Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Hvordan gikk planen forresten? Ble du brun eller rekerød? :skratte:

En mellomting :fnise: Litt brun og flekkvis rekerød :skratte: Absolutt ganske lekkert :Nikke:

Det er forresten bare

10 uker igjen

idag!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim
Ååå! :juhu:

10 uker! :juhu:

Det ække lenge igjen!!! :-D

Nesten ingenting :hoppe: Om 70 dager er jeg fru :lur:

:skratte: DET VAR LITT RART Å TENKE PÅ :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: 10 uker!! :juhu:

Jeg lover deg at tiden kommer til å suse avgårde så fort at du ikke klarer å se at dagen kommer engang. Det er nesten litt skummelt hvor fort tiden kan gå! :dåne:

Tenk at snart er vi alle sammen fruer! (fikk meg til å tenke på frustrerte fruer... håper ikke vi blir som dem da... :fnise: )

Ha en fortsatt fin helg Mim!! Goood søndag! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Har hatt besøk av en heller sur svigermor :sukk:

Hun har ingen forståelse for at folk har ting de må gjøre selv om hun kommer på spontant besøk :dåne: selv om vi sa at vi måtte spise middag når hun ringte 5 minutter før hun kom! Så når vi hadde laga middag og spist den - og endelig hadde tid til besøket vårt, så var hun sur som en pissepotte og skulle gå :tunge1: Æsj altså, så prøver jeg å ikke la det gå innpå meg, men kjenner jeg klarer det ikke helt når alt som blir sagt har litt sånn spydig undertone..Men men, jeg kjenner henne jo og vet at jeg må slippe det jeg har i hendene når hun kommer for at hun skal være fornøyd...men idag gikk altså ikke det :sukk: Nå er hun nå gått :hoppe: (unnskyld, men det var litt godt når hun gikk :sjenert: ) Vi fikk henne da litt på gli før hun gikk (selv om hun klarte å si nok en gang at "det er nå ingen her som har tid til meg om jeg kommer på besøk")

Jeg kjenner jeg må avreagere med litt bryllupsplanlegging, kjæresten sin tur til å legge lille frøken frøken ikveld - så jeg har frie tøyler på kg en heeeel time :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg såå utrolig godt Mim og du har min fulle sympati!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

For meg så er det sånn at uansett om jeg er forberedt på disse fæle kommentarene og surhetene og selv om jeg sier aldri så mye til meg selv at jeg ikke skal la det gå inn på meg, så funker det ikke i det hele tatt! Det virker som disse svigermødrene har et sånt magisk tak over oss... :sjenert:

Men vi får heller bare stå sammen! Vi vet jo at vi ikke er alene om å ha svigermor-problemer, så sånn sett så kan vi jo veldig lett få ut frustrasjonen og vite at det er mange som skjønner oss! Det syns jeg er litt godt.. så jeg slipper å få ut frustrasjonen på kjære siden det er hans familie.. da syns jeg det er bedre at jeg får ut frustrasjonen på Kg-jentene!

Babler ivei her jeg nå :fnise:

Kjeder meg og har vært lite på datan i det siste, så da bare skjer det. Beklaaaager så mye!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Koos dere med å være bare dere to og uten svigermor!! :hoppe: (det er faktisk veldig lov å :hoppe: for å få være uten henne igjen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg skjønner deg såå utrolig godt Mim og du har min fulle sympati!!

For meg så er det sånn at uansett om jeg er forberedt på disse fæle kommentarene og surhetene og selv om jeg sier aldri så mye til meg selv at jeg ikke skal la det gå inn på meg, så funker det ikke i det hele tatt! Det virker som disse svigermødrene har et sånt magisk tak over oss...

Men vi får heller bare stå sammen! Vi vet jo at vi ikke er alene om å ha svigermor-problemer, så sånn sett så kan vi jo veldig lett få ut frustrasjonen og vite at det er mange som skjønner oss! Det syns jeg er litt godt.. så jeg slipper å få ut frustrasjonen på kjære siden det er hans familie.. da syns jeg det er bedre at jeg får ut frustrasjonen på Kg-jentene!

Babler ivei her jeg nå

Kjeder meg og har vært lite på datan i det siste, så da bare skjer det. Beklaaaager så mye!!

Koos dere med å være bare dere to og uten svigermor!! (det er faktisk veldig lov å hoppe for å få være uten henne igjen)

Å søteste Tassie kan prate i vei i boka mi når som helst :klem: Liker besøk jeg!!!

De svigermødrene er en egen rase :dåne: Lurer på om kjæresten synes min mamma er slitsom...for hun er jo også svigermor :fnise: Han synes sikkert det! Nå pleier min svigermor være okei og grei nok, bare vi har tid til henne så :sjenert: Men hun er litt sånn berg-og-dalbane, så det er ikke alltid godt å vite hvor mye/lite hun tåler før hun blir sånn --> :sur: Gamle damer :roll: Jeg gir opp!

Grunnen til at vi bryr oss sånn om hva de mener om oss må jo være fordi vi vil så gjerne at mammaen til drømmemannen skal like oss :sjenert: Jeg for min del vet jeg hun liker meg, det sier hun ofte at hun er så glad for at vi har det så godt og at jeg er så flink med barna hans og snill med han osv osv men i neste øyeblikk kan hun si noe sånn som "håper bare det varer" :sjokkert: Få seg til å si sånt da :kjefte: Idag hadde en veldig rar måte å vise at hun er glad i oss på :sukk: Men, neste gang kan hun være blid som en :sol: så jeg får bare prøve å ikke bry meg for mye!

Tenkte på deg idag når svigermor var her - stakkar stakkar deg hvis det er sånn (og verre) alltid :klemmer: Du er tøff!!!

Nå har jeg ordna fotograf til fotosessionen av gjestene ved kopien av frihetsgudinna-statuen jeg snakket om tidligere :juhu: Krysser fingrer og tær og alt det der for bra vær den dagen så vi får gjennomført det - hadde vært litt kult :jepp: Har ikke fått tak i polaroid kamera da men...Selger de det lenger?! :klø:

:idesmil::rope: Hvem var det som sa en gang at søstera hadde et rosa sånt?! Var det Pysepus? Eller Alvebruden? Eller Anea?! (savner forresten henne her :sukk: )

:opplyser: Mim vil låne

*vifter med...eh..øyvippene* (funker nok best det her :hoho:)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo kjære Mim :kose: Ikke bry deg om svigermor!! Min er heller ikke den beste for å si det sånn :sjenert:

Masse :kose::klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Idag er det litt sånn :flekke: til svigermor :ler: Heldigvis for meg..ehh..oss..øøøh..*kremt* henne :fnise: er det ikke alltid sånn :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg lover deg at tiden kommer til å suse avgårde så fort at du ikke klarer å se at dagen kommer engang.

:redd: *snikende bryllupsdag*

Får nå håpe det ikke er så ille da :fnise: Vil jo gjerne slippe å forsove meg til bryllupet vårt!!! :sjenert: Æhh, nå skal det noe til da siden vielsen er klokka 4, og noen hadde vel muligens minna meg på det om jeg skulle bli så senil :ler: Men likevel kjipt å komme på "oj shit, jeg skal gifte meg om 15 minutt" :skratte: Ser for meg at jeg dukker opp i kirka med kjolen på halv 8, sløret bak fram og pulesveis med en kvast halvvisne grøfteblomster med røtter i hendene :skratte: :skratte: :skratte:

Hadde vel neppe blitt glemt med det første :dåne: Årets snakkis!!!

Godt mulig dette blir neste mareritt :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bare begynte å spørre om masse ting, hva jeg gjorde, hva jeg pakket til, hvor jeg skulle på ferie, når jeg skulle hjem, osv osv.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Han bare begynte å spørre om masse ting, hva jeg gjorde, hva jeg pakket til, hvor jeg skulle på ferie, når jeg skulle hjem, osv osv.. :tunge1:

:lur: jeg mistenker mannen for å like Reka litt, og det er så koselig å tenke på :rødme: Er Reka bittelitt mer enn betatt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Altså,

sangen er og blir den beste bryllupsvals-sangen for oss :love: Har vært innom flere alternativer, men ender opp med denne hver gang..

For de av dere som vet litt mer om meg enn andre, så må dere innrømme at denne beskriver forholdet vårt ganske så bra?! Sånn vi føler det ihvertfall :dåne:

Har bare ikke funnet den på YouTube før nå, gjett om jeg ble glad når den poppa opp når jeg søkte :hoppe:

Jeg får vondt langt inni hjertet mitt når jeg hører den, det verker i hele kroppen min og tårene triller uten mulighet for å stoppes :sjenert: Denne sangen beskriver det som er av følelser - sånn er det; "så gla i dæ" :rødme: Jeg elsker kjæresten min noe helt fantastisk, vilt og skremmende - er det mulig sier jeg bare, går det an?! Det er godt og vondt på samme tid, kan ikke leve uten - tanken skremmer vettet av meg!! Tenk om noe skulle skje som gjorde at han ble tatt fra meg?! Jeg hadde dødd innvendig og aldri blitt den samme..det høres klissete ut men mannen eier hjertet mitt :sukk: Og jeg n-y-t-e-r det, hvert eneste sekund - med hele meg :hjerte: Med denne sangen i hodet skal jeg krype godt inntil han som - for meg - er verdens beste kjæreste og sove sukkersøtt :love:

Natta jenter :klem:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...