Gjest madam_mim Skrevet 11. august 2008 #1581 Del Skrevet 11. august 2008 Dere tar bryllupsnatta hjemme, med andre ord? Høres ut som et romantisk rom du har planlagt! Ja ser ut for at vi gjør det Blir nok kjempekos det :love: Jeg ønsker egentlig hotellrom, men kjæresten sier som sant er at det blir nok mer stress enn kos siden vi må reise tidlig neste dag..Vi må være på flyplassen senest 11.30 søndag formiddag Spørs om vi får tid til frokost engang, da må vi isåfall opp grytidlig :dåne: Dessuten skal vi bo på hotell den neste uka etter bryllupet, så hotell-overnatting blir det nok av oooog vi sparer de 2000 kr hotellrommet koster oss, vel...minus det jeg må bruke på å stæsje opp soverommet da Penger spart er penger vi kan bruke på bryllupsreisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. august 2008 #1582 Del Skrevet 11. august 2008 Jeeei, side 80 :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. august 2008 #1583 Del Skrevet 11. august 2008 :danser: side 80 :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 11. august 2008 #1584 Del Skrevet 11. august 2008 Da har jeg sendt mail til hotellet; bryllupsnatt i juniorsuite herved avbestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. august 2008 #1585 Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm, synes det ser ut som du har kontroll på alt jeg.... Dette kommer til å bli kjempebra!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2008 #1586 Del Skrevet 12. august 2008 DETTE MÅ JEG GJØRE /KJØPE TIL BRYLLUPSNATTEN: * Stryke hvitt satengsengetøy * Kjøpe hvite flossetepper til å ha ved sengen (199 kr stk) * Kjøpe sengehimmel / myggnett (149 kr) * Brenne cd med kosemusikk * Kjøpe hvite kubbelys og ett par duftelys * Kjøpe hvite / kremfarga roser til roseblad-dryss på senga * Spørre noen om å lage klar frokost til dagen etter og sette i kjøleskapet Ååå, dette blir nok kjempebra!!!! Høres veldig gjennomført ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. august 2008 #1587 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg var jo innom her i går og klinte jo.. Også så du det ikke engang? :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2008 #1588 Del Skrevet 12. august 2008 Bryllupsnatten høres kjempefin ut :rødme: Har også vurdert å ha den hjemme Vi skal pusse opp hovedsoverommet nå i høst så det blir flunkende nytt :juhu: Ike sånn shabby gammelrosa hotellsuite fra begynnelsen av 90-tallet... Nei, det er nemlig ikke pusset opp siden hotellet her ble bygd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. august 2008 #1589 Del Skrevet 12. august 2008 Hei Hei. Høres ut som en super bryllupsnatt du har planlagt :rødme: Blir sikkert kjemperomantisk Nå begynte jeg jaggu å tenke på min egen bryllupsnatt... vi har planer om hotellrom, men med trolig reise dagen derpå m.m så hørtes det virkelig ut som en god plan å ha bryllupsnatten hjemme :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2008 #1590 Del Skrevet 12. august 2008 Det er jo godt å komme hjem å slappe av etter en sånn dag da Sende ungene til besteforeldre eller venner på overnatting og nyte første natta som ektepar hjemme i rolige og kjente omgivelser :rødme: Ikke en plass der man hører biler kjører forbi hele natta og folk fester i baren på hotellet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1591 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg var jo innom her i går og klinte jo.. Også så du det ikke engang? :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: Unnskyld!!! Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1592 Del Skrevet 12. august 2008 Har forresten lagt ut bilder i bloggen av hvor vi skal fotograferes på bryllupsdagen Fant den perfekte location på tur med barnehagen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. august 2008 #1593 Del Skrevet 12. august 2008 Tror ikke jeg har tilgang til bloggen din jeg.. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2008 #1594 Del Skrevet 12. august 2008 Tror ikke jeg har tilgang til bloggen din jeg.. :gråte: Ikke jeg heller... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1595 Del Skrevet 12. august 2008 Tror ikke jeg har tilgang til bloggen din jeg.. :gråte: Joda, det har du vennen Har hatt det helt fra starten Ikke jeg heller... :gråte: Nå har du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1596 Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm, synes det ser ut som du har kontroll på alt jeg.... Dette kommer til å bli kjempebra!!!! Fikk litt bedre oversikt igår Mens kjæresten hvilte så gikk jeg gjennom alle lister og ryddet litt i tankene mine - tryll tryll så hadde jeg litt mer kontroll Ååå, dette blir nok kjempebra!!!! Høres veldig gjennomført ut!! :hoppe: håper det :hoppe: Bryllupsnatten høres kjempefin ut. Har også vurdert å ha den hjemme. Vi skal pusse opp hovedsoverommet nå i høst så det blir flunkende nytt. Ike sånn shabby gammelrosa hotellsuite fra begynnelsen av 90-tallet... Nei, det er nemlig ikke pusset opp siden hotellet her ble bygd. Hei Hei. Høres ut som en super bryllupsnatt du har planlagt. Blir sikkert kjemperomantisk. Nå begynte jeg jaggu å tenke på min egen bryllupsnatt... vi har planer om hotellrom, men med trolig reise dagen derpå m.m så hørtes det virkelig ut som en god plan å ha bryllupsnatten hjemme. Bryllupsnatten blir bra uansett den bare vi er sammen :love: Men kos å gjøre litt ekstra utav det da Vi har også nettopp (jaja, 1 år siden da...) pusset opp soverommet, så det er lyst og fint..Og så kjøpte vi jo ny seng nå i vår - og den er bare :dåne: såååå god!! Gleder meg jeg nå, fikk sendt den avbestillingen så var det greit Det er jo godt å komme hjem å slappe av etter en sånn dag da. Sende ungene til besteforeldre eller venner på overnatting og nyte første natta som ektepar hjemme i rolige og kjente omgivelser. Ikke en plass der man hører biler kjører forbi hele natta og folk fester i baren på hotellet osv. Ungene skulle vi nå uansett ikke hatt med oss hjem den natta Hadde det ikke vært for at vi reiser tidlig neste dag så hadde vi nok valgt hotellrom - men det er som kjæresten sier litt waste å betale 1800 kr for et rom vi omtrent ikke får vært i Vi går nok ikke fra festen før rett før det slutter klokka 02.00 - og da blir det ikke mange timene til vi skal være på flyplassen, nydusja, pakket og klar - senest 11.30 Må nok si meg enig med kjæresten her...selv om jeg ikke har tenkt å innrømme til han at det var en god idè sånn med en gang Blir så høy på pæra vettø :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. august 2008 #1597 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Halla *Aprin* Nei der forsvant hun Forresten har jeg klart å legge alle listene mine på første innlegg på side 1 :juhu: K-O-N-T-R-O-L-L Endret 12. august 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2008 #1598 Del Skrevet 12. august 2008 Joda, det har du vennen Har hatt det helt fra starten Nå har du TAKK!!! Kjempegøy å se bilder og - ikke minst - lese om utdrikningelaget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2008 #1599 Del Skrevet 12. august 2008 Superfin location for bildene Mim!!! Matcher jo kjolen din veldig godt Tenk i morgen har vi bare en mnd igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. august 2008 #1600 Del Skrevet 12. august 2008 Bryllupet til Mim og Mimmannen kommer til å bli helt perfekt!! Har kikka litt i bloggen din og alt virker jo så gjennomtenkt og perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg