Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #1161 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juli 2008 #1162 Del Skrevet 7. juli 2008 GOD SOMMERFERIE!! Nyyyyt ferien din Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juli 2008 #1163 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har vi vært og kjøpt Åge Aleksandersen cd`en med SANGEN på :rødme: Sa til kjæresten igår at vi må begynne å øve oss på bryllupsvals også Det kan jo bli festlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1164 Del Skrevet 7. juli 2008 Så gøy med CD! :juhu: Gleder meg til å se brudevalsen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. juli 2008 #1165 Del Skrevet 7. juli 2008 Så gøy med CD! :juhu: Gleder meg til å se brudevalsen :-D akkurat da tror jeg du, *Aprin* og min superflinke danse-venninne med mann må stå i oppvasken Altså, jeg gruer meg noe så innihampen for den bryllupsvalsen Har en feeling av at det kommer til å gå rett vest og jeg snofler i kjolen eller vrikker ankelen og hvis du ser på så tar du vel bilde av det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. juli 2008 #1166 Del Skrevet 8. juli 2008 Ehm... *Aprin*, skal vi snike oss til å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1167 Del Skrevet 8. juli 2008 Ehm... *Aprin*, skal vi snike oss til å se? nytter vel ikke nekte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #1168 Del Skrevet 8. juli 2008 åååå... jeg vil reise på turnè i hele norge å se på bryllupene til alle sammen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. juli 2008 #1169 Del Skrevet 8. juli 2008 Ehm... *Aprin*, skal vi snike oss til å se? Trenger du spør om det? åååå... jeg vil reise på turnè i hele norge å se på bryllupene til alle sammen jeg Jeg vil bli med!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1170 Del Skrevet 8. juli 2008 åååå... jeg vil reise på turnè i hele norge å se på bryllupene til alle sammen jeg Du skal få se bilder da Pysepus og *Aprin* er servitører i mitt, så de får legge ut bilder dagen etter Da er jeg nemlig i Italia :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1171 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er egentlig sånn offisielt lei meg idag, men prøver å bekjempe det Ble sykemeldt 50 % idag pga den s***** skulderen min som ikke vil bli bra Passer meg midt i ryggen å gå rundt å dingle halve dagen Men, må vel gjøre som legen sier, så slipper jeg kanskje operasjon til høsten Så da tenkte jeg å benytte dagen til de bryllupstinga jeg må få unna nå, og stakk innom Plantasjen for å høre med de om jeg kunne bestille calla til bryllupet der..Joda, venta i 20 minutt mens to ansatte sto og prata om ferieplanene sine - de så meg og alt, men tror dere de kom bort og ville hjelpe meg?! Møkkafolk!!! Endte med at jeg sendte et stk stygt blikk og sa takk for hjelpen før jeg trampa ut dørene - makan, trodde de jobba i service yrke disse butikkansatte jeg Så nå sitter jeg her, sint, lei meg og alene Og uten å ha utretta en eneste bryllupsting, har bare trøsteshoppa klær til lille frøkna her Så blir ihvertfall hun glad Dagens utblåsning, nå skal jeg skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #1172 Del Skrevet 8. juli 2008 Møkka service Jeg blir så forbanna på sånne folk som bare står å henger bak disken å prater om sine private ting når de er på jobb slik at alle kan høre det De kan jo liksom snakke om sånn "altså jeg bare" "også sa han bare" åsså fnise fnise når de er på bakromet eller det ikke er kunder i butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1173 Del Skrevet 8. juli 2008 Bank skulle de hatt :slåss: Skal prøve igjen imorgen, gidder ikke idag, kjenner jeg misliker Plantasjen sterkt idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2008 #1174 Del Skrevet 8. juli 2008 Viser til Plantasjen og på de fordi de overså Mim!!!! INGEN får lov til å overse Mim!! Sender deg masse Mim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2008 #1175 Del Skrevet 8. juli 2008 Enig med ekornguri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. juli 2008 #1176 Del Skrevet 8. juli 2008 sendes Mims vei for de teite butikkfolka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1177 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) *manner seg opp for å gå tilbake...imorgen* Sånne ting pleier ikke å være såååå irriterende så lenge, men har en litt lousy dag idag, så da irriterer jeg meg litt enda Men nå skal jeg gå meg en lang god tur med vovvis før jeg skal lage middag til kjæresten :love: Plan for morgendagen: - Jobbe fra 08.00 - 11.30 - Kikke på undertøy (det jeg har kjøpt viser stroppene bak på ryggen når kjolen er på...Ergo blir det bryllupsnatt-undertøy ) - Kjøpe strømper - Prøve å få bestilt de callaene, aner ikke hvor mange jeg må ha eneste - Se etter gjestebok og kjøpe hvis jeg finner..Eller lage selv - Ringe restauranten som skal lage maten vår og mase litt kanskje De svarer ikke på mailen min ang. endringer i menyen Jupp, det var vel morgendagen Endret 8. juli 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. juli 2008 #1178 Del Skrevet 8. juli 2008 For en flott plan!! Vi kan godt bytte altså, du kan jobbe og jeg kan dingle hjemme! helt greit det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2008 #1179 Del Skrevet 8. juli 2008 Uff, så kjipt med sykemelding da! Men tross alt bedre enn operasjon... Hvor lenge skal du jobbe 50% da? Lenge nok til å planlegge og fikse og styre masse ekstra til bryllupet?? Hva slags endringer har dere gjort på menyen? Lykke til med dansetrening, dere er tøffe!! Aldri i verden om jeg får med meg han godeste på å danse... mim litt for skuldra og de dumme plantasjenfolka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. juli 2008 #1180 Del Skrevet 8. juli 2008 For en flott plan!! Vi kan godt bytte altså, du kan jobbe og jeg kan dingle hjemme! helt greit det Men da må du ta skulderen min også - værsågod Uff, så kjipt med sykemelding da! Men tross alt bedre enn operasjon... Hvor lenge skal du jobbe 50% da? Lenge nok til å planlegge og fikse og styre masse ekstra til bryllupet?? Hva slags endringer har dere gjort på menyen? Lykke til med dansetrening, dere er tøffe!! Aldri i verden om jeg får med meg han godeste på å danse... mim litt for skuldra og de dumme plantasjenfolka! Jeg er sykemeldt frem til ferien min i uke 31, så ca 2 1/2 uke vel Da skal jeg ha 2 uker fri og inni ferien ligger timen for ny vurdering hos ortoped Så får vi se... Joda, jeg skal benytte meg av tiden hjemme og få unna bryllupsting, men jeg ville myye heller ha jobba eller hatt ferie, sykemelding = nederlag for meg med min arbeidsmoral!! Menyen blir bare små endringer på, vil ha noen andre grønnsaker, også har jeg spurt hva slags poteter det er de har ført opp Jeg har aldri hørt om poteter Grenadine, og uansett hvor mye jeg søker på nett får jeg bare opp det jeg har skrevet i dagboka selv, ingen oppskrift eller forklaring Og jeg er utdanna kokk, så jeg har fullt av kokebøker, men ingenting om den potet-typen Får ringe de imorgen siden de ikke svarer på mail! Mulig kjøkkensjefen har ferie da men.. Dansetrening ja...egentlig så burde forloveren min som er dansinstruktør kunne lært oss noe, så vi får se Bryllups-vals er forventet fra gjestene og pappa sa klinedans ikke gjaldt Du får nok kjæresten med på å øve litt skal du se, bare du lokker med rett åte så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg