Er skikkelig nysgjerrig jeg nå! :jepp:

Hei alle sammen,så hyggelig med så masse tilbakemeling=)

Er første gang jeg har tort noe sånt,men kan ikke si jeg angrer=)

Selv om det er flaut,frustrerende,fortilende og forvirrende til tider hehe

Og jeg egntlig skulle ønske jeg bare kunne slå av hele forelskelsen!

Men etter denne helga angrer jeg ikke et sekunder på at jeg har prøvd=)

Har bare vært meg selv hele veien,og ser ut til at det var dte som skulle til=)

Jeg kan fortelle at ting går fremover nå=)

Mannet me opp til og gå og snakke me han på fredagen,høre hva han hadde for planer for helga. Han var bare blid og korselig.

Ble så positivt overasket over hvor utrolig lett han var og snakke me,følte at kjemien stemmte me en gang. Det er noe jeg merker veldig fort.

Helt uforklarelig,er en føelse jeg kun har hatt me den forge kjæresten min.

Og dte for min del sier utrolig mye,skal mye til før jeg får den fornemelsen for noen i det hele.

At jeg føler den samme kontakten me han er utrolig bra. Håper are han også merket det=)

Hadde somemrfugler i magen som bare det,men alikevel følte jeg meg rolig og komfertabel rundt han=)

Han var veldig blid,flirta av vitsinga mi. Virket litt små flau,smilte lurt osv=)

Traff han ute på byen på lørdagen,i går.

Jeg hilste blid på han,og til min store glede fikk jeg med en gang en klem av han. Og han var ikke full heller=)

Fikk snakka litt sammen,jeg begynte og snakke me hans venner osv

Og snakka en del me di,positivt at jeg fikk kontakt me di å ville jeg si=)

Siden han er litt beskjeden(har jeg inntrykk av) valgte jeg og gjøre det litt sånn,så blir det ikke så stress eller innpåsliten.

Jeg må liksom gå inn for og få kontakt me han,men da snakker han også.

Gikk bort til han og ga han en hade klem når jeg måtte dra,og sa til han at det var korselig og treffe han,"I lige måde" og et stort smil fikk jeg tilbake=)

Så kan si at helga mi har vært velykket :P

Håper på det beste,men stresser ikke. Tar det som d kommer,jeg ser han stadig vekk uansett=) Deilig at jeg begynenr og få respons fra han.

Er håp der ute bare man tørr og satse litt,og ikke stresser for mye.

Prøver bare og være avslappet,være meg selv og bli kjent me han.

Utrolig lad for at jeg torre og ta kontakt.

Krysser fingrene for at ting går min vei=)

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:D Snakka litt me han på managen om helga=)

Han Hilste blid på meg i dag,satser på og møte han på byen,så vir vi se=)

Krysser fingrene:D

Jo flere tilbakemelinger jo mer skriver jeg her,vis ikke føler jeg ikke at noen bryr seg om og høre på dette her:P hehe

Hehe er helt tussete forelska,deilig!

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei folkens=)

Traff han ute på byen i går. Han kom jo bort og snakka me meg.

Men blir bare sånn små prat,hvordan er formen,skål osv.

Han var vel litt full også. Var litt over hele utestedet.

Kanskje jeg er elendig til og flørte,annr ikke hva jeg skal gjøre.

Blir så usikker,prøver og vise det veldig,men ikke lett....

kvier meg for og se for mye rett på han.

I går klarte jeg i det minste vise han mer hvordan jeg faktisk er,var i godt humør. Smilte og lo mye...

Han virker ikke akkurat kjempe interessert....

Han kan jo la være og snakke noe med meg om han absolutt ikke vil.

Vet ikke om jeg orker mer!

Hjalp ike akkurat på opptimismen at 2 venner av meg plutselig fant tonen og satt og klina:P

Venner sier at jeg bare burde spøre han igjen og bli ferdig me det,men det er for skummelt....har allerede gjort et en gang...først etter det han begynte og snakke me meg osv....

Frustrerende når jeg får oppmerksomet fra en go del anre kjekke gutter,uten om han....Får jo oppmerksomet,men kanskje ikke akkurat sånn at je føler han er interessert....vet liksom ikke jeg....

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har alt for dårlig selvtilit og tro på meg selv for tia.

Gir utslag på mange ting. Dessvere en bivirkning fra den første kjæresten min(pshykisk tråkket ne av han),sammen i nesten 2 år.

Slutt for 1,5 år sien.

Jeg er ikke flink til og se rett inn i øynene på han(eller folk generelt,uten om venner) jeg liker,spesielt på byen.

Har en tendens til og se ned eller bort til sien,selv når jeg snakker me han.

Noe han jo lett kan misforstå. Gjore jore til og me det når han kom bort for og prate. Jeg kan ikke virke mye interessert da kanskje?selv om jeg prøver.

Har rett og slett ikke selvtiliten til og virkelig vise han at jeg liker han,redd for og bli avist og havne i grøfta.

Har rett og slett ikke noek tro på meg selv for tia(prøver og innbile meg det men),at jeg er go nok for han.

Selv om alle vennene mie sier at et er han sm går glipp av noe her.

Jeg blir jo sjekket opp av mer en nok andre gutter på byen,er liksom ikke det. Men hjelper ikke når jeg kun er nteressert i en.

Sliter me dårlig selvtilit og troen på meg sev på jobben også.

Så går vel utover forskjellige ting.

Hva skal man gjøre? hm

Lurer på og sende han enda en forespørsel på facebooken,bli ferdig me det...Men det er så riski og skummelt. Men vil jo at noe skal skje snart...

Men så er det en fine balansen mellom interessert og innppåsliten,tror nå ikke jeg har vært et siste men...

Tilbakemeling ønskes folkens=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal stresse med å ta noe initiativ akkurat nå. Ettersom du har spurt han før, er det kanskje hans tur nå? Det virker kanskje som du tar litt for mye ansvar for at det skal skje noe. Kan du ikke bare ta det med ro inntil videre, sette pris på å snakke med han i ny og ne, smile til hverandre... :) Du har jo tross alt fått litt respons. Men vet ikke ennå helt hvor du har han... Kanskje du bare skal ta tiden litt til hjelp. Prøve å trives med deg selv også. Høres ut som du kanskje er litt nedi en bølgedal når det gjelder selvtilliten... Vet at det er lett å gruble mye og bli utålmodig da... Da er det nok lurt å trene opp selvtilliten litt, så vil nok etterhvert andre ting også gå lettere og mer av seg selv, uten at man trenger å gruble så mye på hva man skal gjøre. Jeg synes du bare skal sette pris på de små øyeblikkene nå; blikk, smil, klem osv. fra han, så vil tiden vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal stresse med å ta noe initiativ akkurat nå. Ettersom du har spurt han før, er det kanskje hans tur nå? Det virker kanskje som du tar litt for mye ansvar for at det skal skje noe. Kan du ikke bare ta det med ro inntil videre, sette pris på å snakke med han i ny og ne, smile til hverandre... :) Du har jo tross alt fått litt respons. Men vet ikke ennå helt hvor du har han... Kanskje du bare skal ta tiden litt til hjelp. Prøve å trives med deg selv også. Høres ut som du kanskje er litt nedi en bølgedal når det gjelder selvtilliten... Vet at det er lett å gruble mye og bli utålmodig da... Da er det nok lurt å trene opp selvtilliten litt, så vil nok etterhvert andre ting også gå lettere og mer av seg selv, uten at man trenger å gruble så mye på hva man skal gjøre. Jeg synes du bare skal sette pris på de små øyeblikkene nå; blikk, smil, klem osv. fra han, så vil tiden vise :)

Hm ja skal ta det helt piano nå. Har engasjert meg nok i han nå føler jeg.

Gidder ikke anstrenge meg stort mere.

Begynnr og bli litt lei egentlig.

Så ballen er i hans hjørne i så fall...

Kommr bare til og fortsette og hilse,og snakke me an på byen om sjangsen byr seg. Men giddder ikke legge så mye i det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ja skal ta det helt piano nå. Har engasjert meg nok i han nå føler jeg.

Gidder ikke anstrenge meg stort mere.

Begynnr og bli litt lei egentlig.

Så ballen er i hans hjørne i så fall...

Kommr bare til og fortsette og hilse,og snakke me an på byen om sjangsen byr seg. Men giddder ikke legge så mye i det lenger.

Tror jammen ting beynner og gi litt resultater=)

Var på byen i går.

Og da fikk jeg snakka lenge med han når han jobba.

Han spurte om han kunne få en time hos meg i steden for ho andre han pleier og gå til på jobben min:P

Også så utrolig hyggelig og bli, utrolig lyst til og bli kjent me han=)

Så da får vi se da=)

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror jammen ting beynner og gi litt resultater=)

Var i byen på dag tid i dag. HAN kom forbi ki

ka leeenge på meg før han sa hei,enda jeg var i tlefeonen:P

Og på byen i dag fikk jeg snakka lenge med han når han jobba,og han spurte om han kunne få en time hos meg i steden for ho andre han(som han har hatt fast leeenge) på jobben min:P

Må da bety noe?:P Oså så blid og utrolig hyggrlig og snakke me=)

Du oppfører deg svært barnslig. Hvor gammel er du? 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du oppfører deg svært barnslig. Hvor gammel er du? 15?

hehe takk for den du:P

Har du noen gan vært forelska eller?:P

Er 21 og du kjenner ikke meg bare av dette=)

Er vel det siste mine venner ville kalt meg.

Tar meg ikke så veldig nær av den der hehe:P

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Herregud, så patetisk av gjest og skrive det. Bra du driter i det! ;) for jeg elsker å lese om dette! :-D

Det at han spurte om han kunne få gå til deg isteden for hun andre er jo et kjempebra tegn!!! :tommelsmil: Syns ikke du skal gi opp nå, høres ut som han er interessert i deg og, bare litt sjenert ;) Lykke til videre, artig å lese! :)

Husk forresten at det er viktig med øyekontakt. Jeg erfarte dette i fjor: Var i syden med venninner hvor jeg ble kjent med en fyr som kun snakket til venninna mi hele tiden uten å ense meg et blikk. Viste seg at han hadde vært dritkeen på meg, og han turte rett og slett ikke snakke med meg.

Så husk på det ;) Må minne meg selv på det der noen ganger til og med...

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så patetisk av gjest og skrive det. Bra du driter i det! ;) for jeg elsker å lese om dette! :-D

Det at han spurte om han kunne få gå til deg isteden for hun andre er jo et kjempebra tegn!!! :tommelsmil: Syns ikke du skal gi opp nå, høres ut som han er interessert i deg og, bare litt sjenert ;) Lykke til videre, artig å lese! :)

Husk forresten at det er viktig med øyekontakt. Jeg erfarte dette i fjor: Var i syden med venninner hvor jeg ble kjent med en fyr som kun snakket til venninna mi hele tiden uten å ense meg et blikk. Viste seg at han hadde vært dritkeen på meg, og han turte rett og slett ikke snakke med meg.

Så husk på det ;) Må minne meg selv på det der noen ganger til og med...

Jeg gir ikke opp nå nei,får nå ser jeg respons fra han. Frivillig=)

Men vil ta det slow uten og stresse,tror det er best sånn me han=)

Har så lyst til og bli kjent me han uansett, virker som den gode personen=)

Virker som han er litt interesert nå ja. Ha kanskje me at han er senert o gjøre a,som jeg har trodd tidligere=)

Bare smilte til meg i går han og var i kjempe humør=)

Tenkt veldig på det med øyenkontakt nå ja,var flink i går og passet på og se rett på han hele tia,noe han jorde tilbake og milte hele tia=)

Å gleder meg til og få sett han til uka,håper han kommer innom i morra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
spennende lesing..:-)

nyskjerrig på det som skjer videre jeg..hehe

Det er jeg å hehe:P

Men fikk nå hei og et stort smil i dag da:P

Rekk nesten ikke si noe før han hilser, hehe korselig det=)

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg å hehe:P

Men fikk nå hei og et stort smil i dag da:P

Rekk nesten ikke si noe før han hilser, hehe korselig det=)

Jøss dagene blir bare bedre og bedre:P

Fikk 2 hei fra han i dag til og med:P Og begge gangen er det han som sier hei først hehe

Og første gangen satt han og snakket med noen hehe

Smiler veldig han,begynte til og me og si litt annet en hei(du er ferdig for dagen altså),han virker litt sjenert=)

Gud for en herlig fyr!

Tror jeg ska spør han om og ta et glass på fredag,om han skal ut=)

Skal kanskje ikke være her i byen på lørdag,d får jeg ikke sett han æsj=(

Selv om det er på fest til mange gode venner,vil jeg egentlig mye heller ut her og få sjangsen til å treffe han:P

Deilig og være forelska,for en god føelse når jeg ser han=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jøss dagene blir bare bedre og bedre:P

Fikk 2 hei fra han i dag til og med:P Og begge gangen er det han som sier hei først hehe

Og første gangen satt han og snakket med noen hehe

Smiler veldig han,begynte til og me og si litt annet en hei(du er ferdig for dagen altså),han virker litt sjenert=)

Gud for en herlig fyr!

Tror jeg ska spør han om og ta et glass på fredag,om han skal ut=)

Skal kanskje ikke være her i byen på lørdag,d får jeg ikke sett han æsj=(

Selv om det er på fest til mange gode venner,vil jeg egentlig mye heller ut her og få sjangsen til å treffe han:P

Deilig og være forelska,for en god føelse når jeg ser han=)

Men det er bare bra! :) -hvis du spør han ut på fredag, og er opptatt lørdag! Da viser du han at du har et liv, og at du ikke er en sånn jente som blir helt opphengt og fiksert i han bare fordi dere har gått ut én gang. Triks jeg har lært: Først skal du vise interesse, SÅ skal du leke kostbar! Det gjør gutta gærne! :wow:

Lykke til, stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...