Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

Oppdatert plan for morgendagen:

- Jobbe fra 08.00 - 11.30

- Kikke på undertøy (det jeg har kjøpt viser stroppene bak på ryggen når kjolen er på...Ergo blir det bryllupsnatt-undertøy :lur:)

- Kjøpe strømper

- Prøve å få bestilt de callaene, aner ikke hvor mange jeg må ha eneste :fnise:

- Se etter gjestebok og kjøpe hvis jeg finner..Eller lage selv :Nikke:

- Ringe restauranten som skal lage maten vår og mase litt kanskje :ler: De svarer ikke på mailen min ang. endringer i menyen :overrasket:

- bli solariumsbrun :juhu: Er godt igang, må ta litt sol imorgen også :briller: Har begynt på betakaroten og det funker altså, jeg er bruuun :sexy: Hvis jeg skal være sykemeldt så skal jeg ihvertfall ta meg godt ut :hoho:

- Pedikyr / fotpleie om kvelden :hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg skal ha sommerføtter med nyinnkjøpt turkis neglelakk på etter behandlingen :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, funker betakaroten? Er du av typen som lissom ikke blir brun? Jeg er nesten som albino å regne, blir rød, flassete og så hvit igjen. Er det piller? Har du en informativ link? :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en bra dag, og ikke minst-veldig produktiv :-D

Er sykemeldt 50% her også,men jeg er ikke lei meg :fnise: heller delvis sykemeldt enn å spy på jobb :fnise:

Eneste jeg er lei meg for er at kvalme og soling i passer sammen, skulle gjerne solt meg hele dagen siden jeg ikke starter på jobb før klokken fem i dag,men det har vist seg å være fysisk umulig.Flaks for meg at KG eksisterer :-D

Ha en fin dag Mim, krysser fingrene for at du finner supert undertøy og en fin gjestebok.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Seriøst, funker betakaroten? Er du av typen som lissom ikke blir brun? Jeg er nesten som albino å regne, blir rød, flassete og så hvit igjen. Er det piller? Har du en informativ link?

Funker på meg ihvertfall :jepp: Begynner på de i april og skal ta de ut oktober ihvertfall, hvis jeg ikke bare skal ta de året rundt denne gangen :sjenert: Jeg blir lettere brun, ikke så fort solbrent og får lite ig ingenting soleksem :tommelopp: - og dessuten; fargen holder seg mye lenger enn når jeg ikke går på de! Kjæresten trodde ikke på at det virka, helt til han prøvde et år vi reiste til syden. Han er plaga meg soleksem men det året - ingenting :hoppe: Så han er overbevist han også nå :ler:

Kjøper de på Vita jeg, Super Betakaroten tror jeg de heter :klø: Verdt å prøve om du har sart hud :Nikke: Men du må gå på de en stund før de virker da..som sagt har jeg gått på mine siden april nå!

Ha en fin dag!

Du også :klem:

Det hørtes ut som en bra dag, og ikke minst-veldig produktiv

Er sykemeldt 50% her også,men jeg er ikke lei meg, heller delvis sykemeldt enn å spy på jobb.

Eneste jeg er lei meg for er at kvalme og soling i passer sammen, skulle gjerne solt meg hele dagen siden jeg ikke starter på jobb før klokken fem i dag,men det har vist seg å være fysisk umulig.Flaks for meg at KG eksisterer.

Ha en fin dag Mim, krysser fingrene for at du finner supert undertøy og en fin gjestebok.

:sjenert: har vel ikke akkurat fått gjort noenting idag da :fnise: Kom plutselig på at svigermor er 77 år imorgen, og for å muntre henne opp litt (hun er litt...ehm..ustabil for tiden..) så har jeg bakt marsipankake og cookies til henne idag :) Hun ble veldig glad :hoppe: Dagens gode gjerning :fnise:

Nå har jeg henta lille Persille i barnehagen så vi må :hund: og lage middag :kokk: til mannen i huset kommer hjem :ler:

Så ringte de fra hudpleieren og sa hun som skulle stelle føttene mine var blitt syk - igjen :sur: så nå er timen flyttet (nok en gang) til 16. juli..men turkis neglelakk har jeg kjøpt :hoppe: Turkis og rååååsa :dåne: Lekkert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Om ikke noe annet idag så har jeg ihvertfall klart å kjøpe inn sånne olje-lampe fakler vi skal ha utenfor lokalet :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Har for alvor begynt å gruglede meg for utdrikningslaget :redd::fnise:

Vært og gått tur med ene forloveren min idag, og iløpet av samtalen klart å forkorte antall aktuelle helger ned til: denne helga, neste helg, andre helga i august eller helga før bryllupet :overrasket: Det er bare 4 helger det :sjokkert:

Vi reiser nemlig på tur siste helga i juli, helga etter serverer jeg i Pysepus sitt bryllup :lur: så er det en helg der det er mulig det blir utdrikningslag :sjenert: deretter reiser hun ene forloveren til syden i 2 uker og når de kommer hjem skal de i bryllup påfølgende helg..Så er det en helg igjen før bryllupet bare :dåne: For all del hun kan lure meg med det bryllupet hun sier de skal i, men mener hun har snakka om det veldig lenge :klø:

Hvor mange sommerfugler kommer jeg til å ha i magen de neste helgene tro :hoppe::ler:

BTW: jeg har akkurat sendt inn bestilling på 2 stk gjestehåndklær med navnene våre og bryllupsdatoen på til toalettene i lokalet :)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
BTW: jeg har akkurat sendt inn bestilling på 2 stk gjestehåndklær med navnene våre og bryllupsdatoen på til toalettene i lokalet :)

Hvor, hvor????? :hoppe:

Utdrikningslag ja - det blir spennende! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Nå skal jeg på brudepikekjolejakt med mamma :sjenert: Har bare 2 alternativer som henger i skapet :fnise: Skulle ikke være lett å bestemme seg gitt :roll: Jaja, det er mamma som betaler så.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Den endelige brudepikekjolen er hengt av til torsdag i påvente av at lille Persille skal prøve den :juhu: Og seriøst, denne er jeg fornøyd med :jepp: Den er utrolig fin :dåne: Litt sånn gullskimrende i stoffet, så den passer kjempegodt til kjolen min :hoppe: Hun kommer til å bli n-y-d-e-l-i-g :rødme: Men så er hun jo det uansett, gulljenta mi :hjerte:

Har kjøpt gull-sko til da, blir spennende å se alt sammen :sjenert:

Så kjøpte snille mamma tunika til meg, sånn hvit strand-tunika som jeg skal ha med meg på bryllupsreise, gjennomsiktig og greier :lur: Fint på shopping med mamma, jeg sugler på ting og hun betaler :ler:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Kan jeg låne mammaen din litt? :lur:

Gleder meg til å se bilder av lille Persille :juhu:

:fnise: hun er min - min - miiiin :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skal få tatt bilder med kjolen på, men må vente en ukes tid :sjenert: Avogtil er det skrekkelig lenge med 6 dager :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Du har mye å stå i med for tiden ser jeg!

Ønsker deg en fin helg!

*vil også ha en mamma som betaler*

Hun overrasker til stadighet :ler: Er ikke akkurat vant med at hun kjøper så mye til meg, men de har fått litt bedre råd med åra kan du si, og det drypper på oss :hoppe: Sier ikke nei takk heller jeg :hoho:

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, den var fin den sangen dere tenker på til brudevals! Vi har begynt på dansekurs denne uka. Anbefales! Det er kjempegöy og koselig! Jeg har lyst til å fortsette til hösten og laere flere danser! :-D

Hvordan gikk brudepikekjolejakten? (Puh! :ler: ) Mine brudepiker stiller også i gullskimrende kjoler! :sjarmor: De er så söte at!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Oi, den var fin den sangen dere tenker på til brudevals! Vi har begynt på dansekurs denne uka. Anbefales! Det er kjempegöy og koselig! Jeg har lyst til å fortsette til hösten og laere flere danser! :-D

Hvordan gikk brudepikekjolejakten? (Puh! :ler: ) Mine brudepiker stiller også i gullskimrende kjoler! :sjarmor: De er så söte at!

Sangen er helt :dåne: Jeg blir helt matt inni meg av den teksten :hjerte:

Prøver å lokke kjæresten med meg med alskens gode grunner for å lære å danse, men tror jeg må prøve andre midler for å få han med meg :lur: Det er gøy altså?? Og blir dere flinke?! :ler:

Brudepikekjole-jakten gikk unna, det var gjort på 2 minutt, jeg så kjolen og sa den vil vi ha :hoho: Hang den av til torsdag siden lille frøken er hos mammaen sin til da :sukk: Utålmodig, jeg?!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lokke kjæresten med meg med alskens gode grunner for å lære å danse, men tror jeg må prøve andre midler for å få han med meg :lur: Det er gøy altså?? Og blir dere flinke?! :ler:

Ja, det var rett og slett hyggelig og også veldig romantisk å laere å danse sammen. Vi er glade i å danse da, og pröver på det rett som det er, men vi er ikke noe flinke og vi hadde aldri vaert på kurs sammen för. Nå kan jeg bekrefte at det er en veldig fin paraktivitet!

Lykke til med å overtale mannen :ler: . Også håper jeg at brudepikekjolen passer perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Mim :) Det hørtes skikkelig fint ut med gullskimrende kjole til brudepiken :) Helt total match til deg også!! Det kommer til å bli sååå fint!

Snille mammaen din :) Skal på bytur med mamma til uka, det er alltid kjempekoselig :)

God helg til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...